• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

וואינט: הרופא היהודי שהלהיב את טרמפ

דיווח בוואינט, על התרופה שאושרה ע"י הFDA לטיפול במחלת הקורונה, לפי פירסומים של ד"ר ולדימיר זלנקו, חב"דניק עם כיפה יחי, מנהל מרפאה של חסידי סאטמר בשכונת מונרו - ניו יורק, שטיפל כבר בכמעט 700 חולי קורונה בהצלחה מלאה, ואף אחד מהם לא היה זקוק לאישפוז בבית רפואה
וואינט: הרופא היהודי שהלהיב את טרמפ
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

הרופא היהודי שהלהיב את טראמפ: "ריפאתי 700 איש מקורונה"

מקור: וואינט.

דיווח בוואינט, על התרופה שאושרה ע"י הFDA לטיפול במחלת הקורונה, לפי פירסומים של ד"ר ולדימיר זלנקו, חב"דניק עם כיפה יחי המלך המשיח, כפי (התפרסם בכתבה הד"ר שמציל את העולם עם כיפה יחי" ובכתבה מ"רוטר" ) מנהל מרפאה של חסידי סאטמר בשכונת מונרו - ניו יורק, שטיפל כבר בכמעט 700 חולי קורונה בהצלחה מלאה, ואף אחד מהם לא היה זקוק לאישפוז בבית רפואה

הטיפול שאינו מגובה במחקר של הרופא מניו־יורק, שטוען כי בזכותו החלימו 700 חולי קורונה, מלהיב את ממשל טראמפ. "זה ישנה את

המשחק"
 
ציפי שמילוביץ, ניו־יורק ואדוארד דוקס, קייב. פורסם:  31.03.20 , 09:16 
 
ממשל טראמפ החל לבחון בשבוע האחרון תוכנית שהציע רופא יהודי אורתודוכסי בשם ולדימיר זלנקו (46) מניו־יורק, מאוקראינה במקור, שטוען, ללא הוכחות, כי הצליח לרפא כ־700 חולי קורונה על ידי שימוש בתרופה לטיפול במלריה בשם hydroxychloroquine בשילוב עם חומרים אחרים.  

איש לא יודע אם התרופה אכן יכולה לעבוד, ובדרך כלל לוקח לפחות שנה של ניסויים כדי להגיע למסקנות, אבל טראמפ טען בשבוע שעבר כי ה־hydroxychloroquine "תשנה את המשחק".

זלנקו פירסם את ממצאיו במכתב פתוח. מגיש "פוקס ניוז", שון האניטי, הקריא את המכתב בראיון עם סגן הנשיא מייק פנס. בהודעה בפייסבוק קרא זלנקו לטראמפ "להמליץ לאמריקאים לקחת את התרופה". זמן קצר לאחר מכן קיבל זלנקו טלפון מהבית הלבן.

 מקורות בממשל סיפרו ל"וושינגטון פוסט", כי התרופה מנוסה על אלפי חולים במצב קשה. זלנקו סיפר כי טיפל במאות חרדים מניו־יורק וכי כולם היו

במצב בינוני וכמעט כולם החלימו. סגן הנשיא אף הכריז כי הנחה את ה־FDA לזרז את האישורים כדי שאפשר יהיה לטפל במרשם שפירסם זלנקו, הכולל שילוב של כדורים נגד קדחת, תוספות ויטמין, אבץ ואנטיביוטיקה. 

הרב הראשי לאוקראינה, משה אסמן, אמר ל"ידיעות אחרונות", כי המליץ לרשויות לאמץ את שיטת הטיפול. "הוא רופא משכמו ומעלה. יש לו מרפאה בפרבר של ניו־יורק, חיים שם 40 אלף חסידי סאטמר. איש מהם לא נפטר, איש לא היה זקוק לאשפוז. התוצאה המדהימה מדברת בעד עצמה", סיפר.

 

המניין בחצר גינת ביתן המלך

המסמכים שנחשפו מגלים: נביא הדור צודק!

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...