• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

משיח בכיכר • רבבות חסידים ועמך בית ישראל בעצרת הענק >> הסיכום המלא

רבבות חסידים והמוני עמך בית ישראל התכנסו הלילה, לעצרת הענק – 'משיח בכיכר', לקבלת פני הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א ביום חג הגאולה י"ב תמוז, שאורגנה במאמץ אדיר ע"י הרב זמרוני זליג ציק וצוות 'האגודה' • אתר הגאולה מגיש את סיכום האירוע וגלריה מרהיבה מאת הצלם יניב יצחק • הכתבה המלאה
משיח בכיכר • רבבות חסידים ועמך בית ישראל בעצרת הענק >> הסיכום המלא
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

רבבות חסידים והמוני עמך בית ישראל התכנסו הלילה, לעצרת הענק – 'משיח בכיכר', לקבלת פני הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א ביום חג הגאולה י"ב תמוז, שאורגנה במאמץ אדיר ע"י הרב זמרוני זליג ציק וצוות 'האגודה' • אתר הגאולה מגיש את סיכום האירוע וגלריה מרהיבה מאת הצלם יניב יצחק • הכתבה המלאה

לאחר חודשים ארוכים ומפרכים העוברים דרך שבועיים סוערים, בפעם השלישית בהיסטוריה התקיימה הלילה (שני) עצרת הענק "משיח בכיכר" בהשתתפות רבבות חסידי חב"ד ליובאוויטש ועמך בית ישראל מכל החוגים והמגזרים, אנשים נשים וטף, כולם באו למעמד קבלת פני הרבי מלך המשיח שליט"א ב"חג הגאולה - י"ב תמוז" - יום חוגגים תשעים ואחת שנה לצאתו של כ"ק אדמו"ר מוהריי"צ מליובאוויטש מהגלות לאחר שישב במאסר על שמירת הגחלת היהודית ברוסייא הסובייטית.

בשעה 19:00 לערך התקיימה תפילת מנחה, ולאחריה פוצחת התזמורת המורחבת בניצחונו של בני לאופר בקטע מוזקלי מיוחד של ניגוני חב"ד שמחים הסוחפים אחריהם ריקודים כבר להתחלת האירוע.

"לחיים לחיים, ערב טוב! גוט יום טוב!" כך פותח מנחה העצרת עו"ד הרב אלון עמר את המעמד ומברך את הקהל בברכת ברוכים הבאים, ומדבר על גודל מעלת האירוע, ואת ההכנות שקדמו לה עם התמסרות הרב זמרוני זליג ציק ו"האגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה" והאתגרים שניצבו בפניה מאז ט"ז סיון האחרון לארגון העצרת בהוראת הרבי מלך המשיח שליט"א, ומבהיר את מטרת הכנס מעמד קבלת פני משיח צדקנו בפועל ממש.

לסיום דברי הפתיחה מבהיר המנחה את רצון המארגנים: "כי מבקשים מהציבור לכבד את האירוע בצורה הראויה למעמד קדוש זה, ומפצירים לא ליצור ולא להגרר לפרובקציות", וב"ה הקהל הקדוש הראה התנהגות ראויה למופת וקידש שם שמיים ברבים ואין ספק כי גרם נחת רוח רב לרבי מלך המשיח שליט"א.

מיד עם סיום דברי הפתיחה, המשיכו בני לאופר ותזמורתו בעוד אתנחתא מוזיקלית משובחת בניגוני חב"ד המעוררים לשמחה.

לאחר מכן נערך מעמד קריאת מכתבו של כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א ל"התוועדות המרכזית" של חג הגאולה י"ב תמוז ואמירת הפרק השנתי ע"י הרה"ח הרב חיים ציק משפיע ושליח הרבי מלך המשיח שליט"א לבת ים עיר הגאולה ו"האגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה".

