• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ז ניסן התשפ"ד (25.04.2024) פרשת מצורע

מיצג בחזית / לא ילמדו עוד מלחמה

המיצג העומד בחזית בנין האו"ם בניו יורק, מבשר כי הגיע זמן הגאולה. מה עוד אומר הפסל, מה הסיבה לעומדו במקומו, ומי גרם לכל זה - בפנים הכתבה • מבשורות הגאולה
לא ילמדו עוד מלחמה
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

באמצע שנות הארבעים הוקם ארגון האומות המאוחדות (האו"ם) בניו יורק. בשיחה שנאמרה לפני שלושים שנה בדיוק אמר הרבי שליט"א מלך המשיח כי האו"ם הוקם דוקא בניו יורק כיון שזו עירו של נשיא דורנו, בה וממנה פועל להביא את הגאולה לעולם כולו. על קיר בנין האו"ם בולטות אותיות הפסוק בישעיהו "וְכִתְּתוּ חַרְבוֹתָם לְאִתִּים, וַחֲנִיתוֹתֵיהֶם לְמַזְמֵרוֹת--לֹא-יִשָּׂא גוֹי אֶל-גּוֹי חֶרֶב, וְלֹא-יִלְמְדוּ עוֹד מִלְחָמָה" - פסוק המתאר את המצב בגאולה, אז יהפכו את כלי המלחמה לכלים לעבודת האדמה.

בחזיתו של הבנין עומד מיצג אומנותי המבטא את חזונו של ארגון האו"ם, בו נראה כלי נשק המושבת משימושו המקורי - הרג, מוות ומלחמות.

בכלל, מצב מנהיגות המדינות כיום מוביל קו של ביטול כלי הנשק והסבתם לצרכים הומוניטריים לכלל האוכלסיות, בכוונה להפסיק ולבטל כליל את המלחמות בעולם.

בשיחה הנזכרת, שיחת שבת פרשת משפטים תשנ"ב, אמר הרבי שליט"א מלך המשיח בקשר להסכם שביתת הנשק שנחתם אז בין רוסיה לארה"ב לאחרי נפילת מסך הברזל כי הסכם שלום זה הינו מפעולותיו של מלך המשיח בעולם!

וזה כתוצאה ישירה מפסק דין מיוחד שנחתם על ידי רבנים בו פסקו כי כבר הגיע זמן הגאולה וכי הרבי שליט"א הוא הוא מלך המשיח.

להרחבת העיון: ראה שיחת ה'דבר מלכות' לשבת פרשת משפטים תשנ"ב.

בתמונה: המיצג העומד בחזית בנין האו"ם בניו יורק, המבשר כי תם עידן המלחמות.

הערכות: ברעידת האדמה נהרגו כ50,000 איש

נמיביה: בן 72 ערך ברית מילה במהלך הברית לבנו של השליח

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...