• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ב ניסן התשפ"ד (20.04.2024) פרשת מצורע

פקיחת עיניים למצב קורונה

ויכול להיות שזה מה שהיה חסר, ואולי אנו צריכים למלא את בתינו קדושה ע"י שמתפללים בתוך הבית, או בחצר, או ברחוב, כלומר שהבית, החצר ואפילו הרחוב התמלא בקדושה כמו בית כנסת!! בדומה לדיבורי הרבי שליט"א מלך המשיח על שמחת בית השואבה, "שהרחוב עצמו ירקוד". הרב שלום לוגוב בפקיחת עיניים גאולתית על מצב הקורונה
פקיחת עיניים למצב קורונה
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

ביום אחרון של פסח עלו לי כמה רעיונות לגבי מצב  הקורונה, ששינתה את החיים על כדור הארץ באופן  משמעותי לגבי כל האנושות.

התחלתי לחשוב על זה אחרי לימוד בליקוטי שיחות  כרך כ"ב, שם  מדובר שביום אחרון של פסח, מהדרים לאכול מצה שרויה בדווקא, כי ביום  זה מאיר אורו של מלך המשיח. למרות הנהגת חב"ד להיזהר עד הקצה בכל ימי החג שלא לטבול את המצה בכל אוכלים ומשקים אפילו שיודעים שאין בהם מים, וביום אחרון של פסח – בדיוק הפוך, הרבי הריי"צ טבל מצה בכל המאכלים.

השינוי במנהג באחרון של פסח, בגלל הענין הרוחני שמאיר באותו יום. המצה שאתמול היה חשש הלכתי גדול לשרות אותה בכל מאכל ומשקה, היום, כבר אין חשש, ואדרבה, היות שמצד גילוי הארת משיח נוצר מצב רוחני שמשנה את ההלכה ומנהג ישראל.

התחלתי לחשוב בכיוון זה, דברי הרבי שליט"א  מלך המשיח, איך אנו, כל אחד ואחת צריך לקרב את הגאולה, כפי שהרבי שליט"א מלך המשיח ביקש בדבר מלכות ז"ך ניסן, וביתר פירוט ב"דבר מלכות" חיי שרה, שכל העבודה נגמרה, ונשארה רק העבודה המיוחדת לקבלת פני משיח צדקנו, ובעצם, מאז אותה שיחה היה צריך לעזוב את הכל, ולהתעסק רק בזה.

מה שקרה בפועל, שחסידים המשיכו בעיקר עם הדברים העבודה הישנה, ורק חלקם הוסיפו קצת או הרבה את ענין "העבודה היחידה". אמנם היו בודדים שהתעסקו רק עם זה - הפצת בשורת הגאולה והגואל, זנחו כמעט את שאר הדברים הטובים, והתעסקו רק במה שהרבי שליט"א מלך המשיח ביקש.

ברור לי, שכל מה שקורה בעולם זה בהסכמתו, ידיעתו, השגחתו ופיקוחו של הרבי שליט"א מלך המשיח. עקב המלחמה העולמית בוירוס בחודשים האחרונים, נוצר חידש שמעולם לא היה, ולא שיערנו שיוכל להיות, שאין אפשרות לקיים את ה"עבודה הישנה" - עשרת המבצעים. לא ניתן להניח תפילין עם אנשים, אין אפשרות להיכנס לבתים לבדוק מזוזות, אי אפשר להביא בודדים או קבוצות לבית הכנסת, או להתוועד עמם "קרובה לגימה שמקרבת" פנים אל פנים. "חידוש דבר" שלא היה מעולם!

לעומת זאת, כל מי שנמצא בבית - וכולם בבית,  יכול להסביר כעת לאנשים באופן וירטואלי, דרך "מכשירים", שהרבי שליט"א הוא המלך המשיח, ולקשר אליו יהודים על ידי אתר "אגרות קודש" - https://www.igrot.com/.

