• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

אנגליה יוצאת לדרך חדשה לטובת ישראל

ביום חמישי בשבוע פ' שלח, נבחר לראש ממשלת בריטניה מטעם השמרנים אוהד ישראל בוריס ג'ונסון בניצחון סוחף, כאשר מצביעי לייבור מסורתיים רבים הצביעו עבורו בגלל סלידתם מראש הממשלה הקודם קורבין, שהתגלה כאנטישמי מובהק. כתבתו של הרב אבישי איפרגון
אנגליה יוצאת לדרך חדשה לטובת ישראל
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

אנגליה יוצאת לדרך חדשה לטובת ישראל

מאת: אבישי אפרגון, ראש ישיבת "דרכי תמימים", שירת בצה"ל בתפקיד מיוחד, פרשן לעניני צבא ובטחון

מפלת הלייבור בבריטניה - נס גדול עבור עם ישראל. מפלתה של מפלגת הלייבור בבחירות שהיו בבריטניה ביום חמישי, הינה נס גדול לטובת עם ישראל. עמדותיו האנטישמיות של יו"ר המפלגה - ג'רמי קורבין - היוו מקור אמיתי לחששות כבדים בקרב יהודי  בריטניה.  

בימים אלה של חודש כסלו חודש הגאולה, בפתיחת קונגרס משיח בלונדון, נבחר ראש ממשלה בריטי ימני בניצחון סוחף על יריבו האנטישמי.

רצף של גילויים בשנים האחרונות חשף את פרצופו האמיתי של האיש. לפני כשנה וחצי נחשף כי קורבין היה חבר פעיל בקבוצת פייסבוק אנטישמית סודית, וככל הנראה הוא היה חבר בעוד 4 קבוצות כאלו. לפני כשנה פורסמו תמונות שלו, משתתף בטקס שנערך בתוניסיה לפני 5 שנים, במהלכו הונחו זרי פרחים מעל קברם של המחבלים שתכננו את רצח 11  היהודים חברי המשלחת הישראלית לאולימפיאדת מינכן ה' יקום דמם. בהמשך פורסמה תמונה נוספת שלו  מאותו אירוע, בו הוא עומד ליד ראש ארגון הטרור הרצחני "החזית העממית לשחרור פלשתין"!

בישראל גינו בחריפות את קורבין, אך הוא הגיב בהאשמות נוספות כלפי ישראל, שהמשיכו את המסורת האנטישמית שלו. בין היתר, השווה קורבין בעבר את הסגר על עזה, למצור המלחמתי שהטילה גרמניה הנאצית על לנינגרד וסטלינגרד במלחמת העולם השניה. ההשוואה של ישראל לגרמניה הנאצית, עוררה אף היא תגובות חריפות.

 גם בתוך מפלגתו, סירב קורבין לגנות ביטויים אנטישמיים קיצוניים - כמו למשל התבטאותו של קן ליווינגסטון ממפלגתו ש"היטלר היה ציוני", וכן האשמות נגד ישראל בכך שכביכול היא האחראית להיווצרותו של דאעש, והיא האחראית לפיגועים הגדולים בצרפת לפני 4 שנים.

בעקבות התבוסה של מפלגתו בבחירות הודיע קורבין כי הוא יפרוש מהנהגת המפלגה..

 הנצחון של ג'ונסון - פתח למהלכים רחבים לטובת ישראל

 הנצחון הגדול של ג'ונסון הינו במפורש לטובת עם ישראל, הן משום שהוא נחשב לידיד ישראל, והן משום שעמדותיו בנושא הבטחון ומדיניות החוץ הבריטית משקפות רצון חזק להתמודד עם האיום האיראני בדרך אקטיבית, ביחד עם ארה"ב.

 יש לזכור כי במלחמות המפרץ הראשונה (תשנ"א) והשניה (תשס"ג) הייתה בריטניה השותפה העיקרית של ארה"ב בהפלת וחיסול עוצמתו האדירה של צבא עיראק, שמנה בשיאו כ- 1,500,000 חיילים, 6000 טנקים,  כ- 750 מטוסי קרב, והיה חמוש בכ- 800 טילי סקאד, נשק כימי ונשק ביולוגי, ועסק בפיתוח נשק גרעיני.  

