• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ב ניסן התשפ"ד (20.04.2024) פרשת מצורע

הסיפור המיוחד • השליחה שניצלה ביום חופתה וגרמה לקידוש ה' במהלך טיסה

ידועים דבריו הברורים של הרבי מלך המשיח שליט"א שאנו חיים בניסים של זמן הגאולה ועל כך שהעולם ואומות העולם מוכנים לגאולה • דוגמא מוחשית לכך הוא סיפורה של השליחה רחל גרונר שניצלה לפני תשע שנים והשבוע גרמה לקידוש ה' במהלך טיסה • הסיפור המלא
הסיפור המיוחד • השליחה שניצלה ביום חופתה וגרמה לקידוש ה' במהלך טיסה
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

ידועים דבריו הברורים של הרבי מלך המשיח שליט"א שאנו חיים בניסים של זמן הגאולה ועל כך שהעולם ואומות העולם מוכנים לגאולה • דוגמא מוחשית לכך הוא סיפורה של השליחה רחל גרונר שניצלה לפני תשע שנים והשבוע גרמה לקידוש ה' במהלך טיסה • הסיפור המלא

ביום חמישי כ"ט תשרי תשס"ח במרילנד שבארה"ב, לקראת השעה 2 בצהריים שעון ניו-יורק, תקרת זכוכית ענק במלון 'אמבסי סוויטס הונט וואלי' התמוטטה אל לובי המלון שם נערכו באותם דקות צילומים של משפחות חסידי חב"ד ליובאוויטש לקראת החתונה של ילדיהם שאמורה הייתה להערך שעות ספורות לאחר מכן.

בשעת הקריסה עמדו קרוב ל- 100 איש בסמיכות לזירת האירוע, כאשר בנס גמור לא היו נפגעים, מנהל תחנת 'מכבי האש' סיפר כי הזכוכית נפלה מגובה של 8 קומות והתרסקה בלובי המלון. לעת עתה פונו כל אורחי המלון מזירת האירוע והמלון בעל 220 החדרים נסגר עד להודעה חדשה.

אב החתן היה בנו של הרב יהודה לייב גרונר מזכירו האישי של הרבי מלך המשיח שליט"א הרב יוסף יצחק גרונר שליח הרבי מלך המשיח שליט"א בצפון ודרום קרוליינה שסיפר אז לתקשורת: ''חשבנו שמדובר ביריות, וצעקתי לכולם לחפש אחרי מקום בטוח. כשהבנתי שזה לא יריות, היה נראה שכל הבניין קרס, אלו היו רגעי אימה''.

המשפחה אז סיפורו בהתרגשות כי הכלה רחל בהשגחה פרטית מופלאה איחרה ב20 דקות, בדיוק אותם דקות בהם קרסה התקרה, איחור שהציל את הכלה וגרם לנס גדול מאוד.

עד כאן מה שארע לפני מספר שנים...

...השבוע זכתה אותה "כלה" לגרם קידוש ה' בשחקים...

השבוע חזרו הזוג הרב בן ציון ורחל גרונר שכיום הם שלוחים בארה"ב יחד עם קבוצה של מקורבים מארצות הברית במסגרת הארגון "תגלית" מביקור בארץ הקדוש, במהלך ההמתנה לטיסת ההמשך אריע תקלה שגרמה לעיכוב של שלוש שעות – שלאחריו סוף סוף עלו על המטוס המיוחל כשכולםו עייפים.

אלא שאז, כאשר המטוס כבר טס כשעה מתוך 8 שעות טיסה אל היעד, אחד הנוסעים הצעירים, ילד מיוחד הסובל מאוטיזם, החל להישבר, וצעקותיו נשמעו לאורך כל המטוס.

הנוסעים כולם נכנסו למתח. "איש לא רצה לומר דבר, אבל זה הלך ונעשה מאוד לא נוח", סיפר אח"כ הרב גרונר. "הנוסעים במטוס לא ידעו גם כיצד להתמודד עם המצב, וכיצד להרגיע את הילד".

אחרי כ-15 דקות, ניגשה השליחה רחל גרונר אל מושבו של הילד ליד החלון והושיטה לו את ידה. הוא נשא את מבטו והושיט יד חזרה. השניים צעדו יחד אל חלקו האחורי של המטוס, שם היא ישבה איתו, הרגיעה אותו ושיחקה עמו כמה שעות.

"בעוד שרוב הנוסעים התבוננו ביראת כבוד, מעט מהם ידעו כי עבור רחל, אלה הם חייה – היא פעילה במעגל הידידות של חב"ד למען ילדים עם צרכים מיוחדים", סיפר בעלה.

כמובן שההורים של הילד, הצוות והנוסעים הרבים, הודו לה על עזרתה הרבה.

מעשה זה של רחל גרם לקידוש ה' גדול והתפרסם חיש קל ברשת, אבל מעט מאוד זוכרים את הנס הגדול והקידוש ה' שנגרם לאותה שליחה כמה שעות לפני חופתה, דבר שבא להראות לנו כמה אנו חיים בזמן הגאולה ועד כמה חשוב לפעול בקרב אומות העולם ולראות איך שגם הם מוכנים לגאולה!

הוא לא מוריד את הדגלון אף פעם

הרב רונן שאולוב: בזכות חב״ד חזרתי בתשובה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...