• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

באר שבע: התוועדויות לרגל ר"ה לחסידות

ראש השנה לחסידות נחוג בישיבת תומכי תמימים ליובאוויטש חב"ד באר שבע, בשמחה רבה לאורך 48 שעות ברציפות עם משפיעים אורחים וכן עם רבני ומשפיעי הישיבה ובראשם המשפיע הראשי בישיבה, הגה"ח הרב זלמן לנדא שיחי'. דיווח וגלריה
באר שבע: התוועדויות לרגל ר"ה לחסידות
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

באר שבע: התוועדויות לרגל ר"ה לחסידות

ראש השנה לחסידות נחוג בישיבת תומכי תמימים ליובאוויטש חב"ד באר שבע, בשמחה רבה לאורך 48 שעות ברציפות עם משפיעים אורחים וכן עם רבני ומשפיעי הישיבה ובראשם המשפיע הראשי בישיבה, הגה"ח הרב זלמן לנדא שיחי'.

בליל שבת קודש נפתחה רשמית ההתוועדות הגדולה של ישיבת תומכי תמימים ליובאוויטש חב"ד באר שבע, שהסתיימה רק בשעות הקטנות של הלילה של יום ראשון.

בשבת קודש התארחו בישיבה המשפיעים והשלוחים, הרה"ח ר' יעקב בן ארי שיחי' שליח הרבי שליט"א מלך המשיח לקיבוצים באה"ק ומנהל "ופרצת בקיבוצים" והרה"ח ר' גיא מלכה שיחי', אשר בחיות המיוחדת להם, החיו את התמימים בכל ענייני גאולה ומשיח ובהתקשרות איתנה לרבי שליט"א מלך המשיח, במשך כל השבת כולה.

במוצאי השבת קודש נערכה התוועדות מיוחדת עם רבני ומשפיעי הישיבה, הגה"ח הרב מנחם ברנשטיין שיחי' והרה"ח הרב יגאל לוטקין שיחי' אשר חיזקו את התמימים בעניינים הנוגעים לכל תמים, עבודת התפילה ולימוד התורה ללא שום הפרעות והתעסקיות חיצוניות.

ביום ראשון בערב נערכה ההתוועדות המרכזית לרגל חג הגאולה וראש השנה לחסידות עם הגה"ח הרב שלמה זלמן לנדא שיחי' המשפיע הראשי דהישיבה, בה גם השתתפו כמה וכמה מאברכי אנ"ש, הרב לנדא סחף את הקהל וחיזק אותו בהתקשרות ובדביקות להוראותיו הקדושות של הרבי שליט"א מלך המשיח עד השעות הקטנות של הלילה.

התוועדות יט כסלו קרית גת

ירושלים: הכנסת ספר תורה למרכז משיח וגאולה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...