• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח אדר ב' התשפ"ד (28.03.2024) פרשת צו

הוידאו היומי יא תמוז 611

שחרור הרבי הקודם מהמאסר ברוסיה הסובייטית בי"ב תמוז, פתח את האפשרות והדרך לגאולה אמיתית ושלמה לכל היהודים באשר הם, כפי שכתב במכתבו הידוע, "לא אותי בלבד גאל הקב"ה בי"ב תמוז כי אם גם את כל מחבבי תורתנו הק', שומרי מצוה, וגם את אשר בשם ישראל יכונה". הרבי שליט"א מלך המשיח, בשיחה זו, קטע מתוך התוועדות י"ב תמוז תשד"מ, מדבר על אותו יהודי בחו"ל שאין לו שם יהודי, אין לו קשר גלוי לתורה ומצוות, אבל הוא "ישראל". גאולת הרבי הקודם בי"ב תמוז, פעלה שגם הוא ייגאל בגאולה האמיתית והשלמה ע"י הרבי שליט"א מלך המשיח.
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

שחרור הרבי הקודם מהמאסר ברוסיה הסובייטית בי"ב תמוז, פתח את האפשרות והדרך לגאולה אמיתית ושלמה לכל היהודים באשר הם, כפי שכתב במכתבו הידוע, "לא אותי בלבד גאל הקב"ה בי"ב תמוז כי אם גם את כל מחבבי תורתנו הק', שומרי מצוה, וגם את אשר בשם ישראל יכונה".
הרבי שליט"א מלך המשיח, בשיחה זו, קטע מתוך התוועדות י"ב תמוז תשד"מ, מדבר על אותו יהודי בחו"ל שאין לו שם יהודי, אין לו קשר גלוי לתורה ומצוות, אבל הוא "ישראל". גאולת הרבי הקודם בי"ב תמוז, פעלה שגם הוא ייגאל בגאולה האמיתית והשלמה ע"י הרבי שליט"א מלך המשיח.
אבל, צריך לגשת אליו. וזה מתוך הציווי והנתינת כח של הרבי שליט"א מלך המשיח עם המבצעים הקדושים, שכבר עשה את "יכוף כל ישראל לילך בה (בתורה) ולחזק בדקה, כפי שהסביר, בדרכי נועם ובדרכי שלום.
יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!!

הוידאו היומי 609 ח' תמוז

לכתחילה אריבער

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...