• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ז ניסן התשפ"ד (25.04.2024) פרשת מצורע

ילד בן 10 נעצר בגלל תלישת דגל

צפו בסרטון מקומם שוטרים עוצרים ילד בן 10 שתלש דגל ישראל ממכונית במאה שערים. השוטרים כאילו חיכו לרגע, ועצרו את הילד. וזה לעומת מאות ארועים של שריפת דגלי ישראל ע"י פלסטינים שעוברים בשקט, אולי אפילו בעידוד המשטרה
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

ילד בן 10 נעצר בגלל תלישת דגל

צפו בסרטון מקומם, שוטר עוצר ילד בן 10 שתלש דגל ממכונית במאה שערים. השוטרים כאילו חיכו לרגע, ועצרו את הילד באלימות.

הילד נעצר בפועל ונלקח לתחנת המשטרה, ושוחרר לאחר זמן על ידי נציג משפחתו. היתכן ששוטרים עוצרים בפועל ילד בן עשר שתלש דגל, לעומת מאות פעמים של שריפת דגלי ישראל שעוברים בשקט, ובלי חקירה, אז אולי זה בגלל המקום, והזמן, (מאה שערים, יום הזיכרון), שמידי שנה חייב להתרחש שם ארוע תקשורתי נגד ה"קיצונים", כמו העבירה הפלילית החמורה לא לעמוד בצפירה, וכיו"ב.

לפני כשנה, ערבי מיפו שמתגורר בבת ים עם בת זוגתו היהודיה, תלה במפגין דגל פלסטין על מרפסת ביתו, וכאשר תושבים בסביבה התלוננו למשטרה, המענה היה שזה מותר. האכיפה הבררנית של זרועות השלטון נגד הציבור החרדי והאמוני (ראה ערך יצהר), תוך כדי הפקרות מוחלטת במגזר הערבי מקוממת ומעלה שאלות קשות, האם לנו הם, או לצרינו.

האם המשטרה הייתה עוצרת לשעות ילד פלסטיני בן עשר, בדואי, או ערבי באחת מערי הערבים במשולש או בגליל, שתולש דגל ישראל ממכונית? 

אפרופו בת ים, פקחי העיריה והמשטרה חילקו כבר אלפי דוחות לתושבי העיר היהודים. ובמרחק לא רב, בדרום הפרוע של תל אביב, אין כלל אכיפה. צפו. מקור פייסבוק שפי פז

 

 

 

 

 

קידוש לבנה י"א ניסן עם התאומים מצרפת

קבלת המלכות בהכנסת ספר התורה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...