• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ח סיון התשפ"ד (04.07.2024) פרשת קורח

"המנהיג האמיתי": הנאום הסוחף שזכה בתחרות הילדים • לצפייה

בתחרות "הנואם הצעיר" בעיר אילת שנערכה בשבוע שעבר זכה במקום הראשון החייל בצבאות ה' שניאור אייזנבך - בנו של הרב שמעון אייזנבך משלוחי הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א בעיר, לאחר שנשא נאום סוחף בנושא 'מנהיג בדורו' כאשר כמובן בחר בנשיא הדור • צפו בנאום המרתק והתמליל המלא • הכתבה המלאה
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

בתחרות "הנואם הצעיר" בעיר אילת שנערכה בשבוע שעבר זכה במקום הראשון החייל בצבאות ה' שניאור אייזנבך - בנו של הרב שמעון אייזנבך משלוחי הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א בעיר, לאחר שנשא נאום סוחף בנושא 'מנהיג בדורו' כאשר כמובן בחר בנשיא הדור • צפו בנאום המרתק והתמליל המלא • הכתבה המלאה

בשבוע שעבר נערכה בעיר אילת תחרות "הנואם הצעיר"כאשר בסופה זכה במקום הראשון החייל בצבאות ה' שניאור אייזנבך - בנו של הרב שמעון אייזנבך משלוחי הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א בעיר, לאחר שנשא נאום סוחף בנושא 'מנהיג בדורו' כאשר כמובן בחר בנשיא הדור.

יש לציין כי 20 בתי ספר מהעיר אילת שלחו את נציגיהם להשתתף בתחרות, כאשר כל אחד מהתלמידים בוחר לו נושא - מתוך עשרה נושאים - שבו יתמקד בנאומו. במשך חודשים רבים התאמנו הצעירים בהדרכת אנשי מקצוע שהכשירו אותם לקראת מעמד התחרות.

הנאום האחרון בתחרות היה של שניאור שזכה למחיאות כפיים אדירות מהקהל, ולאחר הייעצות הכריזו השופטים על נצחנו והגעתו למקום הראשון.

ראש העיר מר מאיר יצחק הלוי ומנהלת אגף החינוך גב' מירי קופיטו שנכחו בתחרות בירכו את שניאור על הזכיה המוצלחת, הנאום הוסרט בשעת אמת והתפרסם חיש קל בכל הרשתות החברתיות וזכה לקדש שם שמים, ואין ספק שזה גורם נחת רוח רב לרבי מלך המשיח שליט"א.

אתר הגאולה מגיש את הווידאו המרתק והתמליל המלא:

ערב טוב לכולכם.

כאשר ראיתי את רשימת הנושאים מתוכם עלי לבחור נושא אחד לנאום שלי בחרתי מיד בנושא "מנהיג בדורו" כי אני חושב שכל אחד מאיתנו צריך לבחור לעצמו מנהיג גם בימינו אלה.

ומיד שאלתי את עצמי: אני, שניאור אייזנבך, תלמיד מכיתה ה' בבית ספר חב"ד באילת, מיהו המנהיג שלך? מיהו הדמות הנערצת עליך שאתה חושב שיכולה לתרום לך ולעזור לך לעצב את דמותך היום ובעתיד?

אם תאזינו לדבריי תשמעו בסופם מיהו המנהיג שלי ואני חושב שכדאי גם לכם לאמץ אותו כמנהיג שלכם.

מנהיג אמיתי הוא אדם שלא מחפש כבוד או מנהל את חייו לפי הסקרים המשתנים מיום ליום. מנהיג אמיתי הוא אדם שמוכן להקריב את עצמו למען הרעיון שלו והאידאולוגיה שלו, מדבר בקול חד, צלול וברור ומוכן לצעוד בדרך מחודשת ויצירתית גם אם היא מסכנת את מעמדו.

מספרים שנשיא ארה"ב הארי טרומן פגש את דוד בן גוריון ואמר לו יש לך מזל שאתה ראש ממשלה של מאות אלפי איש בלבד ולא של מליוני בני אדם כמוני. ענה לו דוד בן גוריון. אצלכם יש מליוני תושבים ואצלי יש מאות אלפי ראשי ממשלה...

בפתח בית הספר שלי אני נתקל כל בוקר בפתגמים יפים התלויים בשער בית הספר. פתגם אחד אומר: "הדרך הטובה ביותר לבנות את העתיד היא ליצור אותו" פתגם נוסף אומר: אל תלך לכיון השביל חפש היכן אין שביל וצור אחד חדש!" אלו הפתגמים שלדעתי מזהים בהם מנהיגים.

חכמינו זכרונם לברכה אומרים כי אברהם אבינו המנהיג הראשון נקרא בשם אברהם העברי. מדוע? כי כל העולם כולו היה מעבר אחד והוא מהעבר השני. כאשר הוא החליט להפיץ את האמונה בבורא עולם הוא היה בודד לבדו ובדרכים מאוד יצירתיות סחף אחריו אלפים ורבבות.

וכך לאורך כל ההיסטוריה היהודית היו לנו מנהיגים כמו משה רבינו, יהושע בן נון שמשון הגיבור, שלמה המלך מרדכי היהודי המכבים והרמב"ם, שפעלו למרות שמעשיהם לא התאימו לרוח האופנה והם אלו שזכורים לנצח וכל ילד יהודי מכיר אותם ולומד עליהם.

אז אתם שואלים מיהו המנהיג שלי. המנהיג שלי הוא לא מנהיג בדורו הוא מנהיג חוצה דורות. המנהיג שלי הוא הרבי מליובאוויטש שלפני 70 שנה החליט ללכת נגד הזרם, לחבר את כל חלקי עם ישראל. להפיל את המחיצות בין קבוצות וזרמים ולהביא להרמוניה נפלאה בעם ישראל תוך שמירה על ערכי היהדות.

הוא שלח את חסידיו לכל פינה בעולם להקים בתי חב"ד. לתאילנד, למוסקבה, לקובה, לויטנאם ואפילו לאוסטרליה ובעצם להיכן לא. שאלו פעם אם יש אנשים חיים על הירח והשיבו שאם היו שם אנשים הרבי מחב"ד היה כבר פותח שם בית חב"ד...

אומרים שהיכן שיש קוקה קולה יש חב"ד אבל גם במקומות שאין קוקה קולה כמו בקובה יש שליח של חב"ד.

בכל מקום הרבי הקים בתי חב"ד וגרם לאלפים ורבבות לאהוב את התורה ואת המצוות ואת כל היהודים ללא תנאים.

הרבי גם שלח את ההורים שלי הרב והרבנית אייזנבך לאילת לפני יותר משלושים שנה.

הרבי הוא המנהיג שלי ואולי גם שלכם.

קהל נכבד, תודה רבה על ההקשבה אני מקוה שעזרתי לכם לבחור את המנהיג הנכון!.

 

תל אביב • בישיבת חב"ד בפלורנטין התוועדו לכבוד ראש חודש

ירושלים: הכנסת ספר תורה למרכז משיח וגאולה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...