• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ח סיון התשפ"ד (04.07.2024) פרשת קורח

שותפים בחינוך ילדי דור הגאולה

ההצלחה המפתיעה של מוסדות חינוך חב"ד בבת ים עיר הגאולה, והעובדה, שבתוך כמה שנים, כבר נמנים כשבעים ילדים הפוקדים מידי יום, את המעונות, הגנים והחיידר, הביאה את הצורך לערוך ערב הצדעה, בסגנון "דינר" שהכנסותיו קודש לקיום מוסדות החינוך.
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

ההצלחה המפתיעה של מוסדות חינוך חב"ד בבת ים עיר הגאולה, והעובדה, שבתוך כמה שנים, כבר נמנים כשבעים ילדים הפוקדים מידי יום, את המעונות, הגנים והחיידר, הביאה את הצורך לערוך ערב הצדעה, בסגנון "דינר" שהכנסותיו קודש לקיום מוסדות החינוך.


צפו: סרטון תדמית למוסדות חינוך חב"ד בת ים עיר הגאולה שהוקרן בכינוס.

למרות מזג האויר הקריר שבחוץ, הרי שבאולם הורגשה אוירה חמה ולבבית. המוזמנים הרבים, שגדשו את אולמי סוסייטי בבת ים עיר הגאולה, במוצאי השבת האחרונה, הכריזו בעצם הגעתם, על מחויבותם והתמסרותם, להצלחת המוסדות, המחנכים על טהרת הקודש, כהוראות הרבי שליט"א מלך המשיח.
קשר תמידי
את האירוע, הנחה בכשרון רב, 'שר השמחה' הרב עמי מימון, המוכר לרבים מתוכניתו בערוץ קול ברמה. דברי התורה, לצד חידודים ופרפראות, חיברו את הקהל למהותו של האירוע. ראשון הדוברים, הרב בועז סגל, מנהל הת"ת בעיר, פתח בדברי ברכה, כשהוא משלב בדבריו סיפור חסידי מהבעל-שם-טוב, כנהוג, בסעודת 'מלוה מלכה'.
לאחריו, עלה הרב שמעון אשר, ראש מוסדות שער אשר ורבה של קרית שלום בתל אביב, שגילה למסובים, כי גם נכדו לומד במוסדות חב"ד בבת ים.
דברי ברכה חמים, נשא ר' רפאל ברנס, מ"מ ראש עיריית בת ים. בדבריו חשף את הקשר המיוחד שלו לחב"ד, עוד בתקופה שקדמה למהפיכת התשובה האישית שלו, כשבכל פעם ציפה לפגוש את שלוחי הרבי שליט"א מלך המשיח, המביאים את קיום המצוות לכל חייל.
ותלמוד תורה כנגד כולם
האתנחתא המוזיקלית, הרימה את הקהל טפח מעל הקרקע, כשמעגל ענק, מרים את הגברים לריקוד שמחה.
אל דוכן הנואמים, מוזמן, הרב שמעון ויצהנדלר, ראש ישיבת חב"ד בראשון לציון ועורך ספר אגרת החינוך, להרצאה המרכזית על חשיבות החינוך דווקא בדרך טהרת הקודש. לאורך שעה ארוכה, הוא שוזר סיפורים והוראות לצד שיחות ואגרות קודש מהרבי שליט"א מלך המשיח, המדברים על חשיבות יסודות החינוך הכשר במיוחד בדורנו - הדור השביעי.
בשלב זה עולה על המסכים סרט המביא את המראות מהנעשה בגני הילדים. התרגשות נרשמת בקהל כשנשמעים הילדים הזכים המתפללים ולומדים. מיד לאחר מכן, נראה על המרקע הרב זמרוני ציק, שליח הרבי שליט"א מלך המשיח בעיר ומנהל בית חב"ד, הקורא לסייע למוסדות.
עתה, מציג המנחה את התשורה המיוחדת, שניתנת באופן מיידי, לכל מי שחותם שותפות קבועה בתרומת הוראת קבע לטובת חינוך ילדי ישראל, וכפי שנאמר "אין העולם מתקיים אלא בשביל הבל פיהם של תינוקות של בית רבן".
חינוך עם חיוך
הפתעת הערב, ר' גיא מסיקה, שחקן מוערך מהתיאטרון, שעבר מהפך בחייו לחיי תורה ומצוות, נוטל את המקרופון, ובתוך שניות מעלה חיוך על פני הנאספים, במערכון מרתק, שעוסק, איך לא... בחינוך.
בין לבין מוצגים למכירה פומבית, שטרות מיוחדים של דולרים מהרבי שליט"א מלך המשיח, ל"ברכה והצלחה" וכן קונטרס ודולר שנתרמו להכנסות קודש לטובת הגנים.
לסיום נושא דברים הרב חיים ועקנין, מנהל התלמוד תורה "בית חינוך ליובאוויטש" בדברים חמים על מסירות הנפש לחינוך, הרב שלום דובער טאלר, ולבסוף הרב בנצי פרישמן, מנהל הגנים שמודה נרגשות לכל המסייעים להצלחת האירוע והמוסדות עדי הגאולה האמיתית והשלימה.
המעונינים ליטול חלק בתרומה, או לרישום לשנה"ל הבאה: גב' טליה בטלפון: 052-319-8134.

 

תרומות און-ליין למוסדות

ערב מרגש לרגל 10 שנים לישיבת המלך המשיח בירושלים

ירושלים: הכנסת ספר תורה למרכז משיח וגאולה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...