• ב"ה ימות המשיח!
  • י' ניסן התשפ"ד (18.04.2024) פרשת מצורע

הקורונה מביאה גאולה בעולם

סקר נרחב שנעשה בשש מדינות מראה מגמה ברורה: אנשים נעשו פחות אנוכיים, ויותר מעורבים בקהילות שלהם, מאז שהחלה ההתפשטות של הוירוס ברחבי העולם
הקורונה מביאה גאולה בעולם
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

כולנו הרגשנו את זה. בחודשים האחרונים היה לכולנו הרבה יותר זמן להיות עם המשפחה, להקדיש יותר זמן לסובבים אותנו, וגם לעשות חשבון נפש אישי, איך אנחנו יכולים להיות טובים יותר, ומוכנים יותר לגאולה האמיתית והשלימה בקרוב ממש.

המחקר הגדול שנעשה מראה שגם אצל הגוים, נעשה שינוי מהותי בחודשים האחרונים. הסגר הכמעט עולמי, הגבלות התנועה החמורות, הזעזוע ברחבי העולם - גרמו לשינוי מהותי.

המחקר מתבסס על שני סקרים שנערכו - האחד לפני המשבר העולמי, והשני לאחרונה. השינוי המהותי שנמצא הוא הגידול המשמעותי במספר האנשים שאמרו שהם "מעורבים מאוד" בחיי הקהילה.

לדברי החוקרים שינוי כזה גדול נעשה בדרך כלל רק לאורך שנים רבות, ואילו כאן, בעקבות המצב העולמי, הוא קרה תוך חודשים ספורים: "אנשים רוצים לתרום, ומעונינים לשפר את החברה, הם הופכים לקצת פחות אנוכיים" אמרו בסוכנות שביצעה את המחקר.

אם נוסיף לכך את העובדה שהמצב גם הביא שינוי אצל אומות העולם בהתנהגות שלהם (מקומות רבים של בילויים פרועים וראוותניים וכו' נסגרו, מקרי הפשע בכל רחבי העולם ירדו באופן דרמטי, האלימות ירדה, סכסוכים אלימים ומלחמות הצטמצמו, ועוד ועוד), וגם נתן לכולנו להבין שאל לנו להסתמך על "אלילי המדע" (שלא הצליחו עד עכשיו למצוא חיסון או תרופה - למרות המשאבים העצומים שקיבלו), וגם לא על עוצמות פיזיות או כלכליות - שהן חסרות תועלת מול וירוס קטן...

עוד התברר לכולם, שההנהגות השונות, בכל המדינות ובכל המעצמות - אינן חסינות משגיאות ולעיתים הן גם מפעילות הטעיה ורמיה מכוונת (כמו בסין וברוסיה, ששיקרו, ומשקרות גם עכשיו, לגבי מספר הנדבקים האמיתי, וכך גם במדינות ומעצמות נוספות).

התגלה גם הצורך בהנהגה עולמית - שתדע לתאם ולהפעיל מאמץ משותף של כל המדינות בעולם, נגד איומים כלל עולמיים, שמאיימים על כל האנושות.

התברר לכולם שצריך מנהיג אמיתי, שלא טועה ושלא מטעה, ושאין לו שום אינטרסים, מלבד רצון ומסירות נפש עבור הכלל. ע"פ המקורות זהו משיח צדקנו - שינהיג את עם ישראל, ואת האנושות כולה, בצורה הטובה ביותר.

כל זה מלמד אותנו שהעולם כולו עבר שינוי, וכעת הוא רוחני יותר, ומוכן לקבל את פניו של הרבי מליובאוויטש משיח צדקנו, בגאולה האמיתית והשלימה, שתבוא בעזרת ה' יתברך בקרוב ממש.

יחי אדוננו מורנו ורבנו מלך המשיח לעולם ועד!

מאת: אבישי אפרגון, ראש ישיבת "דרכי תמימים" ת"א, פרשן לעניני צבא ובטחון

לקבוצות הווצאפ גאולה בעולם

תוגברה השמירה בכניסה לבית משיח 770

משמיע להם לישראל: לקט מענות ממלך המשיח אודות הביטחון בארץ ישראל

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...