במרכז הבמה, הוצב הכן, כסאו של הרבי מלך המשיח שליט"א, לצד שולחן עם צחור, עליו מונחים הגביע ה"מזונות" ובקבוק היין, וכעת מגיע הרגע לו כולם מתכוננים הזמנת המלך למעמד הקבלת פנים בכיכר העיר, את הקראת נוסח הזמנת הרבי מלך המשיח שליט"א לעצרת מוזמן לקרוא הגה"ח הרב שלמה הלפרן רב קהילת חסידי חב"ד ליובאוויטש בעיר המארחת 'תל אביב' אשר מקריא בהתרגשות ומסיים בהכרזת הקודש "יחי אדוננו" שלוש פעמים כאשר מיד לאחרי' פוצח הבעל מנגן החסידי ר' מענדי ג'רופי בפעם השנייה בהיסטוריה בכיכר רבין בשירת "יחי" המקפיצה את הקהל.

כעת כמיטב המסורת מוזמן הרב אלעזר פרץ שמנחה את מעמד אמירת 12 הפסוקים והכרזת הקודש ע"י חיילים וחיילות צבאות ה' נציגי ילדי ישראל מיש"ע בריכוזו של השליח הרב יוסי קליימן.

הרב זמרוני ציק מייסד ויו"ר האגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה האיר וקירב במשך כ50 שנה נשמות רבות לתורה וחסידות באור הגאולה השלימה, כאשר חלק ניכר מתלמידיו הפכו להיות שליחים ומשפיעים באה"ק ורחבי תבל, אחד מאלו הוא הרה"ח הרב דוד אושקי שליח ברמת אביב ושכונות עבר הירקון אשר מוזמן לפתוח ב"דבר מלכות", ובתחילה מברך את הקהל העצום שבא למעמד בשם שלוחי המלך לתל אביב, ופותח בחזרה על נקודות מתוך שיחת ה"דבר מלכות" המופלאה של פרשת בלק תנש"א.

כעת עולים על הבמה הזמר החבד"י שלומי אגמון והרב שי שורוק במופע מיוחד לביצוע גאולתי לשיר חדש שנכתב והולחן בלעדי לעצרת הענק "משיח בכיכר".

את "זעקת הגואל" אודות הפגיעה בשלימות התורה העם והארץ בארץ הקודש, מוזמן כעת ר' ברוך מרזל איש חברון ו"עוצמה יהודית" אשר מוחה בתוקף על הנהגת הממשלה בראשות בנימין נתניהו בכל הקשור לשלימות התורה העם והארץ הכוללת דיבורים על מסירת שטחים מארץ ישראל, ומביא את דברי זעקת הרבי שליט"א בנושא זה.

כפי שפורסם, ניגשים כעת למרכז הערב, מעמד קידוש הלבנה הגדול ביותר בהיסטוריה הנערך בהשתתפות רבבות עמך בית ישראל, הנערך ע"י הרה"ח הרב אלעזר קעניג מגדולי המשפיעים באה"ק שמסביר את משמעות גודל המעמד וקורא יחד עם הציבור את הנוסח התפילה והברכה, כאשר בסיום הרב חיים ציק אומר קדיש,"אל תירא" והכרזת הקודש יחי אדוננו.

וכפי שמופיע "בשולחן ערוך" לערוך את הקידוש לבנה מתוך שירה וזמרה כשמחת חתן וכלה, מוזמן כעת הזמר מענדי ג'רופי בשירת "כשם שאני" מתוך נוסח הברכה, וממשיך בשירי גאולה ומשיח, כאשר גולת הכותרת הלהיט "גאולה".

ואז מגיע רגע אדיר בו פוצח הזמר בשירת "דידן נצח" אדירה המקפיצה את כל הקהל כולו (שהיה עד לסערה הגדולה עקב שמירת קיום ההלכה) להתרוממות שיא המסמל את ניצחון אור הגאולה על חשכת הגלות.

השחקן ואיש התקשורת עודד מנשה נושא כעת משא מיוחד המשתף את הקהל בנס אישי מ"נפלאות הגאולה" בו זכה עם אשתו עדן לחבוק בן זכר בברכתו המופלאה של הרבי מלך המשיח שליט"א, ומסיים בהכרזת "יחי מורנו ורבינו מלך המשיח חי וקיים".

המנחה מדבר כעת על מעלת מבצע 7 מצות בני נח ומברך את יו"ר ארגון "7 מצוות ל70 אומות" הרה"ח הרב בועז קלי לבריאות איתנה תכף ומיד ממש.

