• ב"ה ימות המשיח!
  • י"א ניסן התשפ"ד (19.04.2024) פרשת מצורע

האדמו"ר לראש ישיבה: צריך להתכונן לביאת המשיח! • הסיפור המלא

מתכוננים לביאת המשיח • חצי יובל מדבריו של נשיא דורנו כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א שהעולם מוכן לגאולה ומה שנותר זה רק "לקבל פני משיח צדקנו" קיבלו משמעות מיוחדת בעולם החרדי. • האדמו"ר מסקווירא להגרב"מ אזרחי: "צריך להתכונן לביאת המשיח ולדעת את עבודת הקרבנות" • הסיפור המלא.
האדמו"ר לראש ישיבה: צריך להתכונן לביאת המשיח! • הסיפור המלא
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

מתכוננים לביאת המשיח: חצי יובל מדבריו של נשיא דורנו הוד כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א שהעולם מוכן לגאולה ומה שנותר זה רק "לקבל פני משיח צדקנו" קיבלו משמעות מיוחדת בעולם החרדי. והנה הסיפור כולו: בשבוע שעבר ביקר חבר "מועצת גדולי התורה הליטאית" ראש ישיבת "עטרת ישראל" הגרב"מ אזרחי שליט"א במעונו של כ"ק האדמו"ר מסקווירא בעיירה ניו סקווירא בארה"ב.

ראש הישיבה ששוהה בארה"ב ביקש לבקר במעון קודשו של האדמו"ר במהלך הביקור התקיימה שיחה מעניינת שנשזרה בדברי תורה ובענייני היום.

בתחילת השיחה התעניין האדמו"ר מסקווירא על החבורות הפרטיות הנמסרות על ידי ראש הישיבה, כאשר הגרב"מ אזרחי סיפר כי הלימוד הוא על מסכת קדשים, וכשהתעניין האדמו"ר אם ראש הישיבה הינו "בריסקער תלמיד" אישר זאת ראש הישיבה.

האדמו"ר ציין בנוגע ללימוד סדר קדשים כי "אכן צריך להתכונן לביאת המשיח ולדעת את עבודת הקרבנות". בעניין זה הזכיר האדמו"ר את המדרש האומר כי בית המקדש השלישי ייבנה בחודש חשוון. ראש הישיבה התפעל מאד מהמדרש "ס'איז א מורעדיגע מדרש" אמר וביקש לדעת את המקור. האדמו"ר הציג בפניו את המקור בפסיקתא רבתי, כשראש הישיבה מביע שביעות רצון רבה מהחידוש שהתגלה.

במהלך השיחה שוחחו גדולי הדור על פעילות שעורך הראש ישיבה על-מנת לקרב ולחזק בחורים בתורה ומצוות. האדמו"ר הפליא עד מאד את הפעילות ואמר כי חשוב לקרב ליבם של ישראל לאביהם שבשמים. "אין זה דבר פעוט כלל" אמר האדמו"ר לראש הישיבה.

בסיום השיחה המרתקת שנמשכה זמן ממושך, נפרדו גדולי הדור בדברי ברכה. דברי האדמו"ר לראש ישיבה אודות "ההכנות לביאת המשיח" עררו סערה חיובית בעולם החרדי כולו, וכן דווח על כך באתרי התקשורת החרדית.

 

קרדיט תמונה ראשית: אתר "בחדרי חרדים".

צילום מתוך העיתון: שחרית

09-11-2016-13-14-17-7777-740x428

כיכר רבין לראשונה בלי עצרת לזכרו

הרבי שליט״א מלך המשיח במסר לעם ישראל: ״ארץ ישראל המקום הכי בטוח בעולם״, ״אין מה לפחד״

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...