• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

הוידאו היומי כט אדר ב 529

רבי שליט"א מלך המשיח חוזר על הפסוק הראשון בתורה ופירוש הרש"י עליו: בראשית ברא אלוקים, מדוע התורה לא מתחילה מ"החודש הזה לכם" שהיא מצוה ראשונה שהקב"ה ציווה לישראל כעם במצרים? (קידוש לבנה)? ומדוע התורה מתחילה בסיפורים, ולא במצוות? "כח מעשיו הגיד לעמו לתת להם נחלת גויים", שאם יאמרו אומות העולם לישראל "לסטים אתם, שכבשתם ארצות שבעה גוים", (בכיבוש יהושע), הם - ישראל- אומרים להם ועונים, "כל הארץ של הקב"ה היא, הוא בראה, ונתנה לאשר ישר בעיניו. ברצונו - נתנה להם, (כך עלה ברצונו של הקב"ה בתחילת בריאת העולם לתת את ארץ כנען לעמי כנען), וברצונו - נטלה מהם ונתנה לנו" (וזה התחיל בברית בין הבתרים כאשר הקב"ה נשבע לאברהם אבינו לתת לזרעו את ארץ ישראל, וחזר על עצמו בהבטחת הקב"ה ליצחק וליעקב, ולמשה.
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

הרבי שליט"א מלך המשיח חוזר על הפסוק הראשון בתורה ופירוש הרש"י עליו: בראשית ברא אלוקים, מדוע התורה לא מתחילה מ"החודש הזה לכם" שהיא מצוה ראשונה שהקב"ה ציווה לישראל כעם במצרים? (קידוש לבנה)? ומדוע התורה מתחילה בסיפורים, ולא במצוות? (יש עוד הרבה סיפורים במדרשים, ואם תאמר שצריך לדעת את הסיפורים, אז מדוע דווקא אלו? והתשובה), "כח מעשיו הגיד לעמו לתת להם נחלת גויים", שאם יאמרו אומות העולם לישראל "לסטים אתם, שכבשתם ארצות שבעה גוים", (בכיבוש יהושע), הם - ישראל- אומרים להם ועונים, "כל הארץ של הקב"ה היא, הוא בראה, ונתנה לאשר ישר בעיניו. ברצונו - נתנה להם, (כך עלה ברצונו של הקב"ה בתחילת בריאת העולם לתת את ארץ כנען לעמי כנען), וברצונו - נטלה מהם ונתנה לנו" (וזה התחיל בברית בין הבתרים כאשר הקב"ה נשבע לאברהם אבינו לתת לזרעו את ארץ ישראל, וחזר על עצמו בהבטחת הקב"ה ליצחק וליעקב, ולמשה.
ולכן, אסור לוותר על אף שעל שהקב"ה נתן לישראל באופן ניסי במלחמת ששת הימים, וכל וויתור זה סטירה בפנים לקב"ה, וחילול ה' נורא, וגורם לפיקוח נפש ושפיכות דמים משני הצדדים. רק עמידה בתוקף לא להחזיר אף שעל יכולה להביא את השלום המיוחל.
יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!!

חלוקת דולרים, כ"ד אדר ב' תשע"ו

התוועדות פורים תש"כ באורך מלא

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...