• ב"ה ימות המשיח!
  • ח' ניסן התשפ"ד (16.04.2024) פרשת מצורע

ועד חיילי בית דוד: מבקש לפי כחן

בעומדנו לאחר חצי יובל שנים מה"שיחה הידועה" דכ"ח ניסן תנש"א בה זעק כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א "טוט אלץ וואס איר קענט און זעט אַ ראָ פברענגען משיח'ן תיכף ומיד ממש" - אשר אמנם לב מי לא ירעד למשמע תביעתו של נשיא ישראל הזועק ותובע מחסידיו לא לנוח ולא ולשקוט עד ההתגלות, אך כיון ש"כלה קייץ עובר חורף ואנחנו לא נושענו אבל מצד השני ההרגל עושה את שלו. ויש מקום לחשש אשר יתיישן הדבר" - הננו להוציא לאור קובץ "מבקש לפי כחן" שמטרתו לעורר את לבבות אחינו החסידים לפעולה עקשנית בשליחות היחידה "קבלת פני משיח צדקנו" מתוך חיות ושטורעם מחודש.
ועד חיילי בית דוד: מבקש לפי כחן
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

בעומדנו לאחר חצי יובל שנים מה"שיחה הידועה" דכ"ח ניסן תנש"א בה זעק כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א "טוט אלץ וואס איר קענט און זעט אַ ראָ פברענגען משיח'ן תיכף ומיד ממש" - אשר אמנם לב מי לא ירעד למשמע תביעתו של נשיא ישראל הזועק ותובע מחסידיו לא לנוח ולא ולשקוט עד ההתגלות, אך כיון ש"כלה קייץ עובר חורף ואנחנו לא נושענו אבל מצד השני ההרגל עושה את שלו. ויש מקום לחשש אשר יתיישן הדבר" - הננו להוציא לאור קובץ "מבקש לפי כחן" שמטרתו לעורר את לבבות אחינו החסידים לפעולה עקשנית בשליחות היחידה "קבלת פני משיח צדקנו" מתוך חיות ושטורעם מחודש. בקובץ: 

להורדת הקובץ
• שיתעקשו לפעול אצל הקב"ה - תמליל מסרט ההקלטה של שיחת - כ"ח ניסן תנש"א בה ניתן לראות את זעקת המלך מקירות ליבו להבאת הגאולה. מובא בתרגום ללה"ק.
• השיחה שלא זכורה כדוגמתה מעולם - קטעי יומן מתקופת אמירת השיחה בו מתואר הזעזוע העמוק בקרב החסידים ומאידך גיסא הפעולות שנעשו כתוצאה משיחה זו.
• מה לעשות כדי להביא משיח? - מכתבו המרתק של הרב חיים גוטניק בו כותב לכ"ק אד"ש בסגנונו המיוחד ובצורה בלתי מתפשרת שרצונו לדעת מהו הדבר אותו תבע הרבי בכ"ח ניסן. למכתב מצורף מענה כ"ק אד"ש בו מבהיר הרבי מהי הדרישה אותה תובע מהחסידים.
• הכח דמסירות נפש - חלק ממאמר ד"ה אין הקב"ה בא בטרוניא תרפ"ה, בו מבואר אשר ביכולתנו לקיים את הכוונה העליונה וזאת במיוחד באמצעות כח המסירות נפש המתגלה בזמן הגלות. ממאמר זה מובן גם בקשר לשיחת כ"ח ניסן - שביכולתנו לקיים את הדברים אך נדרש לזה מסירות נפש.
ויהי רצון שהקובץ יפעל את פעולתו ויוסיף בפעולות אנ"ש והתמימים באופן ד"כל אשר ביכלתכם", אשר ע"י הפעולה והעקשנות בדבר זה "בודאי שהקב"ה יביא את הגאולה האמיתית והשלימה תיכף ומיד ממש" ואזי נזכה לעמוד מול פני קודש הקודשים ולהכריז בקול גדול ומתוך שמחה עצומה על השלמת השליחות:
יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!


ועד 'חיילי בית דוד'


770 בית משיח, בית חיינו
ימות המשיח, יום ערש"ק כ"ח ניסן - "עשו כל אשר ביכלתכם"
תהא שנת עצמות ומהות - שנת הקהל
קי"ד שנה להולדת כ"ק אד"ש מה"מ וס"ו שנה לנשיאותו

"פסח בליובאוויטש" של ועד חיילי בית דוד

יצא לאור: פלקט פרק קכ"ג בתהלים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...