• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ז ניסן התשפ"ד (25.04.2024) פרשת מצורע

מנהיג ארה"ב הכיר בגולן הישראלי

במעמד מתוקשר רב רושם, בנוכחות סגן הנשיא מייק פנס, שגריר ארה"ב בישראל ורה"מ נתניהו, העניק הנשיא טרמפ הכרה אמריקאית בגולן הישראלי. הרבי שליט"א מלך המשיח אמר שהאומות ימסרו את ארצות אדום עמון ומואב לישראל מרצונן הטוב
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

מנהיג ארה"ב הכיר בגולן הישראלי

במעמד מתוקשר רב רושם, בנוכחות סגן הנשיא מייק פנס, שגריר ארה"ב בישראל ורה"מ נתניהו, העניק הנשיא טרמפ הכרה אמריקאית בגולן הישראלי. הרבי שליט"א מלך המשיח אמר שהאומות ימסרו את ארצות אדום עמון ומואב לישראל מרצונן הטוב.

אי אפשר למעט בחשיבות ההצהרה הבינלאומית של המעצמה הגדולה והחזקה בעולם שמכירה לראשונה אחרי מלחמת ששת הימים בשטח כבוש - כשייך ליהודים, וחלק מארץ ישראל.

הרבי שליט"א מלך המשיח אמר כמה פעמים, שפחדנים מוגי לב רצו לוושינגטון אחרי מלחמת ששת הימים ואמרו שרוצים להחזיר את כל מה שהקב"ה נתן בניסים גלויים. "אילו זכינו", אמר הרבי שליט"א מלך המשיח, מלחמת ששת הימים היתה יכולה להיות כבר הגאולה האמיתית והשלמה, ומה שהפריע אלו אותם פחדנים מוגי לב שרצו לוושינגטון לומר שרוצים להחזיר הכל.

הרבי שליט"א מלך המשיח אמר גם, שאמנם בתחילה האמריקאים לא האמינו לאותם אישים שאמרו שאכן רוצים להחזיר, אבל אחרי זמן הממשלה כאן שיכנעה אותם, שכן, באמת, הממשלה רוצה להחזיר את השטחים שקיבלו מהקב"ה באופן ניסי תמורת "שלום", רק לא יודעים איך להביא את זה לציבור.

בעשרות שיחות כואבות על שלימות הארץ בשנות הסכמי קמפ דייויד, הרבי שליט"א מלך המשיח חוזר ואומר, שאם מתעקשים, הגוים יקבלו את זה.

חוק סיפוח הגולן

בשנת 1981 חוקק בגין את חוק סיפוח רמת הגולן. הדבר לא התקבל אצל אומות העולם. הנשיא האמריקני רונלד רייגן - ידיד ישראל, התרגז והשעה את הסיוע האמריקני לתקופה מסויימת, וארה"ב הובילה החלטה במועצת הביטחון של האו"ם (החלטה 497) שקבעה כי לסיפוח אין משמעות מבחינה בינלאומית.

למרות חקיקת החוק, כל ראשי הממשלות אחרי בגין בלי יוצא מן הכלל, (כולל נתניהוקיימו שיחות עם אסד האב והבן על ירידה מהגולן. דיבורים אלו גרמו לחוסר נאמנות מצד הדרוזים בגולן שלא ידעו לאן הרוח נושבת, ולמי צריך להראות נאמנות.

אנשי הגולן שהרגישו שהקרקע בוערת תחת רגליהם יצאו למאבק עיקש, ועד שהצליחו להעביר בשנת  1999 את חוק שיריון הגולן, שהאפשרות למסור את הגולן תהיה רק ברוב של 61 חברי כנסת ומשאל עם. 

בנושא זה רואים בחוש את מה שהרבי שליט"א מלך המשיח אמר פעמים רבות, שאם מתעקשים מול אומות העולם בדרכי נועם ובדרכי שלום, מצליחים. במקרה של הגולן רואים גם, שלא היו אלה ראשי הממשלה, אלא העם קבע והחליט עד שלבסוף חוקק - שהעם עם הגולן.

Picture4

 נמצאים בימות המשיח

נמצאים בימות המשיח, ומי שפוקח העיניים דרך שיחות של הרבי שליט"א מלך המשיח, רואה שהעולם מנוהל על ידו. ההכרה האמריקאית בגולן באה כהפתעה יפה, עוד יותר מאשר ההכרה בירושלים כבירת ישראל. כל הנשיאים האמריקניים האחרונים אמרו במערכת הבחירות שלהם שהם יעבירו את השגרירות לירושלים - ולא עשו כן, עד שהגיע הנשיא טרמפ שהבטיח וקיים. אבל אף אחד מהם לא דיבר על הכרה בגולן.

הרבי שליט"א מלך המשיח אומר שהגוים יתנו ליהודים את ארצות הקיני קניזי וקדמוני מרצונם הטוב. הגולן הוא כבר "מעבר לירדן מזרחה", הכי קרוב מבחינה גיאוגרפית לארצות שהגוים יתנו בקרוב ממש.

טישטוש העמים והגבולות מצפון מזרח לירדן עד נהר הפרת מזה כמה שנים, מביא את האמריקאים והרוסים להבין שהגורם היציב היחיד במזרח התיכון שיכול להשתלט על המצב גם בדרך הטבע, היא ממשלת היהודים בארץ ישראל, וזו ההכרה של הנשיא טרמפ בגולן הישראלי, בלי 'ציוצים' משמעותיים משאר מדינות העולם שאין להם מה לעשות כאן

והתגלות הרבי שליט"א מלך המשיח בקרוב ממש.

 

 

 

להודות על הניסים במושב משמורת

שלימות הארץ: סקירה על מלחמתו של מלך המשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...