• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח אדר ב' התשפ"ד (28.03.2024) פרשת צו

הבחירה שלנו מתוך המציאות החדשה

י"א ניסן. בוחרים משיח. י"א ניסן, נשיא לבני אשר, אנא נסיב מלכא. בוחרים משיח, מצביעים משיח.
הבחירה שלנו מתוך המציאות החדשה
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

הבחירה שלנו מתוך המציאות החדשה

י"א ניסן, נשיא לבני אשר, אנא נסיב מלכא. בוחרים משיח, מצביעים משיח.

שיחת הגאולה 1336

יום י"א ניסן, יום בו מזלם של עם ישראל גובר. אסור לנו להתבלבל: עכשיו רק גאולה אמיתית ושלימה

ראה גם בכתבה: "אסור לבחור בהם", דברי הרבי שליט"א מלך המשיח לאלימלך נוימן, ובכתבה מענות קודש, לא לתמוך ב-ג' ולא בש"ס

ביום רביעי, יחגוג העולם את יום הולדתו המאה ותשע עשרה של הרבי שליט"א מלך המשיח. לא מדובר רק באירוע פרטי למנהיג בסדר גודל בלתי נתפס, אלא ביום בו מגיע לידי שיא, מזלם וכוחם של ישראל. יום הולדתו של ראש בני ישראל, מעניק לכל אחד את האפשרות לקבל שפע עצום בכל המצטרך, ובפועל ממש. 
מעשיה ידועה מספרת על אותו אחד שהגיע אל הרב להתלונן כי צפוף לו בביתו ממועט החדרים על ריבוי ילדיו שיחיו. המליץ לו הרב להכניס עז לביתו. התפלא היהודי אך ציית לדברי הרב, ואם קודם לכן היה לו צפוף, הרי שכעת גברה הצפיפות פי כמה וכמה. רק לאחר שחלפו מספר ימים בהם כבר לא יכל לסבול את המצב החדש, הוא פנה אל הרב בשאלה "מה עכשיו"? "עכשיו" ענה לו הרב "תוציא את העז מהבית". לא הבין מיודענו את ההוראה החדשה, אך ראה זה פלא, מייד לאחר הוצאת העז מהבית לפתע גילה עד כמה מרווח הוא המקום בביתו. ללמדך, שכשיוצאת הצפיפות הגדולה, אפשר לחוש מציאות מדומה של רווח.
שלא נהיה כמו אותו יהודי, ושלא נחשוב חלילה, כי אם הוציאו לנו את העז, הרי שכבר רווח לנו. העולם כולו עבר תקופה של צפיפות רבה, 'עיזים' לא מעטים הוכנסו לנו בזה אחר זה, וכעת נראה כי ב"ה אנו מתחילים לראות את האור בקצה... דווקא תקופה זו, של שיפור ניכר בחיי היום-יום, צריך להציף רגש של בקשה מעומק הלב להתגלותו של הרבי שליט"א מלך המשיח.
כמו אבותינו במצרים, שחשו בפעמי הגאולה, עם הפסקת השיעבוד כחצי שנה קודם ליציאה ממצרים, ראו לנגד עיניהם את המצרים סופגים את עשרת המכות, אך לא הסתפקו בזאת אלא המשיכו לדרוש גאולה ויציאה ממצרים. כך גם אנו, מודים להקב"ה על כל החסד והטוב שעשה עמנו, חוזים בשונאינו הסופגים מכות בזה אחד זה, וכך זה ימשיך הלאה בעז"ה, אך לא מסתפקים בזה - את יום י"א ניסן, ננצל לפעולות לקבלת פני הרבי שליט"א מלך המשיח, קבלת החלטות טובות בעניני תורה ומצוות והשתתפות בהתוועדויות לרגל היום הגדול בהן נדרוש את הגאולה האמיתית והשלימה.
כבר היום אנו חוזים בהתממשות יעודי הגאולה, כאשר העולם כולו הופך לטוב יותר, כלי הנשק ותקציבי המלחמות מצטמצמים והמשאבים מופנים לטוב, אנו עדים לתופעה הנפלאה של הגעת המוני יהודים לארץ הקודש כחלק מקיבוץ גלויות שיושלם בגאולה האמיתית והשלימה, תיכף ומיד ממש.
זה המקום להזכיר את דבריו הברורים של הרבי שליט"א מלך המשיח בדבר האיסור המוחלט, על פי ההלכה, לתמוך במפלגות המתמודדות, כאשר כולן תומכות במועמד לראשות הממשלה של מי שמנהל משא ומתן עם הערבים למסירת חלקי ארץ ישראל, דבר המסכן מליוני יהודים. כעת עלינו רק לדרוש ולבקש את התגלותו המלאה של הרבי שליט"א מלך המשיח, וכדבריו הקדושים: "ועוד והוא העיקר - אני מקווה שתיכף ומיד יהיה ראש הממשלה שם משיח צדקנו". 'דידן נצח' בפועל ממש ותיכף ומיד ממש.

bocharim02

BM (3)

bocharim02

Picture1

bocharim02

פתק משיח: קמפיין בחירות "כתיבה לרבי".

הצלחה גדולה לחב"ד בפארק בחג הפורים

תגובות

  • אתר הגאולה , ח' ניסן התשפ"א, 18:37

    המקור: דברי הרבי שליט"א מלך המשיח לאלימלך נוימן אחרי התרגיל המסריח,
    ראה אתר הגאולה בכתבה "אסור לבחור בהם" בקישור
    http://hageula.com/news/israel/18408.htm
    ובכתבה מענות קודש לא לתמוך ב-ג' ובש"ס, בקישור
    http://hageula.com/news/israel/19408.htm

  • מנדי , ח' ניסן התשפ"א, 16:34

    יחי המלך המשיח!
    אשמח לדעת מה המקור לדברי הרבי שליט''א מה''מ המובאים בסוף הכתבה?

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...