• ב"ה ימות המשיח!
  • י"א ניסן התשפ"ד (19.04.2024) פרשת מצורע

הסינים באים להוזיל את הדירות

הסינים באים: 10,000 דירות ייבנו תוך שנה. אחרי שבירת שיא ובניית מגדל בן 57 קומות ב־19 יום: מפעל הבנייה BSB בדרך לארץ. שלוחה של המפעל, שנחשב לאחד המהירים בסין, תוקם בערד ותעסיק כ־2,000 חיילים משוחררים שיוכשרו על ידי צוות סיני. לפי הצפי, כ־10,000 דירות ייבנו בשנה, ועלותן תהיה זולה בכ־25% מהיום.
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

אחרי שבירת שיא ובניית מגדל בן 57 קומות ב־19 יום: מפעל הבנייה BSB בדרך לארץ. שלוחה של המפעל, שנחשב לאחד המהירים בסין, תוקם בערד ותעסיק כ־2,000 חיילים משוחררים שיוכשרו על ידי צוות סיני. לפי הצפי, כ־10,000 דירות ייבנו בשנה, ועלותן תהיה זולה בכ־25% מהיום.
עדיין הרבה יותר יקר מיכולת של זוגות צעירים, אבל יש לשער שאם אכן יתממש העניין, הצפת השוק בדירות חדשות באזורי ביקוש, תוריד את המחירים עוד יותר.

עופר פטרסבורג, ידיעות.

משלחת בראשות נשיא החברה ומייסד שיטת הבנייה, ז'אנג יו, הגיעה לארץ וקיימה פגישות עם גורמים ממשלתיים, בראשם שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן. המשלחת כללה מהנדסים, אדריכלים ואנשי מחקר מסין שקיבלו תוכניות של מספר חברות בנייה ישראליות, להן יציעו דרכים להאיץ בניית מגדלים כך שיהיו מוכנים תוך שלושה חודשים לעומת כשלוש שנים כיום.
"משמעות הקמתו היא פיתוח הבנייה בארץ על ידי עובדים ישראלים מקצועיים", כך לפי המלווה של הפרויקט, הממונה לתחום הבנייה הירוקה, תשומות בנייה ותעשייה, דרורה מוסקוביץ'.
השר כהן מוסיף כי "הקמת מפעלים מתחום תיעוש הבנייה היא צעד חשוב להעלאת הפריון בענף ולקיצור משך זמן הבנייה. הגדלת היקפי הבנייה תסייע להגדלת מספר המועסקים בענף ולהעלאת הצמיחה".
"אני מתרגש להקים מפעל בישראל", אומר יו. "בכל ביקור כאן אני מתרשם יותר ויותר מהיקף הבנייה ומאיכותה". לדבריו, זה לא מפעל בנייה, אלא מפעל היי־טק שיעסיק 1,300 עובדים במפעל ו־700 בהרכבה. "המטרה שהעבודה תהיה מקומית עם שילוב ידע וטכנולוגיה ישראלית־סינית, כי הישראלים ידועים בחוכמתם".

 האלמנטים ייבנו במפעל וישונעו לאתרי הבנייה, שם יורכבו ויהפכו לבניינים. תהליך ההקמה נמשך מספר חודשים והדירות מוכנות לאכלוס תוך תקופה קצרה בהרבה מהמקובל. בהקמת המפעל יושקעו כ־200 מיליון דולר והקמתו תימשך כחצי שנה. תחילה המפעל ייצר 3,000 דירות בשנה, והצפי הוא להגיע בהמשך ל־10,000 דירות בשנה.
צבי פרידמן, מנכ"ל חברת "אוצ ירושלים" ושותף ביוזמה, אומר שכבר בשבוע הבא תוגש תוכנית לממשלה לבניית 10,000 דירות להשכרה לטווח ארוך.

נצחון נס חנוכה על המתייונים של ימינו

הרבי שליט״א מלך המשיח במסר לעם ישראל: ״ארץ ישראל המקום הכי בטוח בעולם״, ״אין מה לפחד״

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...