• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

מכון ריא"ל: כינוס גאולה ומדע י"ג אייר תש"פ

היום יום חמישי, יג' אייר, יקיים מכון המחקר הרב ישראל אריה ליב (ריא"ל) את ועידת המשיח והמדע השנתית שלו, כפי שהוא עושה מאז תשנ"ה. תוכן מרתק בענייני גאולה ומדע, שלום עולמי, ועוד. שידור עולמי ב"זום", פרטים בכתבה המלאה
מכון ריא"ל: כינוס גאולה ומדע י"ג אייר תש"פ
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

מכון ריאל: כינוס גאולה ומדע י"ג אייר תש"פ

היום יום חמישי, יג' אייר, יקיים מכון המחקר הרב ישראל אריה ליב (ריא"ל) את ועידת המשיח והמדע השנתית שלו, כפי שהוא עושה מאז תשנ"ה. תוכן מרתק בענייני גאולה ומדע, שלום עולמי, ועוד. שידור עולמי ב"זום".

להצטרף ל"זום", לחץ על: https://zoom.us/j/95267112927

לשמע (ממקורות חב"ד) בישראל חייג: 08-9493-770, לחץ על 1, 6, 4.

RYAL Conference 5780 - Hebrew

בשנים קודמות הועידה התקיימה בערים שונות בארה"ב, קנדה וישראל. אולם השנה בגלל המצב הבינלאומי זה יתקיים… בכל מקום בעולם! הרבי מלך המשיח הסביר באריכות בשיחה (ליקוטי שיחות כרך 15, עמ' 42) כי המדע והטכנולוגיה המודרניים הוכנסו לעולם החל משנת 5600 (1840), כפי שחזה הזוהר, להכין את העולם למשיח. השנה תשמש טכנולוגיית זום הידועה לשידור הכנס.

 אכן, כל מטרתו של מכון ריא"ל, שהוקם רשמית בשנת תשנ"ג עם 'הסכמה וברכה' של הרבי מה"מ, היא לחקור ולדווח על דרכים שהמדע והטכנולוגיה המודרניים אכן מכינים את העולם למשיח או, אפילו יותר, הראה שאנחנו למעשה בימות המשיח. מכון ריא"ל הוקם לזכרו של רבי ישראל אריה לייב ז"ל והוועידות מתקיימות ביארצייט שלו, י"ג אייר.

אחד הנושאים הנפוצים שלנו הוא איחוד תיאוריות במדע, אשר הרבי מה"מ מסביר בשיחה הנ"ל, מכין את העולם לאחדות מוחלטת של השם שתתגלה בימות המשיח. השנה ידון מהנדס מחקר ישראלי ידוע, יעקב גוגנהיים, "אחדות הכל" על איחוד תיאוריות.

נושא נפוץ נוסף הוא "וכתתו חרבותם לאתים",   נבואה משיחית של הנביא ישעיהו שמתקיימת בימים אלה, כפי שהסביר הרבי מה"מ בהרחבה בשיחה המפורסמת מפרשת משפטים תשנ"ה. הרב אבישי איפרגון, לשעבר קצין מודיעין צבאי לשעבר בצבא ישראל, יעדכן אותנו בנושא זה, במיוחד בכל הקשור לסין.

נושא הוועידה, "להילחם בנגיף, לא זה בזה", נוצר בהשראת קריאתו האחרונה של מזכ"ל האו"ם למדינות העולם לעצור את כל העימותים המזויינים ולהצטרף יחד למאבק בווירוס הקורונה —"וכתתו חרבותם לאתים".

התוכנית תתחיל בשיעור ברמב"ם היומי מאת הרב לוי סילמאן מקייפטאון בדרום אפריקה.

מרצים נוספים יהיו ד"ר אריה גוטפריד מטורונטו, ד"ר יונתן בנטוביץ' מישראל שפיתח תיאוריה מאחדת פופולרית משלו, ד"ר עמיר מוסרי, גיאולוג ישראלי ואריאל גומז, מהנדס החללית הישראלית מחברה ששלחה חללית לירח בשנה שעברה שיעסוק בהיבטים שונים של לוח השנה היהודי.

כדי להצטרף ל"פגישת זום" זו (הוועידה) באינטרנט, לחץ על קישור זה: https://zoom.us/j/95267112927

לשמע (ממקורות חב"ד) בישראל חייג: 08-9493-770, לחץ על 1, 6, 4.

בחיוג ארה"ב: 718-682-0770, לחץ על 1

ממש : קטלוג ל"ג בעומר כל מהשצריך לתהלוכת המרפסות

הצלחה גדולה לחב"ד בפארק בחג הפורים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...