• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

הוידאו היומי כז ניסן 550

ההוראה ממלחמת המפרץ, שהיתה "למכה מצרים בבכוריהם", "תחילת הגאולה והניסים" היא, לא להתבייש ולצאת לרקוד ברחובות על הניסים הגדולים שהקב"ה מראה לנו.
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

כ"ו ניסן תשנ"א, ביחידות כללית, הרבי שליט"א מלך המשיח הסביר שמלחמת המפרץ היתה "למכה מצרים בבכוריהם", התחלת הניסים של ימות המשיח. אחרי שהרבי שליט"א מלך המשיח הסביר באריכות שהניסים כיום הם גדולים יותר מהניסים בגאולת פורים,
(בשיחה המלאה  בקישור http://hageula.com/vid/malkeinu/15386.htm ) הרבי שליט"א מלך המשיח קישר זאת לנס, שכל מומחי הצבא והמדינאים חששו שבהתאם לגודל הצבא העיראקי, המלחמה תארך הרבה זמן, ועלולה להתפתח למלחמה עולמית. (רוסיה תמכה אז בסאדאם, וזה היה לפני התפרקות רוסיה למדינות חבר העמים).

מלחמת המפרץ הסתיימה תוך חודש וחצי וסיומה במפתיע בפורים, היה קשור עם נס נבואי של הרבי שליט"א מלך המשיח שהתפרסם שהוא אמר שכך יהיה.

אחרי ההסבר, הרבי אמר שלגודל הניסים, צריך לא להתבייש ולצאת לרקוד ברחובות על הניסים שהקב"ה מראה לנו.
ואם זה כך היה במלחמת המפרץ בשנת 1991, בוודאי שזה כך בנוגע לכל האויבים שמסביב, שכולם נעלמו בחמש שנים האחרונות, מצרים נלחמת יחד עם ישראל בחמאס ובדאעש, סוריה ועיראק נמחקו מהמפה מבחינה צבאית, חיזבאללה מסובך עד מעל הראש בסוריה, וסעודיה מבקשת את עזרת ישראל (ויתכן שכבר גם מוכרת נפט לישראל) כי ארה"ב הפנתה גב לסעודיה בכמה וכמה תחומים, כמו חוזה פיתוח הגרעיני של עיראק.

וכמו שבמלחמת המפרץ הרבי שליט"א "צדיק גוזר והקב"ה מקיים", ונלחם "ומנצח את כל האויבים שמסביב", אבל באופן ש"לא בנשק..כי אם ברוחי", "ברוח פיו ימית רשע", ובאופן שה' ילחם לכם ואתם תחרישון", ואנו צריכים לשיר להודות להלל ולרקוד על הניסים הגדולים שהקב"ה מוביל אותנו.
וביחד עם זה, למחות בכל תוקף נגד מהלכי הממשלה להחזרת שטחים, ובפרט כאשר כל העולם רואה, שבכל יום נהרגים בסוריה ועיראק מאות, ואלפי פצועים בכל יום, ובכל יום נוספים אלפי חסרי בית, והערבים מחבלים וגוזלים בכל אירופה, ואסור לתת להם שום מדינה ושום שלטון על שום דבר, ואסור לתת להם זכות הצבעה ו"דמוקרטיה", כי ניסו כמה פעמים, ורואים שהם תמיד בוחרים את ראשי המחבלים שיהיו להם למנהיגים, גם בבחירות חשאיות.

אבל, כל הממשלות בארץ ישראל רוצות לעשות מדינה פלסטינית, וזה לא יהיה, כי כתוב בנבואת ישעיהו שהקב"ה לא יתן שזה יקרה ובשביל זה הוא העמיד כבר את הרבי שליט"א מלך המשיח


ישעיהו כ"ח:
לכן שמעו דבר ה' אנשי לצון, מושלי העם הזה אשר בירושלים: כי אמרתם כרתנו ברית את מוות, ועם שאול עשינו חוזה; שוט שוטף לא יבואנו, כי שמנו כזב מחסנו, ובשקר נסתרנו: ובתרגום: ארי אמרתון גזנרנא קיים עם קטולא (=רוצחים) ועם מחבלא (=מחבלים) עבדנא שלמא (עשינו שלום!) לכן כה אמר אד' ה', הנני יסד בציון אבן; אבן בוחן פינת יקרת מוסד מוסר - המאמין לא יחיש. רשי: ההני יסד לשון עבר הוא, כמו יסד המלך (מגילה א) וכן צריך לפתרו, הנני הוא [=הקב"ה] אשר יסד כבר [=בעבר] (בציון אבן כבר) נגזרה הגזרה לפני והעמדתי מלך משיח שיהא בציון לאבן בוחן לשון מבצר וחוזק.


יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!!

הוידאו היומי כו ניסן 549

לכתחילה אריבער

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...