• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח אדר ב' התשפ"ד (28.03.2024) פרשת צו

בארי חמיש ז"ל

בארי חמיש ז"ל, הראשון שהעז לחשוף את השאלות והשקרים של חבורת השלטון וועדת שמגר בנוגע לרצח רבין, נפטר בביתו בפלורידה. בארי חמיש מציג ראיון טלוויזיה עם שמעון פרס שמדבר על כדור שנורה לחזהו של רבין וכביכול "פילח את השיר לשלום", ומוכיח שיגאל עמיר לא יכל לירות ברבין בחזהו, ואת החור ב"שיר לשלום" עשו הרוצחים ששמעון פרס יודע מי הם ומחפה עליהם.
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

בארי חמיש ז"ל, הראשון שהעז לחשוף את מסכת השקרים של וועדת שמגר בנוגע לרצח רבין, נפטר בשבוע שעבר בביתו בפלורידה. בארי חמיש מציג ראיון טלוויזיה עם שמעון פרס שמדבר על כדור שנורה לחזהו של רבין וכביכול "פילח את השיר לשלום", ומוכיח שיגאל עמיר לא יכל לירות ברבין בחזהו, ואת החור ב"שיר לשלום" עשו הרוצחים ששמעון פרס יודע מי הם ומחפה עליהם.

סרטון זה מאתר SOS-ISRAEL הוא סיומה של הרצאה ארוכה של בארי חמיש לפני כעשרים שנה, באחד הישובים בשומרון. 

בארי חמיש היה עורך עיתון חדשותי באנגלית, והיה נחשב לשמאלן, עד כדי כך שרון פונדק ז"ל, ממנסחי הסכם אוסלו, נתן לו ראיון ארוך וגילה לו סודות מהישיבות באוסלו, שבארי חמיש חשף אותם לציבור בתקופה יותר מאוחרת. כאשר הוא התחיל לחקור את רצח רבין באופן פרטי מיד לאחר הרצח, הוא נדהם מהמסקנות שהגיע אליהן, ולפני בחירות תשנ"ו, בא עם החומר שהיה בידו לאלי ישי, שהעביר את החומר לנתניהו.

למרות שנתניהו נבחר לראש ממשלה, הוא החליט להתעלם מהחומר, וגם אלי ישי לא עשה דבר. ואז בארי חמיש התחיל לצאת עם זה לציבור. חוסר האמון המוחלט בו נתקל במגזר החילוני, לעומת האמון וההקשבה מצד הדתי, קרבו אותו בהדרגה לחוגים הדתיים. לפני מספר שנים ביקר ב770, נפגש עם קותי ראפ ז"ל, והניח תפילין.

בארי חמיש טען שניסו לדרוס אותו למוות, ועבר להתגורר בפלורידה, משם כתב מספר ספרים בנושאי שורשי הציונות החילונית שמגיעים עד לשבתאי צבי ימ"ש, וניהל תכנית ראיונות רדיו באנגלית בנושא ביטחון ארץ ישראל והקשר לכוחות הגדולים בארה"ב כמו הCFR, האיחוד האירופי והוותיקן.

שער ספרו "שבתאי צבי, מפלגת העבודה והשואה"

בארי חמיש הקים אתר אינטרנט באנגלית, בו מרוכזים ראיונות הרדיו שלו, כתבות אימייל שהיה שולח למאות עוקבים, וקישורים להורדת חלק מהספרים ותכניות הוידאו. באתר ישנן כמה תמונות שלו, והתמונה הראשונה שהוא בחר להציג שם, היא תמונתו מניח תפילין ליד הסטענדר שהוצגה באתר חב"ד אינפו.

שער ספרו "מי רצח את יצחק רבין" שתורגם למספר שפות

בנוגע לרצח רבין, אחרי פתיחת הצינור וההתחלה של בארי חמיש, הצטרפו לחקירת הרצח אישים כמו נתן גפן ופרופ' אריה זריצקי, שהוכיחו במאות מסמכים ועדויות שיגאל עמיר לא רצח את רבין. רשת האינטרנט מלאה עדויות מצולמות ומסמכים, שמעידים על כך שיגאל עמיר לא יכל לרצוח את יצחק רבין. כמו למשל, עדת ראיה בשעת ה"רצח" אומרת שרבין לא נפגע, לעומת מהדורת החדשות של שעת חצות בערב הרצח, בה נאמר שראש הממשלה נפגע מכדור אחד בחזהו. מה שהוכחש לאחר מכן ע"י וועדת שמגר.

לכל הדעות, יגאל עמיר, לא הגיע למצב בו יכל לירות לחזהו של רבין. וועדת שמגר רצתה בכל מחיר "להושיב" את יגאל עמיר, ולכן התעלמה מהעדויות הרבות מאד על כדור לחזה של רבין, וגם מה"שיר לשלום" המחורר... ועד שאפילו שמעון פרס בעצמו, בעדותו בוועדת שמגר, שכח לגמרי מה"שיר לשלום"...

רצח יצחק רבין ע"י כביכול חובש כיפה מנוצל עד היום לדמוניזציה של הימין והדתיים. השקר של כביכול יהודי צעיר עם כיפה שרצח את ראש הממשלה עובר כמסר ממלכתי בגני הילדים ובבתי הספר ובתקשורת כבר 20 שנה, ויגאל עמיר שלא היה יכול לרצוח את רבין, ממשיך לשבת בבידוד.

למגר את זורקי האבנים בחווארה

שלימות הארץ: סקירה על מלחמתו של מלך המשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...