"מקהלת צבאות השם" עולה לבמה עם מופע מרהיב של שני שירים הממחישים את גודל הזמן בו אנו נמצאים "זמן הגאולה" ורגע לפני ההתגלות השלימה.

על גבי המסכים נראה כעת כ"ק הרבי מלך המשיח שליט"א ב"מראות קודש" הכולל את זעקת "קער א וועלט היינט (= הפוך את העולם היום) ועידוד שירת ה"יחי אדוננו" בשנת תשנ"ג באדיבות מערכת "לראות את מלכנו".

ברוב שירה וזמרה, מופיע כוכב הזמר הישראלי-חסידי ר' אריאל זליבר עם מיטב שיריו המיוחדים הסוחפים אחריהם קהל רב מכל הגוונים.

אורח הכבוד של הכינוס שהגיע מיוחד מצרפת הרה"ח הרב ראובן מטוסוב נושא משא מיוחד המדבר על מעלת בעל הגאולה הרבי הריי"ץ וממשיך למעלת מלך המשיח - הרבי שליט"א.

והישר מארצות הברית "ברוב שירה וזמרה" מופיע כעת כוכב הזמר החסידי ר' מיילך קהאן עם מבחר שיריו שהפכו ללהיטים ומסיים עם הלהיט הגדול "ואהבת לרעך כמוך" הגורם למעגלי ענק בציבור.

צמרמורת עוברת בקהל הרבבות בעת מופיע על המסך המשפיע והשליח הגה"ח הרב זמרוני זליג ציק מייסד ויו"ר האגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה, אשר זעקתו מעצרת "משיח בכיכר" הקודמת בו מעלה על נס את גודל קדושת המעמד, המגלה בכל יהודי את עצם נשמתו, לזה הוא מחבר את שיחתו הידועה של הרבי מלך המשיח שליט"א בה נצטווינו "עשו כל אשר ביכולתכם" השיחה שהניעה את פעילות משיח מאז ועד היום.

"התכנסנו כדי להראות לרבי מלך המשיח שליט"א כיצד עשיריות מישראל – מרעישים ותובעים בתוקף את הגאולה האמיתית והשלימה. הרבי נטע בנו את תכונת העקשנות, שלא לנוח לרגע ולא להוריד את הרגל מהגז, להגביר את הפעילות – עד להתגלות המלאה והמושלמת".

ברגע שבווידאו נראה הרב ציק מבקש מהקהל לעמוד להכרזת הקודש, הקהל כולו כאן בעצרת משיח בכיכר תשע"ח נעמד ומקבל על עצמו בהתרגשות עצומה את קבלת המלכות בהכרזת "יחי אדוננו".

כעת מנצל המנחה את הבמה להודות לכל אלו שעזרו וסייעו לצלחת הערב ובראשם העורכי דין, חברי הכנסת, אנשי תקשורת ועוד.

על משמעות חג הגאולה נושא דברים הגה"ח הרב יוסף יצחק וילשנסקי ראש ישיבות חוח"ל צפת ומשלוחי המלך לאה"ק, מרחיב בנושא ומשמיע את הזעקה והתביעה "רבע תתגלה, יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!".

הקטע המוזיקלי הבא מבצע הזמר החסידי מזרחי ר' אבי בן ישראל עם מחרוזת שירי גאולה ומשיח ושירת הניגון "עוזרני קל חי".

את שורת הנואמים חותם הרה"ח הרב בנצי פרישמן המביא את דבר "האגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה" המודה למארגני המעמד ובראשם למפיק הרה"ח הרב יצחק רחימי שהתמסר רבות להצלחת מעמד נשגב זה, ומדבר על תפקידנו כחסידים להמשיך לפעול ביתר שאת ולחזק את הפצת "שיחת הגאולה" וה"דבר מלכות" ופעולות האגודה.

לסיום עולים לבמה גדולי הזמר מענדי גרופי ומיילך קהאן למחרוזת מיוחדת בדואט של ניגוני רגש ושמחה, ולאחריה מסיים המנחה את מעמד הרבבות עם תודה ענקית למארגנים ולמשתתפים ובהכרזת הקודש "יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד".

משיח בכיכר • בלעדי: השידור המלא מעצרת הענק לקבלת פני משיח

הצלחה גדולה לחב"ד בפארק בחג הפורים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...