• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

בשורות טובות בשביעי של פסח

נתונים מרחבי העולם ומארצנו הקדושה מצביעים חד משמעית - יש התמתנות ובלימה בהתפשטות הוירוס. לקראת שביעי של פסח וקיום סעודות משיח בכל עם ישראל, מצפים להתגלות הרבי שליט"א מלך המשיח ולגאולה האמיתית והשלמה
בשורות טובות בשביעי של פסח
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

בשורות טובות בשביעי של פסח

נתונים מרחבי העולם ומארצנו הקדושה מצביעים חד משמעית - יש התמתנות ובלימה בהתפשטות הוירוס. לקראת שביעי של פסח וקיום סעודות משיח בכל עם ישראל, מצפים להתגלות הרבי שליט"א מלך המשיח ולגאולה האמיתית והשלמה.

בצרפת הודיעו על ירידה משמעותית במספר המתים רחמ"ל, ובספרד הודיעו על מספר המתים הנמוך ביותר מזה כשלושה שבועות (ירידה דרמטית!). כמובן שיש לצרף לכך את הירידה המתמשכת והגדולה בסין עצמה. כמו כן, מספר מדינות באירופה כבר החלו להסיר את הסגרים והגבלות התנועה, וזאת לאחר שהן הגיעו למצב של "שיטוח העקומה" - האטה משמעותית של קצב ההדבקה ומספר המתים רחמ"ל.

בארץ הקודש, הודיע המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, פרופסור גרוטו, ש"די הצלחנו בשלב הבלימה, עכשיו צריך לראות איך יוצאים מזה, אנחנו במצב יציב". ברוך ה'.

נזכיר שוב את המובא בריבוי מקומות בתורת החסידות - שחודש ניסן הוא החודש המסוגל לגאולה - והוא חודש הנסים והנפלאות, שבו ישנה "הנהגה נסית".

וכך גם על פי המבואר בתורת הקבלה - בכתבי האריז"ל - הרי כל ההמשכות וההשפעות הקדושות שנמשכו בחודש ניסן של גאולת יציאת מצרים, חוזרות על עצמן שוב מדי שנה, וזוהי הסיבה לכך שחודש ניסן כולו, ובמיוחד ימי חג הפסח, הינם עת רצון מיוחדת לגאולה, ולנסים ונפלאות לכלל ולפרט. 

כך גם על פי מדרשי חז"ל רבים, שמציינים במפורש את חודש ניסן כעת רצון לגאולה, ולברכות מיוחדות. לכן, נתחזק כולנו בבטחון מוחלט בה' יתברך, שיושיע ויגאל אותנו עוד בחג הפסח הזה, ומתוך נסים ונפלאות, בטוב הנראה והנגלה.

המשך הבלימה של הוירוס ניכר כבר במדינות רבות. היום פורסם בארה"ב על ירידה גדולה במספר המתים (כ- 1500 לעומת כ- 2000 אתמול), ובניו יורק פורסם על צניחה במספר המאושפזים החדשים (עשרות בודדות בלבד).

איטליה דיווחה על מספר המתים הנמוך מזה כשלושה שבועות, ובכך הצטרפה לספרד שמדווחת על נתון דומה. גם בצרפת ובבריטניה נרשמו ירידות משמעותיות, ונמשכת המגמה החיובית. מצורפת כאן תמונה שמראה את הירידה ושינוי המגמה גם בדרום קוריאה.

בארץ הקודש, בנאומו אמר ראש הממשלה שאחוז הנדבקים ירד בישראל מ- 22% ל- 4% בלבד. בחסדי ונסי ה'.

WhatsApp Image 2020-04-13 at 10.05.26 PM

אפשר להגיד עכשיו בבירור - ברוך ה' שהגרוע ביותר מאחורינו. תרחישי הזוועה לא יתממשו - לא בארץ ולא בעולם. ארץ ישראל היא המקום הכי בטוח בעולם והיא תמשיך להיות כך בכל מובן שהוא.

WhatsApp Image 2020-04-14 at 5.24.27 PM (2)

מה אנחנו יכולים לעשות כדי להביא ליציאה הסופית מהמצב הזה??

הרבי שליט"א מליובאוויטש מלך המשיח ביקש פעמים רבות לפרסם את דברי הרמב"ם הידועים, שעל כל אחד ואחד לראות את העולם כולו כשקול - מבחינת משקל המצוות מול משקל העבירות - ושכל אחד יכול להטות את "כף המאזניים", ע"י מעשה טוב אחד, ולהביא בבת אחת את ההצלה והגאולה לעולם כולו!

ולכן, על יסוד שיחות דברי הקודש של הרב שליט"א מלך המשיחי, ובהמשך לקריאתם של רבני חב"ד, כדאי לכולנו להתחזק בלי נדר בדברים הבאים, על מנת "להכריע את הכף", ולהביא את הגאולה כבר בפסח הזה.

א. לומר מדי יום את 12 הפסוקים עם הילדים שלנו - זה גם מעולה כהפעלה משפחתית לימי הסגר הללו... וגם מביא לנו בוודאות ברכה גדולה, וכמו שכתוב "מפי עוללים ויונקים יסדת עז, למען צורריך, להשבית אויב ומתנקם".

ב. לומר מדי יום את פרקי התהלים הבאים: כ', כ"ב, ס"ט, ק"נ, ואת הפרק של הרבי שליט"א מלך המשיח: קי"ט.
מי שיכול שיאמר את כל התהלים היומי (לפי ימי השבוע, בנוסף לאמירת התהלים לפי ימי החודש).

ג. לתת צדקה לפני תפילות שחרית ומנחה, וגם בכל פעם שאומרים תהלים, כהוראתו של הרבי שליט"א מלך המשיח (ראה ספר "שערי צדקה"), וכמאמר חז"ל: "גדולה צדקה שמקרבת את הגאולה".

WhatsApp Image 2020-04-14 at 5.24.05 PM

ד. לקיים בעצמנו את מנהג "סעודת משיח", ולפרסם אותו בכל מקום ומקום.

כידוע, הבעש"ט הקדוש גילה שביום אחרון של פסח פסח, מאיר "גילוי הארת המשיח", ולכן הוא אכל סעודה מיוחדת ביום זה. אדמו"רי חב"ד, ובמיוחד הרבי שליט"א מלך המשיח, הוסיפו בביסוס תקנה ומנהג זה, וביקשו שכל אחד יאכל מצה, וגם ישתה 4 כוסות (אפשר של מיץ ענבים). וזאת משום שעל ידי האכילה והשתיה אנחנו מחדירים את "גילוי המשיח" בגוף הגשמי שלנו ועל ידי זה בעולם הגשמי, ומזרזים מאוד את גילוי המשיח.

זמן הסעודה נתקן לכתחילה בחו"ל, ביום "אחרון של פסח".

בארץ הקודש השנה - ביום רביעי אחרי הצהרים. עת רצון מיוחדת, וחשוב לפרסם!

חג שמח לכולנו, הרבה בריאות ובשורות טובות!

אבישי אפרגון, ראש ישיבת "דרכי תמימים" ת"א, פרשן לעניני צבא ובטחון
לקבוצוה

 

יצא קצת ארוך || אוהד בר-סלע

אמונה וזעקה מתוך ז"ך אד"ר

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...