• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

חדש: דברי משיח תנש"א ח"ב

הכרך החמישי בסדרת "דברי משיח", מתקופת חודשי כסלו-שבט ה'תנש"א, מלחמת המפרץ. ההבטחה הנבואית שארץ ישראל הוא המקום הבטוח ביותר, כפי שניתן למצוא לאורך כל הספר. כמו"כ מתפרסמת ההנחה המלאה של שיחת ש"פ בא, ובה דברי נבואה מופלאים הקולעים אל השערה אודות מלחמת עירק שהתקיימה כעבור 12 שנה, או-אז התגלתה השיחה לראשונה
חדש: דברי משיח תנש"א ח"ב
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

השבוע (בהעלותך)  הופיע מבית הדפוס כרך החמישי בסדרת "דברי משיח", ובו שיחות ק', ר"ד מחלוקת הדולרים ויומן "בית חיינו" מתקופת חודשי כסלו-שבט ה'תנש"א.
ידועים דברי נבואתו של כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א בתקופה הנ"ל בקשר עם מלחמת המפרץ, כאשר עודד והרגיע את תושבי אה"ק מהסכנה המרחפת בחזרו שוב ושוב על כך שארץ ישראל הוא המקום הבטוח ביותר, כפי שניתן למצוא לאורך כל הספר. כמו"כ מתפרסמת ההנחה המלאה של שיחת ש"פ בא, ובה דברי נבואה מופלאים הקולעים אל השערה אודות מלחמת עירק שהתקיימה כעבור 12 שנה, או-אז התגלתה השיחה לראשונה. ועוד גילויים מרתקים מתורתו של משיח, כולל כו"כ ענינים הבאים בדפוס בפעם הראשונה.
בקרוב יופץ הספר ברחבי אה"ק, ונפרסם את רשימת הנציגים. את הספר יהי' ניתן להשיג בשכונת המלך קראון הייטס אי"ה בעוד מספר שבועות.

dm01

סט ספרי המאמרים בהנחה

להורדה: לוח מורה שיעור ללימוד הרמב"ם - מחזור 44

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...