• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ב ניסן התשפ"ד (20.04.2024) פרשת מצורע

הצבא הרוסי כמעט תקוע לגמרי בלחימה באוקראינה

לפי מקורות מודיעין, הן בריטיים והן אמריקנים, ניתן להבחין במספר ניצחות צבאיים טקטיים של הצבא האוקראיני ובכישלונות של הצבא הרוסי שבודאי ישליכו על המשך המערכה במדינה
הצבא הרוסי כמעט תקוע לגמרי בלחימה באוקראינה
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

על פי מקורות במשרד ההגנה הבריטי, כעת לראשונה ישנה אפשרות ממשית לכך שכוחות אוקראינים יכתרו את הכוחות הרוסים בעיירות בוצ'ה ואירפין שמצפון מערב לקייב. על פי אותם מקורות, האוקראינים מצליחים בהתקפות הנגד שלהם, ומשבשים את מאמצי ההתארגנות והאספקה של הרוסים.

על פי מקורות אמריקנים, הכוחות הרוסים מצפון מזרח לקייב נדחקו אחורה ע"י הלחץ האוקראיני, ואילו הכוחות שמצפון מערב לקייב, נמצאים כעת במגננה, ומקימים מערך הגנתי מול הכוחות האוקראינים. כמו כן, ארה"ב מאתרת כוחות רוסים בנסיגה הן מאזור צ'רניגוב והן מחרקוב.

על פי מקורות אמריקנים נוספים התחמושת ה"חכמה" הרוסית הולכת ואוזלת, וכ- 60 אחוז משיגורי הטילים של רוסיה נכשלו.

ביחד עם זאת, להערכתי, עדיין יש להמתין ולראות כיצד יתפתחו הדברים, היות וההתפתחויות הנ"ל הן רק בחלק מצירי הפלישה הרוסים. ככלל, בחבל דונבאס - שהכיבוש שלו הוא לדעתי מטרת העל של כל המלחמה הזו - ההישגים הרוסים הם רבים, ויהיה קשה לעקור את הכוחות הרוסים משם, וכך גם בחזית שבדרום אוקראינה (שהכיבוש שלה הוא מאמץ משני).

אולם, ממש בימים אלו, ארה"ב מזרימה כמויות ענק של נשק לאוקראינה - 9000 טילי נ"ט, אלפי טילי נ"מ, מל"טים מתאבדים ועוד. בריטניה הודיעה על משלוח של 6000 טילי נ"ט, ושווייץ הודיעה על משלוח של 5000 טילי נ"ט [נוסף ל- 5000 שכבר שלחה בפרוץ הקרבות].

יש עוד מדינות ששולחות טילי נ"ט ונ"מ, ובסך הכל מדובר על כמויות מאוד משמעותיות של נשק נ"ט חדיש, שמולו אין לכוחות הרוסים שום מענה, ולכן, המשלוחים הללו עתידים ליתן את אותותם בשדה הקרב, ולפגוע קשה בטנקים, נגמ"שים, מטולי רקטות ותותחים, וגם במשאיות וכלי רכב נוספים שמשמשים את המאמץ הלוגיסטי, שבמילא די תקוע אצל הצבא הרוסי.

תקיפות נ"ט על השיירות הלוגיסטיות (שמובילות דלק, תחמושת, מים ומזון, חלקי חילוף, ציוד רפואי וכו') - מהוות כבר עכשיו בעיה חמורה לצבא הרוסי, שמתמודד גם עם קשיי מזג אוויר קשים, ועם בוץ שמונע ממנו במקומות רבים להתפרס ולנוע מחוץ לצירי התנועה. המשלוחים של טילי הנ"ט החדשים יביאו לדעתי להגברה משמעותית של תקיפת השיירות, ובכך הצבא הרוסי יספוג אבדות רבות הן בחזית והן בעורף הלוגיסטי הרגיש, ההתקדמות שלו תואט עוד יותר, והאחיזה שלו בשטח תתערער.

כל מי שחשב שההתקדמות הרוסית האיטית היא "תרגיל" מתוחכם של פוטין, מבין כעת היטב:

זה אינו תרגיל או תחבולה משום סוג שהוא. הצבא הרוסי כמעט תקוע, בקושי מתקדם, וסופג אבדות רבות בכל החזיתות, וגם נמצא תחת לחץ של התקפות נגד, ואפילו תחת סכנת כיתור בחלק מהאזורים. האבדות הרבות הללו צפויות להתגבר עוד הרבה יותר כשיכנסו משלוחי הנשק הנ"ל לפעולה.

גם בתוך רוסיה עצמה, המצב אינו מזהיר. הכלכלה מתרסקת במהירות, וכבר יש קיצוב על חלק ממוצרי המזון שנמכרים בחנויות, ובמיוחד על סוכר (ישנם צילומים של אנשים שנאבקים, לצערנו הרב, על רכש סוכר בחנויות ברוסיה).

האם פוטין מבין את כל זה? האם הוא קולט את המצב האמיתי של צבאו ושל כלכלת רוסיה?

סביר להניח שיש מי שמנסים להסביר לו את המצב לאשורו, ויתכן שזו הסיבה לעליה במפלס האיומים של רוסיה. היום (ששי) פוטין התבטא שהמערב מנסה "לבטל את התרבות הרוסית", ואתמול אמר עוזרו שיש סכנה לרוסיה עצמה. אלו אמירות שעלולות, מבחינתה של רוסיה, להצדיק ח"ו שימוש בנשק מסוכן יותר ממה שהיה עד כה, וזאת בנימוק שעכשיו רוסיה בעצמה תחת איום.

ארה"ב כבר פרסמה שהיא נערכת לאפשרות של תקיפה רוסית לא קונבנציונלית נגד אוקראינה, ושהיא תגיב על כל תקיפה כזו בהתאם לאופי שיהיה לתקיפה. מכל מקום, נכון לעכשיו ארה"ב לא העלתה את כוננותה הגרעינית, ולדעתי מאחורי הקלעים יש נסיונות רבים להגיע להידברות מסוימת.

בינתיים, נמשכת ההתגרות הגדולה בין המעצמות, וזוהי ההתגשמות החזקה ביותר מזה עשרות שנים של מאמר חז"ל: "אם ראית מלכויות מתגרות אלו באלו צפה לרגלו של משיח"! 

שנזכה כולנו לגאולה האמיתית והשלימה, בקרוב ממש, ובחסד וברחמים!

מתיחות בעולם - צפה למשיח!

נמיביה: בן 72 ערך ברית מילה במהלך הברית לבנו של השליח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...