• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

ה-יוטיובר החסידי הראשון

הרב גיא בצלאל קנטור, הראשון שהפיק מחזמרים חסידיים בנושאי החגים עם מסרים במשיח וגאולה, העלה את כל הדיסקים שלו לצפיה ישירה ברשת, ופתח במסע גיוס כספים להרחבת הפעילות. התורמים בסכום גדול יקבלו ללא הגרלה סידור שהודפס ב"פאיד" ליד תעלת סואץ במלחמת יום כיפור. ליצירת קשר: 0507185093
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

ה-יוטיובר החסידי הראשון

"להרבות בכינוסי חנוכה לילדים.. ובאיזהו מקומן עושים הצגות מתחפשים לחשמונאים וכו' "
רואים בפועל שההשפעה חזקה יותר על ידי הצגה מאשר ע"י שיעור של מורה בבית הספר, אומר הרבי שליט"א מלך המשיח.
לפני כ15 שנים הרים הרב גיא בצלאל קנטור את הכפפה וייסד את 'המחזמר החסידי הראשון'. "כשעברתי בחנוכה מחנות לחנות באיזור תעשיה", מספר לנו בצלאל, "היה קשה וחלק מהאנשים כמו עשו טובה, וגם כאשר כבר הסכימו, והדלקנו חנוכיה באיזה עסק נידח, ההשפעה והפירסום לא היו גדולים. לעומת זאת שהגיתי וביצעתי את רעיון המחזמר- עשרות אלפי ילדים מכל הארץ ומכל החוגים מגיעים בשמחה ומשלמים על מנת לראות המחזה בנושאי החגים עם מסרים מהרבי שליט"א מלך המשיח".
כמו שמורה לנו הרבי בשיחות הדבר מלכות, שעדיף להשפיע פחות "מלמעלה למטה", ויותר באופן של מנהגי ותכונות המקום והעולם. 

בחנוכה התשנ"ב דיבר הרבי על השימוש בלווין, שזה הבסיס לאינטרנט והרשתות החברתיות כפי שאנו מכירים אותם כיום - לתכנים יהודיים. ואם כן, מה שטוב בהופעות "לייב" על הבמה, יכול דרך האינטרנט להגיע לקהלים חדשים וגם לאותם ילדים שיכולים שוב לצפות בהצגה עם המסר החסידי.

לאחרונה בצלאל העלה את ההצגות והדיסקים על מעגל השנה בתוכן חסידי מגוון, באורך מלא, לצפייה ברשת, על מנת שיצפו ויפיצו לילדי ישראל. 

ההפקות היחודיות, עלו מאות אלפי שקלים בנוסף לעריכה לפירסום ולקידום הערוץ 'בצלאל המספר' שכרוכים בהוצאות מרובות, לכן בימים אלו יצא קמפיין הסיוע וההשתתפות.

התורמים (מסכום מסוים) יקבלו ללא הגרלה סידור סגולה מיוחד שהודפס ב'פאיד' ליד תעלת סוואץ במלחמת יום כיפור על פי הוראת הרבי. 0507185093

כניסה לסרטוני "בצלאל המספר" ביוטיוב

נגאלים השנה ב770 גם באנגלית

קבלת המלכות בהכנסת ספר התורה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...