• ב"ה ימות המשיח!
  • י"א ניסן התשפ"ד (19.04.2024) פרשת מצורע

בשביל הגאולה - ספר חדש לילדים

ספר חדש לילדים "בשביל הגאולה", אצל המחברת והמו"ל יפית יחזקאל 0585611770, המחיר: 45 ש"ח. פרטים בכתבה המלאה
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

בשביל הגאולה - ספר חדש לילדים

ספר חדש לילדים "בשביל הגאולה", אצל המחברת והמו"ל יפית יחזקאל 0585611770, המחיר: 45 ש"ח (באיסוף עצמי מת"א, טבריה או הרצליה). 

Y4

שליחות אישית בספר הילדים החדש

אם בעבר ניתן היה לחשוב כי רק אנשים מסוימים או בעלי כישרונות יכולים להיות שליחים להפצת תורה ויהדות, בא הרבי שליט"א מלך המשיח ושינה את אופן החשיבה. "כל יהודי הוא שליח" זהו אחד היסודות של דורנו, כאשר המטרה היא להפיץ כמה שיותר. אין צורך להיות מורם מעם או אישיות מיוחדת, פשוט יש ליטול יוזמה ולנקוט בפעולה.

דוגמה מובהקת לכך ניתן למצוא  בספר הילדים החדש 'בשביל הגאולה' מאת הגב' יפית יחזקאל, שעד לפני כמה שנים לא העלתה על דעתה כי אי פעם תוציא ספר.

הסיפור החל למעשה לפני כעשר שנים, בתקופה בה החלה גב' יחזקאל להתקרב לחב"ד. בהזדמנות מסוימת כאשר כתבה לרבי שליט"א מלך המשיח באמצעות ה'אגרות קודש', קיבלה תשובה העוסקת בחשיבות הוצאת ספרים, אך עדיין לא חשבה כי מדובר בהוראה היכולה להתבצע על ידה.

חסרון מורגש

"במשך השנים אני פעילה במבצעי הקודש של הרבי שליט"א מלך המשיח", מספרת גב' יחזקאל, "ובמיוחד במבצע 'מסיבות שבת' עבור ילדי ישראל. במסגרת זו הרגשתי את הצורך בספרי ילדים המגישים סיפורי צדיקים. השוק אמנם רווי בספרי ילדים, אך רובם ספרי קומיקס כאלה ואחרים, ולא בסגנון שאני חיפשתי".

"פעם השתתפתי בכנס של נשות חב"ד, ובאחד מדוכני המכירות רכשתי דיסק שמע של סיפורים לילדים. הסיפור הראשון בדיסק היה על 'הירשל ציג' – יהודי פשוט שחי בתקופת הבעל שם טוב והיה גומל חסד עם נזקקים. הסיפור שבה אותי, והרגשתי שאני ממש חיה עימו. או אז החלטתי לכתוב אותו ולהוציאו בספר.

בעיניי", מסבירה גב' יחזקאל, "מסמל 'הירשל ציג' את שליחי הרבי שליט"א מלך המשיח המתמסרים לעזור לזולת, ולמעשה את כל יהודי הגומל חסד עם הזקוקים לכך".

לחוות את הסיפור

תהליך הוצאת הספר היה ממושך, ולווה בעיכובים רבים. היו רגעים שאף היה נדמה כי עדיף לוותר על הרעיון, אולם לאורך כל הדרך התקבלו תשובות מופלאות באמצעות ה'אגרות קודש', בחלקן אף שאל הרבי שליט"א מלך המשיח מתי כבר ייצא הספר. יצויין במיוחד ר' אבי אקרמן מבת ים אשר במשך הזמן מאוד עודד ודחף להביא זאת לידי פועל.

לצד הסיפור מובאים בספר גם מסרים גאולתיים, והוא מעוטר בציורים נפלאים באיכות גבוהה ובעלי חן מיוחד. הציורים בוצעו בצורה מושקעת בידי אמנים מחו"ל, והם כמו נותנים לסיפור חיים מחדש, עד אשר נדמה כי הכל קם ומתרחש מול העיניים.

כהשלמה לכך, עוד לפני הדפסת הספר יצאו כמה סרטונים המגישים את הסיפור, כאשר על המסך רואים את הציורים בהנפשה מקצועית הנותנת להרגיש ולחוות את הסיפור באופן בלתי רגיל.

הספק ופתרונו

לקראת הוצאת הספר התלבטה גב' יחזקאל האם להדפיסו עם הכרזת הקודש: 'יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד'. מצד אחד הדבר היה חשוב לה, אך מצד שני רצתה כי הספר יתפרסם בתפוצה רחבה, גם בקרב קהלים שאינם מודעים עדיין לחשיבות ההכרזה.

גם בנושא זה זכתה לקבל תשובה מדהימה מהרבי שליט"א מלך המשיח: "יש אצלי אי הבנה ומבוכה מהולה בצער, על אשר ידידנו . . מהסס דווקא בהגשמת הסיסמה בה דגל כל ימיו . . הכל יודעים וברור לכל אשר מחודש לחודש ואולי גם מיום ליום מתרבים המנגדים להגשמת סיסמה זו, ולא רק מבין אומות העולם אלא גם מבין אחינו בני ישראל, ואפילו גם מבין מפלגתו הוא". בהמשך המכתב מגדיר זאת "עניין עיקרי שהכל מודים שהוא עניין של פיקוח  נפשות ממש".

לאור התשובה סרו כל הספקות, והספר הודפס עם 'יחי אדוננו' כמובן.

להשגת הספר ליחידים ולמפיצים: 058-5611770 .

Y3

 P1 (Large)

Y1

Y2

יש נביא בישראל

המהדורה המיוחדת של עיתון הגאולה להורדה

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...