• ב"ה ימות המשיח!
  • י"א ניסן התשפ"ד (19.04.2024) פרשת מצורע

קרית גת: פעילות רבה וענפה בחודש תשרי

בית חב"ד המרכזי קרית גת בראשות השליח הרב שלמה בוטבול ובניהולו של השליח הרב אהרון בוטבול מסכם בימים אלו חודש תשרי עמוס בפעילות לכל סוגי האוכלסי'ה בסימן לקבלת פני משיח צדקנו. כינוסי ילדים, שמחת בית השואבה, עלונים ולוחות שנה מרהיבים, סוכה ניידת, פעילות עם חיילי צה"ל, מבצע שופר, בית הכנסת הפתוח, ועוד
קרית גת: פעילות רבה וענפה בחודש תשרי
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

 בית חב"ד קרית גת מסכם בהצלחה פעילות חגי תשרי

  בית חב"ד המרכזי קרית גת בראשות השליח הרב שלמה בוטבול ובניהולו של השליח הרב אהרון בוטבול מסכם בימים אלו חודש תשרי עמוס בפעילות לכל סוגי האוכלסי'ה בסימן לקבלת פני משיח צדקנו. כינוסי ילדים, שמחת בית השואבה, עלונים ולוחות שנה מרהיבים, סוכה ניידת, פעילות עם חיילי צה"ל, מבצע שופר, בית הכנסת הפתוח, ועוד.

הוצאה לאור:

 20,000 עלוני "חב"ד בפעולה" עלון הבית של הבית חב"ד סיפורים הלכות ומנהגים הערוכים לעמך בית ישראל, בשילוב מידע על פעולות הבית חב"ד בחודש תשרי.

5000 לוחות שנה מפוארים של חב"ד חולקו באפן אישי לאנשי העסקים והתושבים בעיר.

 

מבצע שופר

מאות יהודים זכו לשמוע תקיעת שופר במהלך חודש אלול וראש השנה בעסקים ובגני משחקים, מקומות ציבוריים בתי ספר מוסדות וגני ילדים ובבתים פרטיים.

 

עזרה לנזקקים – מבצע "קמחא דתשרי"

צוות בית חב"ד הפעיל בהצלחה את מבצע "קמחא דתשרי" חלוקת סלי מזון למשפחות נצרכות לחגי תשרי, סל מזון כלל: יין, מצרכים בסיסיים לחג, שמן, ביצים, בשר, דגים וכו'. התגובות מהמשפחות שקיבלו את הסל לא איחרו לבוא למשרדי בית חב"ד המרכזי. תודה רבה, יישר כח! אין על חב"ד. 

 

מבצע תורה

עשרות יהודים זכו להשתתף בשיעורי חסידות, גמרא והלכה שנמסרו ע"י טובי המרצים בניהול המסור של הרב מנחם מענדל נוטיק.

 

בסיסי צה"ל

מאות חיילים בבסיסי צה"ל הסמוכים לעיר קרית גת השתתפו בפעילות במשך החודש לפני ראש השנה קיבלו דבש ולוחות שנה ובירכו על ארבעת המינים בחג סוכות ושמחו עם פעילי בית חב"ד.

 

שמחת בית השואבה במרכזה וברוחבה של עיר

במרכז העיר מאות איש השתתפו בשמחת בית השואבה אשר התקיימה מידי יום ברחבת קניון לב העיר, הופעות מיוחדות וקסמים תוך שילוב של פרסים והפתעות ואמירת 12 הפסוקים בהנחיית הרב אהרון בוטבול, שליח הרבי ומנכ"ל בית חב"ד המרכזי. 

 

סוכה ניידת

מאות תושבים זכו לברך על ארבעת המינים בסוכה הניידת של בית חב"ד אשר הסתובבה במרכזי החנויות ובשכונות העיר.

 

סוכה מרכזית לזיכוי הרבים

מאות אנשים ברכו על ארבעת המינים בסוכה של בית חב"ד עם הרב אהרון בוטבול שליח הרבי ומנכ"ל בית חב"ד המרכזי והרב יוסף יצחק בוטבול בכניסה לקניון לב העיר עם מערכת איכותית המזמינה את התושבים לברך ולשמוח עם חב"ד.

 

בית כנסת הפתוח

רבים מתושבי העיר השתתפו בראש השנה ויום הכיפורים, חג סוכות, הקפות ראשונות בשמחת תורה ובהקפות שניות במסגרת התכנית של בית הכנסת הפתוח – בית חב"ד אהוד בן גרא 8.

 

דוכן חב"ד במרכז ישפרו סנטר

מאות משתתפים בפעילות מבורכת של מבצעי הרבי בדוכן חב"ד בישפרו סנטר לאורך כל חודש החגים ע"י השליח הרב מנחם מענדל בוטבול.

 

מדרשיית חב"ד לנשים 

מידי ימי שלישי בשעה 18:00  שיעור דבר מלכות מפי הגב' הני אלישביץ, וביום רביעי ב20:00 שיעור חשיבה חיובית ובטחון בקב"ה מפי הגב' אירית שטנר, הנשים מודות להנהלת הבית חב"ד על ההשקעה וכאן המקום להזמין נשים נוספות להגיע למדרשיה.

 

פעילות שוקקת מאות תושבים ביקרו בבית חב"ד המרכזי – מרכז מסחרי 81 בחודש תשרי

מידי יום נכנסים לבית חב"ד המרכזי מרכז מסחרי 81 תושבים מכל סוגי האוכלסי'ה לערוך את פדיון הכפרות ולקבלת עוגת לעקח וכן לקבל לוח שנה המפואר של חב"ד ועלון חב"ד בפעולה עלון הבית של הבית חב"ד שבו מסוכם את הלכות החג ופעילות בית חב"ד בחודש תשרי או לרכוש טלית ומחזור וכל מה שצריך לחודש החגים, הנחות תפילין וכתיבה לרבי באמצעות האיגרות קודש.

 

חב"ד פסטיבלים בעכו

כעת בשידור חוזר: סיום הרמב"ם המרכזי בבת ים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...