• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

מהפיכה של גאולה בחוברות לימוד להבנת הנקרא

מיזם חדש טומן בחובו מהפיכה של קדושה. כשמטרת החינוך הינה החדרת יראת שמים ולא הוספת בידיעות התלמיד - הכל נראה אחרת. לפניכם הזדמנות לרכוש חוברות לימוד קריאה על טהרת הקודש, חדורות משיח וגאולה לכיתות א'-ב'. החוברות 'חשבתי, הבנתי ידעתי!' נערכו ברמה לשונית גבוהה מאד, בעלות מגוון תרגולים מקוריים ומלוות בציורים וסיפורים חסידיים בכל עמוד.
מהפיכה של גאולה בחוברות לימוד להבנת הנקרא
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

בהזדמנויות שונות הדגיש הרבי שליט"א מלך המשיח את החשיבות בלימוד אותיות התורה מתוך אווירה של קדושה דווקא. ומוסיף, שזהו הבסיס לכל החינוך על טהרת הקודש. 

מיזם חדש טומן בחובו מהפיכה של קדושה. כשמטרת החינוך הינה החדרת יראת שמים ולא הוספת בידיעות התלמיד - הכל נראה אחרת. לפניכם הזדמנות לרכוש חוברות לימוד קריאה על טהרת הקודש, חדורות משיח וגאולה לכיתות א'-ב'. החוברות נערכו ברמה לשונית גבוהה מאד, בעלות מגוון תרגולים מקוריים ומלוות בציורים וסיפורים חסידיים בכל עמוד. 

יסודות הקריאה ויסודות החסידות במקשה אחת דווקא

 'חשבתי, הבנתי ידעתי!' – סדרה הבאה לענות על הצורך הקיים בחומרי למידה בחינוך הלשוני, המתאימים לילד החסידי – חב"די.

☑ הסדרה כוללת חוברת לכיתה א' (64 עמ') וחוברת לכיתה ב' (56 עמ') והיא באה כתוספת לחומרי הלמידה הקיימים בשפה.

☑ הסדרה כוללת סיפורים חסידיים וטקסטים מעולמו של הילד החסידי והיא רוויה במושגים וערכים חסידיים.

☑ המשימות בסדרה נבנו בהתאמה לדרישות הישגי החינוך הלשוני, כאשר בכל יחידת לימוד מיושמות מיומנויות שונות, המפורטות בתוכן העניינים שבתחילת החוברת.

חוברות אלו מהוות המשך ישיר לסדרת הלימוד 'נפלאות הקריאה' (ומאותה מו"ל). ההבדל ביניהן,  שסדרת החוברות 'נפלאות הקריאה' מלווה את התלמיד תוך כדי רכישת הקריאה הטכנית והיא כוללת תכנים המדורגים על פי סדר התנועות.
החוברת 'חשבתי, הבנתי ידעתי!' מלווה את התלמיד החל מסיום רכישת כל התנועות, והיא באה כתוספת לחומרים אחרים הנלמדים במשך השנה.
התכנים ב'חשבתי הבנתי ידעתי!' מופיעים גם ב'נפלאות הקריאה' (במהדורה החדשה)

לקראת פתיחת עונת הרישום לבתי הספר ות"ת, מורים, מחנכים והורים רבים כבר רכשו את חוברות הלימוד החסידיות (יש לציין שבכל החוברת לא מופיעות תמונות של חיות לא טהורות בהתאם להוראת הרבי שליט"א מלך המשיח). 

חשוב להדגיש שוב שהנחת האמיתי מהילדים הוא דווקא נחת יהודי חסידי ולא של צבירת ידע גרידא. לימוד קריאה עם מסר של משיח וגאולה מובא בחוברות המיוחדות במינן. זו היא מתנה מיוחדת לילדים שתלווה אותם אי"ה לאורך כל החיים ועד לחיים נצחיים. 

לרכישת החוברות וליצירת קשר עם המו"ל

 

מאמר בפרסום ראשון: 'והי' מספר בנ"י כחול הים' תשכ"ו

להורדה: לוח מורה שיעור ללימוד הרמב"ם - מחזור 44

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...