וגם, אי אפשר לכתוב עם יהודים מכתב לרבי שליט"א מלך המשיח ולהניחו באחד מכרכי "אגרות קודש", ותמורת זאת, יש אפשרות מצויה וזמינה  לפעול את ה"עבודה היחידה" דרך פירסום אגרות קודש באינטרנט. לי עצמי ברור, שהגענו עכשיו לשלב חדש ואיכותי בגאולה.

Picture6

כעת נוצר שיוויון בין אנשים, כל אחד, ממש, קטן כגדול מנוע מלצאת ל"מבצעים", ומצד שני, כל אחד, קטן כגדול, ביכלתו, אם הוא רק רוצה, לפרסם לכל העולם דרך "מכשירים" את בשורת הגאולה וזהות הגואל.

ויש מעלה נוספת במצב הקורונה, פחות קנאה ושנאה ותחרות, כאשר לא רואים אחד את השני... במילא, גם זה שלב של גאולה. למרות שזה בא כתוצאה מענין חיצוני, אבל עדיין, העניין נפעל, לטובה, וזה העיקר. וכל אחד יכול להשפיע טוב, וחסד, ובעיקר בשורת גאולה, לא רק למשפחתו, אלא לסביבה הרחוקה אליה יש לו קשר ב"מכשירים", כאשר הטבע של פירסום ב"מכשירים", שהמסר משכפל את עצמו במהירות ("ווירלי" – כמו וירוס), ומגיע במהירות לכל העולם כולו. ו"מרובה מידה טובה" וכו'.

וגם, לא צריך להיות בבהלה שאנו כל כך הרבה שנים מחכים לגאולה והיא עוד לא כאן, כי בגאולת מצרים הגאולה היתה בחיפזון, "כי ברח העם", ועכשיו יש שלבים, ואנחנו כבר בשלב הבא של הגאולה.

אותו דבר אפשר אולי לומר גם בקשר לטבילת גברים במקוה, אחרי שהמקוואות סגורות. אם ההלכה היא שאסור ללכת למקווה, זאת אומרת שעלינו למצב שלא צריך את המקווה בשביל הכנה לתפילה, כי הקדושה בעולם התפשטה עד כדי כך שהגענו למצב "קדושים תהיו יכול כמוני" – "בניחותא" גם בעניין הטהרה.

לפי הנחיות הרבנים סגרו את כל בתי הכנסת, ובעיקר, סגרו את הבית המקדש עיקרי שבזמן הגלות - את בית חיינו "770". כמה מרבני חב"ד ומשפיעים, חזרו על הוראת הרבי שליט"א מלך המשיח, שכל אחד יעשה מביתו הפרטי בית חב"ד, בית "תורה תפילה ומעשים טובים". ואולי ניתן לומר שהקדושה עברה כעת מבתי הכנסת לבתים הפרטיים, ולרחוב בו מתפללים. הרי, כל בתי הכנסת צריכים להיעקר ממקומם ולעבור לירושלים רבתי, צמוד לבית המקדש השלישי.

ועוד. הרבי שליט"א מלך המשיח דיבר כמה פעמים שצריך להפוך את ביתו הפרטי לבית חב"ד, או לישיבת תומכי תמימים. ויכול להיות שזה מה שהיה חסר, ואולי אנו צריכים למלא את בתינו קדושה ע"י שמתפללים בתוך הבית, או בחצר, או ברחוב, כלומר שהבית, החצר ואפילו הרחוב התמלא בקדושה כמו בית כנסת!! בדומה לדיבורי הרבי שליט"א מלך המשיח על שמחת בית השואבה, "שהרחוב עצמו ירקוד".

באופן זה אנו מוסיפים קדושה בכל המקומות, באופן שמשווה את דרגת הקדושה בין בית הכנסת, בית, והרחוב, והבתים שלנו מגיעים לדרגה שיכולים לעבור לירושלים.

לפי כל זה אפשר להגיע למסקנה, שעכשיו צריך לעשות שני דברים: קודם כל לספר לכולם שהרבי שליט"א הוא המלך המשיח, [=לקבל את פניו], ולומר שאפשר להתקשר אליו, לשאול שאלות, לבקש ברכות וכו', ע"י אתר "אגרות קודש".

בשורות טובות בשביעי של פסח

השמאל המשיחי

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...