• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

גיא קרויטורו מגיש: "כמו בחלום"

גיא קרויטורו, מוסיקאי, יוצר ומבצע מבאר שבע, מציג את הסינגל החדש – "כמו בחלום", מתוך אלבום הבכורה שיראה אור בקרוב. אלבום שיהווה מסע פיזי ורוחני, ויציג את סיפורו המרתק של גיא החל משירותו הצבאי כלוחם בסירת דבור, דרך השתתפותו בתוכניות, תהליך החזרה בתשובה ועד היום שבו החליט להציג לעולם את היצירה והמוסיקה הכל כך אישית שלו • צפו בקליפ
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

גיא קרויטורו, מוסיקאי, יוצר ומבצע מבאר שבע, מציג את הסינגל החדש – "כמו בחלום", מתוך אלבום הבכורה שיראה אור בקרוב. אלבום שיהווה מסע פיזי ורוחני, ויציג את סיפורו המרתק של גיא החל משירותו הצבאי כלוחם בסירת דבור, דרך השתתפותו בתוכניות, תהליך החזרה בתשובה ועד היום שבו החליט להציג לעולם את היצירה והמוסיקה הכל כך אישית שלו.

את המוזיקה של גיא קרויטורו ניתן לכנות כרוק יהודי וחסידי, עם מילים מעמיקות ומרתקות מעומק הנשמה, העוסקות בתהליך השתנות וגילוי, ומבטאות דאגה ותקווה לתיקון.

גיא מציג נקודת מבט שונה מהמקובל במוסיקת הרוק בארץ. מצד אחד – בלדות רוק אישיות ומרתקות, ומהצד השני – התעסקות רבה על תהליך החזרה בתשובה ואורך חייו הדתי המשויך לחסידות חב"ד ולרבי שליט"א מלך המשיח.

את השיר "כמו בחלום" גיא כתב לפני כשנתיים תוך כדי תהליך החזרה בתשובה, ומספר על מצבי הרוח המשתנים כשהמציאות מתחילה להתחרות בחלומות.

הזמר נמואל הרוש בקלפי סלפי חדש: "ישתבח שמך לעד"

ברק גרוסברג בסינגל-קליפ חדש: אתה תמיד כאן

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...