• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

התמימים יצילו את המצב

אך עמדו בכל בגבורה עילאית ובשמחה, לא ענו לכל המלעיגים והמצפצפים והוכיחו קבל עם ועולם שגם שהכל מתנדנד יש מקום אחד יציב. יש רבי בישראל! ואין הוא נכנס בהגבלות הטבע ואליו צמודים לגיון של מלך, חיילי בית דוד העומדים ראשונה במלכות אשר לא יזועו ולא יגורו מפני איש! • טור דעה מיוחד מאת אוהד בר סלע בעקבות סיום קבוצה תש"פ
התמימים יצילו את המצב
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

התמימים יצילו את המצב || אוהד בר סלע

היום ז' מר-חשוון - בארץ ישראל מתחילים לבקש גשם. ביתי הקטנה כבר יודעת דקלום נחמד, אחיה בכיתות הנמוכות הצליחו לקרוא לבדם, ב''ה, את הסיפור על חוני המעגל, ולגדולים התארכה תפילת שמונה-עשרה ב2 מילים...

היום ז' מר-חשוון - בארץ ישראל מתחילים לבקש גשם. ביתי הקטנה כבר יודעת דקלום נחמד, אחיה בכיתות הנמוכות הצליחו לקרוא לבדם, ב''ה, את הסיפור על חוני המעגל, ולגדולים התארכה תפילת שמונה-עשרה ב2 מילים...
אבל, כולנו עמדנו הבוקר נרגשים וצפינו בטובי בנינו רוקדים ושמחים באמצע הלילה בבית מדרשו של הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט''א.
כי היום, ז' חשוון, הסתיימה לה שנת 'הקבוצה' תש''פ - בה מגיעים תלמידי ישיבות חב''ד הישראלים לשהות אצל הרבי ב770 במשך שנה תמימה, והבחורים סיימו את השנה הזאת - הלילה, בריקודי שמחה וגיל, ועם התוועדות חסידית משובחת.
העולם מתנדנד
ואיזו שנה זו היתה... שנה בה קורקעו כל מטוסי העולם, שנה שציוויליזציה שלימה נכנסה בה לסגר, שנה שאף אחד לא ידע (ועדיין לא יודע) להגיד מה בדיוק צריך לעשות.
אך הבחורים האלה גיבורי החיל, עמדו בה בגבורה יהודית חסידית מפעימה ומרגשת. התוודעתי בחודש האחרון לסיפורם באופן בלתי אמצעי בפגישות אישיות ובהתוועדויות במהלך חג הסוכות. ומדובר בסיפור נהדר! (ומפוספס)...
באהבת ישראל נדירה שכאילו לקוחה מספר הזכרונות, בעמידה איתנה על עקרונות, בגבורה יהודית עשויה ללא חת ובעיקר - בציות מוחלט לתשובות הרבי שליט''א מלך המשיח באמצעות אגרות הקודש. הם הצליחו!
כמו אחיהם בתקופות אחרות בהיסטוריה היהודית, זמנים חשוכים ומלאי שנאה והשמצות, הם הצליחו לעמוד על חסידותם בלי להתפעל מהניסיונות והביזיונות.
נושאים עיניים לנשיא
להישאר במשך חודשים ארוכים צמודים ל770, לסדרי הלימוד והתפילות, תוך עזרה הדדית ותמיכה אחד לשני. לדאוג לכולם למקומות שינה וארוחות מידי יום, אשר כמיטב מסורת סיפורי הצדיקים, האחראים שהיו אמורים לדאוג לנושאים אלה נעלמו מהשטח בלי להשאיר את הכספים שיועדו לעניינים אלה.
רק כעת, מתחילים מעט להתעורר ביהדות החרדית בכלל, ובחב''ד בפרט, בעניין החינוך, אבל הם - הם היו הישיבה היחידה בעולם שהמשיכה בסדרי הלימוד בנגלה ובחסידות כמעט כרגיל עם חברותות ושיעורים כלליים ואפילו הוציאו לאור ספר פלפולים עב כרס.
הם עודדו את הוריהם המבוהלים שטבעו תחת דיסאינפורמציה, עלילות ופייק ניוז שממש הזכירו את ימי הייבסקציה הארורים. במשך חודשים ארוכים הם הפיחו תקווה ושמחה בקרב אנ''ש והתמימים בכל מרחבי תבל אשר עיניהם וליבם נשואים תמיד אל בית חיינו.
הם עברו קשיים רבים מספור: צעקות, הלשנות, ביזיונות והצקות. בנוסף ל'סתם' אתגרים כמו להשיג 'סימני ליל הסדר' למאות בחורים ללא תמיכה לוגיסטית ועוד.
הם עמדו בכל המשימות האלה בגבורה עילאית ובשמחה, לא ענו לכל המלעיגים והמצפצפים, והוכיחו קבל עם ועולם שגם במצב שהכל מתנדנד, יש מקום אחד יציב. יש רבי בישראל! ואין הוא נכנס בהגבלות הטבע ואליו צמודים לגיון של מלך, חיילי בית דוד העומדים ראשונה במלכות אשר לא יזועו ולא יגורו מפני איש!
אמנם, יש לציין גם כמה צדיקים ש"פעו" כעגלים בקול ענות חלושה, וגם כמה נדבנים - כמו בכל סיפור יהודי - ששמו שטרות על השולחן. אבל "התמימים הצילו את המצב" עם האמביציה, הביטחון, האמונה העזה, והאהבת ישראל המדהימה.
העברתם לנו אש של אמונה, שמחה ותקווה אשר שיאם היו בימי תשרי האחרונים אשר ראו כל יושבי תבל אשר מלכותו בכל משלה.
אשריכם גיבורי הכח עושי דברו, תמשיכו בשליחותכם ותביאו את ההתגלות המושלמת תיכף ומיד ממש. שנה טובה ומתוקה!

הגלריה השבועית מ770 פ' תבוא תש"פ

גלריית ענק: חג פורים בביתו של מרדכי היהודי של דורנו

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...