• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

מדריך למבולבלים - מי מבולבל?

עיתון "ישראל היום" בכתבה מהו חג י"ט כסלו, אבל תמונת הכתבה יותר מכל מעידה איך רואה ה"עולם" את החג כאשר בתמונת הכתבה חב"דניקים מניפים דגלי משיח
מדריך למבולבלים - מי מבולבל?
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

נו באמת, מי המבולבלים?!

עיתון "ישראל היום" בכתבה מהו חג י"ט כסלו, אבל תמונת הכתבה יותר מכל מעידה איך רואה ה"עולם" את החג כאשר בתמונת הכתבה חב"דניקים מניפים דגלי משיח.

מדריך למבולבלים: כל חב"ד יודעים שהרבי שליט"א הוא המלך המשיח, גם אלה שצועקים "והוא יגאלנו", "זען זיך מיט רבי'ן" וכו' - המכנה המשותף הוא - שזה המשיח, אבל, משום מה פוחדים לפרסם, והיות שהם "חב"ד", מלבישים את הפחד לפרסם את זהות המשיח בטענות שכליות, וכמפורסם בחסידות, שהטעם השכלי מתחלף לפי הרצון. 

אבל האמת הפשוטה, שהציבור הרחב בארץ הקודש מזהה את חב"ד עם הרבי שליט"א מלך המשיח, ועם דגל משיח.

תמונת הכתבה אומרת יותר מתוכן הכתבה: גם י"ט כסלו שמדבר על שיחרור אדמו"ר הזקן מכלאו לפני יותר ממאתיים שנה, התוכן הפנימי של החג ושל חב"ד כיום - משיח.

וזה גם תוכן קונטרס "ענינה של תורת החסידות" ש"משכרה נדע מהותה", שכר תורת החסידות היא ביאת המשיח, במילא זהו מהות תורת החסידות - משיח.

וכאשר הרבי שליט"א מלך המשיח אמר לפני עשרות שנים, שהשליחות היחידה שנותרה, והשער שדרכו עולים כל הענינים זה לקבל את משיח צדקנו בפועל ממש, (חיי שרה) ולהביא את ההתגלות (וישלח), אז מי מעכב, ומדוע עדיין חלק מבתי חב"ד עורכים מסיבות י"ט כסלו בלי בשורת הגאולה "באופן המתקבל" - באופן שהתקבל בעולם?

מסתבר אם כן, שבציבור הכללי אין דבר כזה "לא שייך" למלך המשיח בגלוי, והם בכלל לא מבולבלים. אולי חוסר ידיעה בתאריכים ובשמות ופעולות רבותינו נשיאינו, אבל הרי תמיד אפשר ללמוד. העיקר ישנו, האמונה הפשוטה ברבי שליט"א מלך המשיח שיגאל אותנו תיכף ומיד ממש, ועל כך מעידה תמונת הכתבה יותר מכל.

אז באמת, מי צריך "מדריך למבולבלים"?!...

b380f633-fe8a-4363-b93b-dafecc11b029

היום: התוועדות י"ט כסלו המרכזית בשכונת שיפר פ"ת

ירושלים: הכנסת ספר תורה למרכז משיח וגאולה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...