• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

מאמר מערכת ב"שיחת הגאולה": כעת הגיע השלב ליישם!

דווקא ההצהרה על החלת הריבונות ביו"ש וישומה בפועל, הם שיביאו לרגיעת השטח. הדיבורים על שתי מדינות הביאו להגברת הטירור, ח"ו. יש לציית להוראות הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א • הרב זמרוני ציק במאמר מערכת של הגליון השבועי "שיחת הגאולה" מס' 1177 שבוע פרשת שמות תשע"ח • הטור המלא ב"כתבה המלאה"
מאמר מערכת ב"שיחת הגאולה": כעת הגיע השלב ליישם!
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

דווקא ההצהרה על החלת הריבונות ביו"ש וישומה בפועל, הם שיביאו לרגיעת השטח. הדיבורים על שתי מדינות הביאו להגברת הטירור, ח"ו. יש לציית להוראות מלך המשיח • הרב זמרוני ציק במאמר מערכת של הגליון השבועי "שיחת הגאולה" מס' 1177 שבוע פרשת שמות תשע"ח • הטור המלא

הגאולה כבר כאן, אומר הרבי שליט"א מלך המשיח, צריך רק לפקוח את העינים. נראה שנשיא ארה"ב מר טראמפ קיבל את המנדט לעזור לנו בזה. בקושי חלפה שנה מאז כניסתו לתפקיד והוא מחולל שינויים, בין הצהרתיים ובין מעשיים. הצד השווה שבהם הוא הכיוון. שינויים חיוביים בהחלט התואמים את המסגרת האמונית של שבע מצוות בני נח.

רשימת השינויים ההולכת וגדלה כוללת את ההצהרה על ירושלים כבירת ישראל, כאשר בכך הוא שומט את ההצעה הנלוזה של בינאום ירושלים, ח"ו. כמו גם מאפשר לכמה וכמה ממקבלי ההחלטות בישראל להשתחרר מרגש הנחיתות כלפי האומות ולהתחיל להאמין שאכן ירושלים היא בירת ישראל.

הצהרה ברורה

אך לא רק במדיניות מזרח תיכונית מגמת השינויים שחולל. גם בשיחרורו של הרב שלום מרדכי רובשקין יש אמירה. מעבר לנס האישי, התייצבות טראמפ מול פסיקה משפטית מעוותת מתחילתה ועד סופה, פסיקה המדיפה יותר מאשר ריח של אנטישמיות, מהווה אמירה וברורה על הצורך במערכת משפט הוגנת וצודקת - הצהרה ברורה על אחד משבע מצוות בני נח.

השבוע הגיע אפקט טראמפ, גם למרכז הליכוד. ביום ראשון, י"ג טבת התכנסו 1500 חברי מרכז ליכוד לישיבה מיוחדת, באולמי אווניו הסמוך ללוד, בה הוכרע פה אחד: החלת הריבונות על יו"ש ובקעת הירדן, בנוסח הבא: "במלאות יובל לשחרור חבלי יהודה ושומרון ובתוכם ירושלים, בירתנו הנצחית, מרכז הליכוד קורא לנבחרי הליכוד לפעול כדי לאפשר בניה חופשית וכדי להחיל את חוקי ישראל וריבונותה על כל מרחבי ההתיישבות המשוחררים ביהודה ושומרון".

"הזכות שלנו על ארץ ישראל מתחילה בירושלים, במערת המכפלה ושילה", אמר השר לביטחון הפנים ולנושאים אסטרטגיים, גלעד ארדן והוסיף: "הערב אנחנו אומרים לעולם - לא משנה מה אומרים הגויים, אנחנו צריכים להכיר בריבונות הזאת".

תמונה נכונה
אין ספק חל כאן שינוי. אומנם בשלב זה רק הצהרתי, אך עובדתית במשך עשרות בשנים נשמעו מפי העומדים בראש הליכוד, הצהרות הפוכות שרק גרמו לעידוד הטירור.

בדבריו אל מר רון נחמן, ראש עירית אריאל, הדגיש הרבי שליט"א מלך המשיח את חשיבותה של הצהרה ממשלתית שאין בכוונתה למסור משטחי יו"ש. הצהרה כזו תבהיר גם לערבים את התמונה הנכונה ותביא להרגעת השטח! לעומת הדיבורים על שתי מדינות ומסירת שטחים המעודדים את הטירור, ח"ו. בשיחותיו הקדושות הבהיר הרבי שליט"א מלך המשיח כי אנו נמצאים כבר בימות המשיח, וצריכים רק לפקוח את העיניים. ועד שביכולתנו אף לזרז את ההליכים, ע"י הוספה בתורה ומעשים טובים, כולל הפצת שבע מצות בני נח, הפצת בשורת הגאולה, לימוד ענייני גאולה ומשיח עדי התגלות הרבי שליט"א מלך המשיח תיכף ומיד ממש.

נבואה שהתגשמה על חיים ב"ימות המשיח" • הסיפור המלא

אמונה וזעקה מתוך ז"ך אד"ר

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...