 בקרב היבשתי החשוב ביותר והמכריע ביותר במלחמת המפרץ הראשונה, הציבו העיראקים את משמר הרפובליקה - גייס העלית שלהם - שמנה כ- 1000 טנקים, ועשרות אלפי חיילים מאומנים ומצוידים במיטב הנשק דאז, מול 3 דיוויזיות משורינות - 2 מתוכן אמריקניות ואחת בריטית - שמנו גם הן קרוב לאלף טנקים. בקרב הגדול הזה הובסו הכוחות העיראקים בידי הכח האמריקני-בריטי - ורק אז, כשנוכח שליט עיראק בתבוסת יחידות העלית שלו, ניתנה פקודת הנסיגה הכללית שהביאה להתפוררותו ובריחתו של הצבא העיראקי מהזירה הכוויתית.  כוחות צרפתיים או כוחות ערביים לא השתתפו בקרב המרכזי זה, אלא רק כוחות אמריקנים ובריטים.

 במלחמת המפרץ השניה צרפת כלל לא השתתפה, ואילו בריטניה שלחה כח משמעותי, שנלחם לצידם של הכוחות האמריקנים. נזכיר כי לאחר מלחמת המפרץ השניה ומפלת הצבא העיראקי, נכבשה בגדאד, אולם סדאם חוסיין הצליח להסתתר חודשים ארוכים, ורק ביום י"ט כסלו הצליחו האמריקנים לשים עליו את ידיהם!

מדהים להיווכח שגם מפלתו של קורבין האנטישמי ומפלגתו, הייתה בבחירות שנערכו  ביום י"ד כסלו - יום נישואי הרבי שליט"א מלך המשיח והרבנית הצדקנית מרת חיה מושקא.

 הנצחון יביא להשלמת הברקזיט ולקו תקיף מול איראן

 כעת, לאור נצחונו המוחץ של ג'ונסון, צפויה בריטניה להשלים במהירות גם את הברקזיט - יציאתה מהאיחוד האירופי. אחת הסיבות המרכזיות לברקזיט היא מדיניות ההגירה הגרועה של האיחוד האירופי, שאיפשרה למיליוני פליטים מוסלמים לשטוף את אירופה כולה. גלי הפליטים הציפו גם את בריטניה, והביאו איתם גילויי אלימות ועימותים קשים עם המהגרים, עלייה ברמת הפשע, ושינוי כלכלי וחברתי שרוב אזרחי בריטניה לא היו מוכנים לקבל. כעת, בריטניה תתנתק מהאיחוד האירופי ותוכל לנקוט במדיניות עצמאית בנושא זה.

 לדעתי נראה בתקופה הקרובה הקשחה גוברת והולכת גם של המדיניות הבריטית מול איראן והאסלאם הקיצוני בכלל - יד ביד עם השותף האסטרטגי טראמפ, שהיה מראשוני המברכים של ג'ונסון.    

הרבי שליט"א מלך המשיח ניבא: "ויה”ר שהקב”ה יעזור להם ויצליח אותם במלחמתם בבצרה - לא “בצר” שבמדבר (”את בצר במדבר”), אלא “בצרה” שבאדום, עלי’ נאמר “הנה זה בא מאדום חמוץ בגדים מבצרה”, “עתיד שר של אדום לטעות כסבור שבצרה היא בצר במדבר”. (שבת פרשת תשא ט"ז אדר תנש"א)

 הרבי שליט"א מלך המשיח חזר פעמים רבות בשיחות הקודש על כך ש"לב מלכים ורוזנים ביד ה'", והעובדה שכעת מובילים את שתי המעצמות המובילות של העולם המערבי – ארה"ב ובריטניה – מנהיגים שמוכנים ורוצים להתמודד עם האיום האיראני, הינה חסדי ונסי ה' הגלויים.

הפגנות ענק באיראן עיראק ולבנון

המסמכים שנחשפו מגלים: נביא הדור צודק!

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...