• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

אטימת מנהרת הדגל של חיזבאללה

בשבוע שעבר הושלם מבצע "מגן צפוני". במסגרת מבצע זה נחשפו בחודשים האחרונים 6 מנהרות התקפיות של חיזבאללה והושמדו (באמצעות פיצוץ והריסה ו/או איטום). המנהרה שהוצגה היום לציבור, הייתה ידועה לצה"ל מזה חודשים רבים, ונחשבה ל"מנהרת הדגל" של חיזבאללה. זוהי המנהרה העמוקה ביותר שנחשפה עד היום בצפון ובדרום - 80 מטר עומקה - מקביל לגובהו של בנין של מעל 20 קומות
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

אטימת מנהרת הדגל של חיזבאללה

בשבוע שעבר הושלם מבצע "מגן צפוני". במסגרת מבצע זה נחשפו בחודשים האחרונים 6 מנהרות התקפיות של חיזבאללה והושמדו (באמצעות פיצוץ והריסה ו/או איטום). המנהרה שהוצגה היום לציבור, הייתה ידועה לצה"ל מזה חודשים רבים, ונחשבה ל"מנהרת הדגל" של חיזבאללה. זוהי המנהרה העמוקה ביותר שנחשפה עד היום בצפון ובדרום - 80 מטר עומקה - מקביל לגובהו של בנין של מעל 20 קומות!

המנהרה חצתה את הגבול, 77 מטר לעומק ישראל, והייתה מאות מטרים בלבד ממושבי זרעית ושתולה. המבצע כולו החל בחג החנוכה השנה. בחג שבו אנחנו מנצחים את החושך, ומאירים את כל העולם, נוצח גם החושך של החיזבאללה, והתגלו תכניותיו החשוכות ביותר. דרך מערך מנהרות התקיפה שהוא הקים, תיכנן הארגון להזרים מאות מלוחמיו היותר איכותיים (כח "רדואן"), אל ישובי הגליל ח"ו. ובחסדי ונסי ה', בחג שכל כולו הודאה לה' על הניסים - אירע הנס הגדול - צה"ל יצא למבצע המוצלח, חשף את כל המנהרות, ובחסדי ה', חיזבאללה כלל לא הגיב ולא פעל נגד לוחמי צה"ל והאזרחים הרבים שהיו באזור.

בחג החנוכה שלפני עשר שנים בדיוק, נזכיר, גם היה מבצע "עופרת יצוקה", שאף הוא הסתיים בהצלחה מבחינת צה"ל, שפגע קשות בארגוני הטרור בעזה, תוך כדי שהוא מתמרן לעומק הרצועה, עם מספר אבדות קטן בהרבה ממה שהוערך בתחילה.

בחג החנוכה תשנ"ב אמר הרבי מלך המשיח את השיחה המפורסמת על הצורך להודות לה' יתברך על הניסים, ולפרסם אותם, וקבע שזו "הוראה עיקרית".

מצו"ב וידאו של דובר צה"ל על השמדת המנהרה ואטימתה באלפי קובים של בטון שהוזרמו ממאות מערבלי בטון אל תוך המנהרה. נסים גלויים.

 

לא יהודים שרפו את הבית בדומא

רעידת אדמה הורגשה בישראל

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...