• ב"ה ימות המשיח!
  • ח' ניסן התשפ"ד (16.04.2024) פרשת מצורע

הרפורמים מסמנים את היעדים הבאים אחרי הכותל

סרטון שפורסם על ידי התנועה הרפורמית חושף את כוונתם האיומה בפעולותיהם ליישום מתווה הכותל: להביא בהמשך לידי פועל את הסדרת הנישואין האזרחיים והפעלת התחבורה בשבת • נתינת לגיטימציה מסוכנת
הרפורמים מסמנים את היעדים הבאים אחרי הכותל
הכותל המערבי (צילום: Gerd Eichmann - Own work)
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

בהזדמנויות רבות ניתן לראות את אנשי התנועה הרפורמית וחבריהם דוחפים להבאתו לפועל של מתווה הכותל, בו תינתן לרפורמים האפשרות לערוך את מניניהם מעוררי הפרובוקציה ללא מונע ומעכב.

בסרטון חדש שהפיצה התנועה הרפורמית מוסבר כי ההתעקשות והדחיפה ליישומו של מתווה הכותל בהקדם אינם אלא חלק מהגשמת הרצון המלא – סלילת הדרך לקידום נישואין אזרחיים והפעלת תחבורה ציבורית בשבת.

בסרטון ההסברה מבהירות מנכ"לית התנועה, אנה קיסלנסקי, ומנהלת המרכז הרפורמי לדת ומדינה, עורכת הדין אורלי ארז-לחובסקי, כי התפילות המתקיימות כיום כסדרן בכותל המערבי מעכבות את הדרך ל"קידום רפורמות נוספות בסוגיות דת ומדינה", היה לא תהיה.

לדברי השתיים, "אי יישום מתווה הכותל מרחיק מכולנו גם את התחבורה הציבורית בשבת וגם את הנישואין האזרחיים, המאבק על הכותל הוא מאבק סימבולי".

בדבריהן הוסיפו השתיים את המובן מאליו, כי דווקא כעת, תחת כיהונה של הממשלה הנוכחית, "ישנה הזדמנות שלא תחזור. ברגע שהמונופול החרדי על הכותל יישבר – אפשר יהיה סוף סוף לקדם נישואין אזרחיים ותחבורה ציבורית בשבת", את דבריהן חותמות בכך ש"אסור לתת לרבנות בעלות על הכותל". וההשלכות מכך, מובנות מאליהן.

רק להזכיר מהו מתווה הכותל והשלכותיו הנוראיות – הוא ייעודה של רחבת הכותל הדרומי, אזור שכיום הינו בניהול רשות הטבע והגנים להיותו אזור תיירותי (תחת קשת ווילסון ולצד שרידי הרחוב ההורודיאני), לרחבת תפילה מעורבת. כך שעל פי המתווה, בבואנו להתפלל בכותל המערבי, תהיה ניתנת הגישה לשלוש רחבות – עזרת גברים, נשים, ורחבה מעורבת. ובסגנון המכובס – שתי עזרות אורטודוקסיות נפרדות ועוד רחבה אחת "שוויונית" לציבור הרפורמי, הקונסרבטיבי, והליברלי בתוך הזרם האורטודוקסי.

רחבה זו צפויה להיות גדולה בכ-70% מגודל רחבת עזרת הגברים כיום וכ-130% מעזרת הנשים, סה"כ שטח של כ-900 מ"ר(!), למרבה הזעזוע.

מתווה שכזה, לבד שהינו מנוגד לדרך התורה והמצוות, ייצור לגיטימציה אדירה לזרמים הרפורמים והקונסרבטיבים בישראל, ובעתיד הלא רחוק, כדברי אנשי התנועה הרפורמית עצמם – יביא לקידום הנישואין האזרחיים והתחבורה הציבורית בשבת. זאת לבד רפורמות הגיור ההזויות, שיתנו את הלגיטימציה ל"גיור" הרפורמי.

מאורעות כאלו ודומיהם רק מחדדים אצל העם את ההכרה בכך שהפתרון היחיד לבעיות השלטון הוא התמנותו של מלך המשיח למנהיג העם.

לא מנהיג ימין, לא מנהיג כובש. רק היצמדות לדבריו של הרבי שליט"א מלך המשיח היא זו שתביא לפתרון הבעיות במדינת ישראל, בדרך למלכות בית דוד תיכף ומיד ממש.

חברון: מערת המכפלה תועדה מכוסה בלבן

תמונות החטופים ששוחררו שהיו על חלון הבית חב"ד: השליח בראיון לעמי מימון

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...