• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ט סיון התשפ"ד (05.07.2024) פרשת קורח

בית חיינו 770 ז"ך אדר ראשון תשע"ו הלימוד, והשמחה

סדרי ישיבת תומכי תמימים המרכזית אמש, כ"ז אדר ראשון, התבטא ברצינות המיוחדת ליום זה ספוגה בהתעקשות בלתי מתפשרת לעשות כל שביכולת להביא את הרבי שליט"א מלך המשיח בפועל ממש. לקראת סוף הסדר היו שיעורים על ענין היום עם הרב נחמן שפירא, והרב ליברוב. מיד בסיום הסדר החלו ריקודי ז"ך אד"ר בליווי יוסי כהן ותזמורתו, עד אחרי כיבוי האורות. בכתבה זו גלריה משעות הלימוד.
בית חיינו 770 ז"ך אדר ראשון תשע"ו הלימוד, והשמחה בית חיינו 770 ז"ך אדר ראשון תשע"ו הלימוד, והשמחה בית חיינו 770 ז"ך אדר ראשון תשע"ו הלימוד, והשמחה
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

סדרי ישיבת תומכי תמימים המרכזית אמש, כ"ז אדר ראשון, התבטא ברצינות המיוחדת ליום זה ספוגה בהתעקשות בלתי מתפשרת לעשות כל שביכולת להביא את הרבי שליט"א מלך המשיח בפועל ממש. לקראת סוף הסדר היו שיעורים על ענין היום עם הרב נחמן שפירא, והרב ליברוב. מיד בסיום הסדר החלו ריקודי ז"ך אד"ר בליווי יוסי כהן ותזמורתו, עד אחרי כיבוי האורות. הגלריה עד סיום הסדר בכתבה.

לרגל כ"ז אדר התקיים ב-770 בית משיח כינוס הקהל לתמימים האמריקאים ובו שתתפו ישיבות אהלי תורה זאל, מתיבתא, וכן חובבי תורה מתיבתא.

את הכינוס הנחה הרב נחמן שפירא שבדבריו לימד חלק מהמאמר ואתה תצוה וכן משיחת ש"פ בא ה'תשנ"ב. את פרק התהלים של הרבי שליט"א מלך המשיח אמר הרב פיניע קארף כשהקהל חוזר אחריו פסוק בפסוק.

הרב שלום חריטונוב דיבר על ההתקשרות הנדרשת מאיתנו אל הרבי שליט"א מלך המשיח, הרב זלמן ליברוב שליח הרבי שליט"א מלך המשיח לפלטבוש דיבר על ההגהה של הרבי שליט"א מלך המשיח לראשי הדברים של שיחת ש"פ ויקהל ה'תשנ"ב, וכן על בריאות כל הגוף כולל הרגלים -רגלי העם כפי שמובא במאמר ואתה תצוה ע"י חיבורם לראש, כמו כן דיבר על האחדות הנדרשת כעת בכדי לפעול את התגלותו המלאה והמושלמת של הרבי שליט"א מלך המשיח תיכף ומיד ממש.


הכינוס נחתם בהכרזת הקודש מפי הקהל כולו, יחי אדונינו מורינו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד! 

להעיר, שבסיום אמירת התהלים הכריזו -כפשוט- את הכרזת הקודש יחי אדונינו מורינו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד! ג' פעמים.

 

 

אהלי תורה באו לזעוק לרבי שליט"א מלך המשיח תתגלה

ירושלים: הכנסת ספר תורה למרכז משיח וגאולה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...