הרב זמרוני: הספרים ב-ה' טבת - רק בשביל ההתגלות

הרב זמרוני בהתוועדות ה' טבת לפני מספר שנים, חוזר על דברי הרבי שליט"א מלך המשיח ב"שיחה הידועה" כ"ח סיון, שנזכור, שכל ענין הספרים אין לו מטרה בפני עצמו, ואם זה לא מביא להתגלות של הרבי שליט"א מלך המשיח, אז אפילו זה - להבל ולריק

התוועדות עם הרב זמרוני ציק, שיקאגו ר"ח כסלו תשע"ה

יהודי מצרפת שאל את הרבי שלוש שאלות: א. למה כולם אוהבים אותך. ב. איך לרבי יש תשובה לכל אחד. ג. האם התמונה של הרבי בכל מקום זה לא פולחן אישיות? ועוד סיפור על הילדה שחנקה נחש. קטע מהתוועדות הרב זמרוני ציק בבית משיח שיקאגו,ר"ח כסלו תשע"ה.

משיחקאסט • תזריע מצורע

משיח קאסט מס 2, על דבר מלכות פ' תזריע מצורע, מיזם משיחי גאולתי של מענדי איבערט ואיצ'ה קראוס, מוקדש לרפואת הרב זמרוני זעליג בן ציפורה פייגה

משיחקאסט • כח ניסן

"משיח קאסט" מענדי איבערט ואיצ'ה קראוס עם תוכנית חדשה שמסבירה כמה ענינים בתקופה שלנו והמסקנות איפה אנו נמצאים, מוקצני התוהו או דוברי התיקון ועוד

בלעדי • הנאומים של ר' שלום רובשקין והעו"ד > התמליל המלא

בשיא ה"התוועדות העולמית" של "יום הבהיר - ה' טבת" בבית מדרשו של כ"ק אדמו"ר מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א, הזמין המנחה את "חתן השמחה השנה" הרה"ח ר' שלום מרדכי רובשקין ועורך דינו לשאת דברים • 'אתר הגאולה" שמח להגיש את הוידאו המלא מהנאום (באנגלית) כולל תרגום בלעדי • הכתבה המלאה

הרב ויצהנדלר מתוועד עם אנ"ש • "יחידה אצל הרב"

לקראת שבת שכולה משיח, בה (בין השאר) יתוועד הרב שמעון ויצהנדלר הי"ו, אנו מגישים קטע וידאו של ההתוועדות החסידית השנתית עימו בקונגרס משיח ה'תשע"ז • תוכן הדברים הוא שיחת כח' סיוון "היחוד של כל אחד ואחד מישראל בתור יחיד עם עצמות ומהות - כך שהם נעשים מציאות אחת ממש"

סיפורי הניסים של דוד מרציאנו

להשלמת סיפור המופת שסיפר הרב שם טוב אברביה על בנו של דוד מרציאנו, אנו מביאים כאן את הסיפור המלא על ניסי ההצלה של דוד מרציאנו, כפי שהוא עצמו סיפר בשנת תשע"ג, כאשר בא לרבי שליט"א מלך המשיח לתספורת "אפשערניש" של בנו בן השלוש.

להביא את המאור לכל יהודי בשפתו

בליל יו"ד שבט האחרון נערך פארברענגען מלכותי וערב השקה ל'אלבום השליחות' שיצא לאור לאחרונה ע"י 'ממש' – מרכז ההפצה בארץ-הקודש. בערב זה נשאו דברים מספר שלוחים ואורחים נוספים והעלו על נס את האלבום החדש והמפואר, המביא את משנתו של הרבי מלך המשיח שליט"א על השליחות של כל אחד ואחת מבאי העולם והסתכלותו המיוחדת על כל יהודי שהוא שליח. בערב נשא דברים הרה"ח ארי' קדם שי' מעורכי האלבום ומשפיע בישיבת תות"ל לוד.

הרב זמרוני ציק בכינוס יא שבט ראשל"צ

הרב זמרוני ציק בכינוס והתוועדות ארצית י"א שבט תשע"ז, הרבי שליט"א מלך המשיח חי וקיים כפשוטו ממש, מספר מה שסיפר הרב אלי'הו דוד בורנשטיין, שליח הרבי שליט"א מלך המשיח לבולוניה - איטליה, על גויה שכנה של בית חב"ד שהיתה רגילה לראות את הרבי שליט"א מלך המשיח, ולמה אנו לא רואים, אם יש כאלה שכן?

