• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ז ניסן התשפ"ד (25.04.2024) פרשת מצורע

הנסים הגדולים של מבצע "מגן וחץ"

אנחנו בתקופה של נסים ונפלאות כפי שהרבי מליובאוויטש שליט"א מלך המשיח חוזר ואומר, וזו הסיבה שהנסים הללו קורים, וביחד עם העובדה שהמבצע התחיל בל"ג בעומר - אנחנו רואים כאן שרשרת מדהימה של נסים ונפלאות וסייעתא דשמיא אלוקית - של זמן הגאולה ממש
הנסים הגדולים של מבצע "מגן וחץ"
רכב באשקלון שנפגע מרקטה (צילום: דוברות עיריית אשקלון)
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

אם נסתכל על כלל האירועים, נבחין שיש כאן סייעתא דשמיא אלוקית מדהימה -

1. הגי'האד התעכב עם התגובה שלו זמן רב ביותר, ונתן לצה"ל וגם לאזרחים זמן להתארגן.

2. בניגוד גמור לכל האיומים ותרחישי הזוועה שפורסמו בחודש האחרון - חיזבאללה כלל לא התערב, חמאס לא משגר רקטות, גם המיליצות הפרו-איראניות בסוריה יושבות בשקט גמור, ולא שוגר שום דבר מכיוון עיראק או תימן ח"ו, ואפילו ביו"ש אין אירועים מיוחדים, וגם לא שוגר שום דבר ע"י פלגים פלסטינים מלבנון.

הכל שקט - ורק הג'יהאד סופג מכות נמרצות...

3. החיסול שאיתו נפתח המבצע - 3 מפקדים בכירים במכה אחת - גם הוא יוצא דופן. וגם החיסול הלילה - של עוד 3 מפקדים ובראשם מפקד כח הרקטות - הוא יוצא מן הכלל!

וגם העובדה ש- 7 מחבלים הסגירו את עצמם לצה"ל בקבאטיה היא יוצאת דופן.

4. הגי'האד לא ירה כל הלילה, ונתן להרבה מאיתנו, בדרום ובמרכז, זמן לנוח ולהירגע קצת.

5. אין על ישראל לחץ בין לאומי משמעותי.

6. אחוזי ההצלחה של כיפת ברזל - מעולים! 96 אחוזי הצלחה. למרות הירי המסיבי, ולמרות כל האיומים - אחוזי ההצלחה הללו רק משתפרים - וזה נס המלובש בטבע, כי כידוע אף אחד לא האמין במערכת הזו, ולא רצו בכלל לפתח ולתקצב אותה כספית, וצה"ל וחיל האוויר בכלל לא היו מעונינים בה, אך בסייעתא דשמיא אלוקית - נס המלובש בטבע - יש לה הצלחה כבירה.

7. בחסדי ונסי ה' הגלויים והנפלאים - אין לישראל נפגעים, ומכל הירי המסיבי נפגעים רק הפלסטינים בעצמם!

אם נסכם הכל:

אנחנו בתקופה של נסים ונפלאות כפי שהרבי מליובאוויטש שליט"א מלך המשיח חזר ואמר, וביקש לפרסם שאנחנו ערב הגאולה האמיתית והשלימה וזו הסיבה שהנסים הללו קורים, וביחד עם העובדה שהמבצע התחיל בל"ג בעומר - היום הגדול והמיוחד והמבורך של הילולת התנא הקדוש רבי שמעון בר יוחאי - אנחנו רואים כאן שרשרת מדהימה של נסים ונפלאות וסייעתא דשמיא אלוקית - של זמן הגאולה ממש.

שנזכה לגאולה האמיתית והשלימה היום הזה ממש!

מגן וחץ: עידכונים מהמבצע

התקיפה באיראן נועדה להעביר מסר

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...