• ב"ה ימות המשיח!
  • י"א ניסן התשפ"ד (19.04.2024) פרשת מצורע

770 – קידוש לבנה בחודש ה10

770 – אמונה לוהטת ושמחה פורצת גדר - בקידוש לבנה - בחודש העשירי. עם כל הקור והחושך שאופף את חודש טבת, חודש העשירי, מגלה הרבי שליט"א מלך המשיח, כי חודש זה יש בו הקשרים חזקים לגאולה. גלריה, דיווח, וקישור לגאולה בכתבה המלאה
770 – קידוש לבנה בחודש ה10 770 – קידוש לבנה בחודש ה10 770 – קידוש לבנה בחודש ה10
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

770 – קידוש לבנה בחודש ה10

770 – אמונה לוהטת ושמחה פורצת גדר - בקידוש לבנה - בחודש העשירי. עם כל הקור והחושך שאופף את חודש טבת, חודש העשירי, מגלה הרבי שליט"א מלך המשיח, כי חודש זה יש בו הקשרים חזקים לגאולה.

ואכן, במילים אלו ניתן לתאר את מעמד הקידוש לבנה במוצש"ק האחרונה ב770. מצד אחד העלם והסתר הלבנה ומצד שני עוז וחדווה פורצת ממש במקומו כמו שרואים בגלריית תמונות את השמחה הפורצת גדר והאמונה הלוהטת. השם יתברך, בוודאי רואה כל מאמצנו להביא את התגלות משיח צדקנו ובוודאי יזכנו בהתגלותו, אמן, כן יהי רצון! (צילום: מנוש עמית).

עם כל הקור והחושך שאופף את חודש טבת, חודש העשירי, מגלה הרבי שליט"א כי חודש זה יש בו הקשרים חזקים לגאולה – כפי שזה יבוא לידי ביטוי בגאולה השלמה: "הפרה העשירית", "השירה העשירית", קנין 10 הארצות (ועוד...)  וכמו כן בו התחילה הפורענות וממנו תצמח הגאולה השלמה ועוד... 

ואכן, במילים אלו ניתן לבטות את מעמד הקידוש לבנה במוצש"ק האחרונה ב770. מצד אחד העלם של הלבנה ומצד שני עוז וחדווה פורצת ממש במקומו. ניתן לחוש קצת את השמחה הפורצת גדר והאמונה הלוהטת בגלריית תמונות (באדיבות: מנוש עמית).

יש לציין את עבודת התמימים שמואל אושקי ולוי רחימי בארגון מסודר של המעמד עם האומנים, ההגרלות, השילוט, וכמובן, ההפצה הנרחבת בשכונה.

השם יתברך בוודאי רואה כל המאמצים להביא את התגלות משיח צדקנו ובוודאי יזכנו בהתגלותו, אמן, כן יהי רצון!  

= = =

תקציר עניין הגאולה בחודש טבת:

בדבר מלכות "ויחי", נ"ב - מסביר הרבי שליט"א שחודש טבת הוא:

א. חודש העשירי - חודש ה10 מניסן ויש למספר 10 - קשר חזק לגאולה. "הפרה העשירית", "השירה העשירית", קנין 10 הארצות (של ישראל) ועוד. ובמיוחד עשירי בטבת עצמו – עשירי שבעשירי.

ב. קדושה בגוף דווקא - על חודש זה נאמר: "ירח שהגוף נהנה מן הגוף". כלומר, שהקב"ה נהנה מהקדושה הקשורה דווקא לגוף היהודי, דבר שמתגלה (בעיקר) בגאולה השלמה.

ג. התחלת הגאולה בטבת - בחודש טבת הייתה הפתיחה של ענייני החורבן, ע"י המצור על ירושלים, לכן בחודש זה יש 'עת רצון' לפתיחה של ענייני הגאולה.

קידוש לבנה חודש טבת

כעת בשידור חוזר: סיום הרמב"ם המרכזי בבת ים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...