• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

בריטניה: פירות ענק ושיאי גינס

קישוא בגובה של בנאדם, חציל שיכול בקלות להאכיל מסעדה שלימה ותרמיל שעועית בגודל לא הגיוני בעליל • תחרות מגדלי הירקות של בריטניה שגרפה 4 שיאי גינס חדשים, מלמדת אותנו פרק מעתיד גידולי האדמה שעתידים להיות ענקיים ואיכותיים מתמיד
בריטניה: פירות ענק ושיאי גינס
שיאים חדשים שהעולם טרם ראה (צילום: Guinness World Records)
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

מלבורן, ווסטשייר, בריטניה. אפילו נציג 'שיאי גינס' יצא מופתע מתחרות מגדלי הירקות של בריטניה. 4 שיאי גינס נקטפו - תרתי משמע - באותה תחרות שהדהימה רבים. 

פיטר גלזברוק, זה שמו של החקלאי שגידל את החציל הכבד ביותר. גלזברוק, שידוע כאחד ממגדלי הירקות המוצלחים ביותר, מחזיק בעוד 17 שיאי גידול של ירקות ביניהם גזר, קולורבי והבצל הכבד בעולם שזיכה אותו בתואר 'איש הבצל'. 

וינסנט סודין מדרום ווילס הציג את הקישוא הכבד בעולם, ששבר את השיא הקודם בהפרש של מעל 22 ק"ג והגיע למשקל של 116.4 ק"ג. הקישוא מגיע עד כתפיו של וינסנט.

ג'ו אתרטון ממנספילד, הציג את השעועית הכבדה ביותר ואת הכרישה הארוכה בעולם וגרף שני שיאי גינס. אתרטון מחזיק בכ-16 שיאי גינס ומכונה "מלך הירקות הארוכים" - תואר לו זכה בעקבות גזר, סלק, ועוד, הארוכים ביותר בעולם. 

פירות ענק אלו, מזכירים לנו את דברי חכמינו ותיאוריהם בגודל פירות העתיד בגאולה העתידה. הם מהווים טעימה והכנה ומספקים אינדיקציה והיתכנות ליכולת האדמה להצמיח פירות ענק. 

בסוף מסכת כתובות, אומרים חכמינו: "אמרו, עתידה חטה שתתמר (תגבה) כדקל ועולה בראש הרים", חכמינו ממשיכים ואומרים כי אף אין לדאוג מקשיי קצירה הצפויים משדה חיטה ענקים כי רוח שתשלח במיוחד גיליה

עוד תיאורים: ׳עם חלב כליות חטה׳ (האזינו לב, יד) - אמרו: עתידה חטה שתהא כשתי כליות של שור הגדול. ו׳דם ענב תשתה חמר׳ (שם) - אמרו: לא כעולם הזה העולם הבא. העולם הזה יש בו צער לבצור ולדרוך. העולם הבא מביא ענבה אחת בקרון או בספינה ומניחה בזווית ביתו ומספק הימנה כפיטס (חבית) גדול, ועציה מסיקין תחת התבשיל. 

ואין לך כל ענבה וענבה שאין בה שלושים גרבי (מידת לח) יין, שנאמר ׳ודם ענב תשתה חמר׳ - אל תקרי ׳חמר׳ אלא ׳חומר׳ [ = שם של מידה גדולה]. 

אין ספק שפירות ענק אלו ששברו כל שיא קודם, מסמלים את פתיחתו של עידן חדש, עידן הגאולה האמיתית והשלמה.

חסר תקדים: הפיכת הממשל באפגניסטן במינימום דםה

ההשלכות של מות מנהיג איראן

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...