• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ב ניסן התשפ"ד (20.04.2024) פרשת מצורע

ביטול שעבוד מלכיות כאתחלתא דגאולה

כ' אדר תשמ"ח, הרבי שליט"א מלך המשיח מכריז על ביטול שעבוד מלכויות לקראת קריסת המעצמה הקומוניסטית שלוש שנים לאחר מכן, והכתרתו כמלך המשיח ע"י גדולי ישראל בפס"ד "מסיני", והכרזת העם "יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד".
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

 תמליל:

"ובפרט עוד שהפירוש הפשוט בזה הוא גם שאם זה [ביאת המשיח] קשורה עם מה שיהיה "כולו זכאי", שאז הוא מביא את הגאולה האמיתית והשלימה, זה נוגע לכל בני ישראל שבכל העולם כולו, נוגע לכל העולם כולו, ועוד יותר זה נוגע לכל הדורות שלפני זה.

כי הגאולה האמיתית והשלימה הופכת באופן עיקרי את כל הדורות שלפני [דור] זה כמובן וגם פשוט מהשינויים שיהיו לאחרי הגאולה האמיתית והשלימה אפילו לדברי הרמב"ם לדעה ש"אין בין ימות המשיח לזמן הזה אלא שעבוד גלויות בלבד" אז "שעבוד גלויות בלבד" הוא ענין עיקרי בעבודת הוי' "כמצוות רצונך", בפרט עוד שעבוד גלויות שקשור הרי עם שעבוד גלויות ברוחניות. וכשמבטלים שעבוד גלויות ברוחניות זה דבר הכי עיקרי, ובמיוחד עוד שזה רק בתקופה הראשונה של ימות המשיח.

מה שאין כן לאחרי זה, כמדובר כמה פעמים והרמב"ם כותב בארוכה באגרות שלו, שאחרי זה יהיה זמן של תחיית המתים וכיוצא בזה, שזה שינוי מנהגו של עולם באופן הכי עיקרי. ובפרט לפי ההכרעה שאז יהיו חיים נצחיים, שזה היפך ממה שבא ע"י חטא עץ הדעת, שזה קשור עם "ובלע המוות" ועוד יותר ממה שהיה קודם החטא, שאז היתה אפשריות לחטא עץ הדעת.  והראיה שאכן זה נהיה בפועל [=הפך החיים].

מה שאין כן לעתיד לבוא שאז "בלע המוות לנצח" ואז "את רוח הטומאה אעביר מן הארץ" אז יהיה חיים נצחיים בלי שום אפשריות לדבר בלתי רצוי.

הוידאו היומי כט אדר ב 529

ב' ניסן • "צריך שהעם יכריז יחי המלך"

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...