• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ב ניסן התשפ"ד (20.04.2024) פרשת מצורע

פרשנות / רוסיה נסוגה מאיזור קייב

רוסיה ממשיכה לפנות את צפון אוקראינה. אלפים רבים של חיילים כבר נסוגו ממחוז צ'רניגוב, ומאזור קייב. רובם של כוחות הצבא, מופנים ללחימה במזרח אוקראינה - בחבל דונבאס - מטרת העל של רוסיה
רוסיה נסוגה מאיזור קייב
צילום: ( Fotoreserg,depositphotos)
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

רוסיה ממשיכה לפנות את צפון אוקראינה. אלפים רבים של חיילים כבר נסוגו ממחוז צ'רניגוב, ומאזור קייב, ושיירות גדולות של הצבא הרוסי נסוגו מאוקראינה ונכנסו לבלארוס שמצפון לה.
מבלארוס, חלק מהחיילים חוזרים לרוסיה, אבל רובם הגדול, כך נראה, מופנים ללחימה במזרח אוקראינה - בחבל דונבאס - שהוא, כפי שכתבתי פעמים רבות - מטרת העל של רוסיה.

ישנן יחידות שנסוגו מהצפון, וכבר התמקמו בקרבת הגבול במזרח, מוכנות לכניסה לחבל דונבאס. סביר להניח שכוחות קטנים כבר נכנסו.

כל זה מראה לנו שני דברים:
1. רוסיה מכירה בחוסר היכולת שלה לכבוש את קייב ולהתמודד עם ההגנה האוקראינית הנחושה, שהסבה לה אבדות רבות כל כך.
2. רוסיה לא מוותרת על מטרת העל - כיבוש חבל דונבאס - שהוא האזור בו מתגוררים הבדלנים הפרו-רוסים, ששואפים להתחבר לרוסיה. באזור זה היו הכיבושים הנרחבים ביותר של רוסיה מאז תחילת המלחמה, וזאת בשל הסיוע הנרחב של חלק מהאוכלוסיה המקומית, שחלק משמעותי ממנה דובר רוסית, ושואף לחבור לרוסיה.

נכון לעכשיו, אוקראינה לא מוכנה לוותר, בצדק מבחינתה, על החבל, וקרבות קשים עדיין מתחוללים בתוכו ובסביבתו הקרובה, כולל באזור חארקוב (שהצבא הרוסי נכשל בנסיון לכבוש אותה).

כעת, לאחר שרוסיה פינתה חלק גדול מהכוחות שהיו בצפון, היא תכניס אותם למזרח, ותנסה לכבוש שטחים גדולים מחבל דונבאס מהר ככל האפשר. אוקראינה מצידה צריכה להעביר חלק מהכוחות שהיו מוקדשים עד עכשיו להגנת קייב, ולהפנות אותם לעבר דונבאס.

רוסיה נסוגה מקייב, לאמריקה יש תשובה מדוע

נמיביה: בן 72 ערך ברית מילה במהלך הברית לבנו של השליח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...