אנו, העם, נותנים לו את החיים.

הרב שמעון וייצהנדלר, שליח ומשפיע ב"מודעות ליובאוויטש" רמת גן, ראש ישיבת חב"ד בראשל"צ, מחבר ספרים ואחראי על פירסומי ההוצאה לאור של "ממש", במשא מיוחד לרגל הכניסה לשנת ה"חיים" לנשיאות הרבי שליט"א מלך המשיח, על כך שאנו - פשוטי העם, נותנים את החיים לרבי שליט"א מלך המשיח. עוד וידאו מהתוועדות חב"ד הארצית, יא שבט בראשל"צ

ניגוני רבותינו נשיאינו בהתוועדות יא שבט

ניגוני רבותינו נשיאנו ע"י הזמר החסידי יוני שלמה והקלידן יוסף חיים, עוד וידאו מכינוס והתוועדות חב"ד ארצית, יא שבט תשע"ז בראשל"צ, לרגל שנת ה67 לעלייתו לנשיאות של הרבי שליט"א מלך המשיח

וידאו שלישי מכינוס יא שבט

ר' צבי סוכות (יצהר) ממנהיגי מאבק עמונה מספר על מסירות הנפש של הנוער שבא למקום כדי להקשות באופן פסיבי על הגירוש, על רקע סרטי הגירוש. ואחריו בהמשך הכנס, ברוב שירה וזמרה עם הזמר יוני שלמה ויוסף חיים.

כינוס יא שבט ראשל"צ - פסוקים

וידאו נוסף מכינוס והתוועדות חב"ד ארצית י"א שבט תשע"ז ראשל"צ, ברכת כהן למשתתפי הכינוס ע"י בנציון כהן שקיבל מהרבי שליט"א מלך המשיח הוראה לברך, ואחריו י"ב הפסוקים ומאמרי חז"ל ע"י ילדי צבאות ה'.

וידאו: חלק ראשון מכינוס י"א שבט

וידאו מחלקו הראשון של כינוס חב"ד אתמול, פתיחת המנחה הרב בנצי פרישמן, הקראת פרק התהילים ע"י הרב אליהו תורג'מן, הזמנת הרבי שליט"א מלך המשיח לכינוס בשם הקהל ע"י הרב יצחק סנדרוי, וברוב שירה וזמרה עם הזמר יוני שלמה והקלידן יוסף חיים.

איך העיזו לומר "טעינו"?!

הרב החסיד המקובל שלום מחפוץ בכינוס "הקהל" כ"ב אדר א' תשנ"ה (פבר' 1995) במחאה על אלה שהעיזו לומר "טעינו", גילויים בקבלה, וחשיפה של המלכת הרבי שליט"א מלך המשיח עשרות שנים לפני, ע"י מניין צדיקים ביניהם אריה לוין.

פסק דין שהרבי שליט"א מלך המשיח

סרטון מתשנ"ח (נובמבר 1997) שנעלם מהרשת למשך זמן, הרב אקסלרוד מקריא את פסק הדין הראשון אחרי ג' תמוז, ופוסק ש"הרבי שליט"א מלך המשיח". על פסק הדין חתמו, כמפורסם, כ400 רבנים מורי הוראה, אדמו"רים, רבני ערים, ודיינים.

הרב טוביה דורון אור לכ"ד טבת

הרב טוביה דורון בהתוועדות מוצש"ק אור ל-כ"ד טבת, בית חב"ד בת ים עיר הגאולה, כמה מילים על הסרטון "עוברים לחיים נצחיים בלי הפסק בינתיים".

הרב זמרוני ציק אור ל-כ"ד טבת

קטע מהתוועדות הרב זמרוני ציק אור ל-כ"ד טבת בבית חב"ד בת ים עיר הגאולה, לרגל יום ההסתלקות של אדמו"ר הזקן.

ככר מלכי ישראל כח סיון תשנ"ה דיסק 3

ככר מלכי ישראל כח סיון תשנ"ה דיסק 3

ככר מלכי ישראל תשנ"ה דיסק 2

ככר מלכי ישראל תשנ"ה דיסק 2

דף 5 מתוך 10