• ב"ה ימות המשיח!
  • י"א ניסן התשפ"ד (19.04.2024) פרשת מצורע

כינוס השלוחים ב770 – כפר חב"ד

במוצ"ש חיי שרה, בפעם ה10 ששלוחי הרבי שליט"א מלך המשיח שנשארו בארץ, התאחדו עם השלוחים בכינוס העולמי ב770, ביוזמת הרב ליאור מימון מלכא, שקיבל הוראות על כך באגרות קודש. לכינוס-בנקט, הגיעו כ40 שליחים. שביניהם הוגרלו מענקים, מתנות יוקרתיות ואמצעי עזר לשליחות. דיווח וגלריה בכתבה המלאה
כינוס השלוחים ב770 – כפר חב"ד
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

כינוס השלוחים ב770 – כפר חב"ד

זו כבר השנה ה10 שב"ה, זוכים שלוחי הרבי שליט"א להתאחד עם השלוחים אשר טסו לכינוס העולמי ב770. הדבר החל כאשר שליח הרבי שליט"א ליאור מימון מלכא שי' רצה לנסוע לכינוס העולמי אבל תשובת הרבי ב"אגרות" היית חד משמעית להישאר בשליחות בצפון הנגב ומחד ברכה מדהימה להתוועדות לרגל חודש כסלו.

הכינוס-בנקט, היה מאורגן השנה להפליא בהנחיית שליח הרבי שליט"א מלך המשיח, הרב אברהם בן שמעון מעתלית. בכינוס נכחו כ40 שלוחים אשר חלקם הוזמנו להציג את עבודתם בשליחות. השלוחים צפו ב"ד"ש מ770" קליפ קצר מהשלוחים שטסו ל770. בין השלוחים הוגרלו מענקים, מתנות יוקרתיות ואמצעי עזר לשליחות. כולם יצאו בריקוד שמח לצלילי הנגן שבתי מ. – חדורים בנקודת השליחות "לקבל פני משיח בפועל ממש"!

הרב ליאור שבדרך כלל נשאר לכינוס בארץ קבל הפעם ברכה מהרבי שליט"א - בשונה מהרגיל - לטוס ל770 לפני שבת. כל הסידורים עד האחרון שבהם כולל קייטרינג, תזמורת, שילוט, מסכי וידיאו, נגן, תגי כניסה, מענקים ועוד... הספיק, ב"ה, הרב מלכא לארגן עד הטיסה ביום חמישי ערב שבת "חיי שרה". בהגיעו ל770 מיד תיעד את השלוחים מוסרים ד"ש לאחיהם שנשארו בארץ – קליפ שהוקרן לשלוחים בכפר חב"ד.

 

תמצית הדברים שנשאו השלוחים בכינוס:

 הרב חיים צדוק שליח הרבי שליט"א מלך המשיח לרמת גן, קרא פרק של הרבי ודיבר על נקודות מהדבר מלכות. בדבריו אמר הרב צדוק, שצריכים להכניס את הרבי שליט"א מלך המשיח גם לפעמים בדרך עקיפה וגם אם צריך לספר על צדיקים אחרים שחדורים בנקודת האמונה במשיח וגאולה, וחזקה על לתעמולה שלא חוזרת ריקם.

 הרב חיים ציק, שליח הרבי שליט"א מלך המשיח לבת ים, משפיע האגודה למען הגאולה, הסביר כי ההוראה לקבל פניו ולהביא להתגלותו של הרבי שייכת לכל אחד. וצריך לקתוח את העניים ולראות מסביב איך הכל זועק גאולה. הרבי שליט"א מלך המשיח שולח שליחים שפועלים את הנקודה גם אם הם נראים בכלל לא חסידי חב"ד, אבל את הנקודה של לימוד חסידות וקבלת מלכות הם מעבירים מצויין.

הרב  אורי דונר שליח הרבי שליט"א מלך המשיח בתעשיית ההייטק, הדגיש שעבודת השליחות נמצאת בכל מקום שאתה נמצא גם כשנראה כאילו לכאורה לא שייך. כמו כן חשוב לא להכביד על הסובבים בהרגשה כאילו יש לך דרישות...

הרב שמואל מחפוץ שליח הרבי שליט"א מלך המשיח לנוה עופר ת"א, סיפר ששליחותו היא בסביבה לא רגילה, והסביר שהעבודה באופן המתקבל אומרת שצריך להתאמץ בזה ולמצא את הדרך לכל אחד. ולא להתעצל בזה ולזרוק ססמאות שלא לפי ערך כל אחד.

 הרב דוד קפלן  שליח הרבי שליט"א מלך המשיח בכרם מהר"ל, העביר נקודות אור ודיוקים חדשים מהדבר מלכות השבועי והדגיש את החשיבות לחיות עם הדבר מלכות כי העולם מוכן וצריך להשתמש בכל הכלים החדשים להפצה. 

 הרב דורון אורן, שליח הרבי שליט"א מלך המשיח למרכז ירושלים, דרש מהשלוחים לעורר את נושא הארמון כי  זה הזמן לצרף יהודים רבים לעניין ולערוך מגבית עולמית. הכל מוכן.

הנגיד הרב לוי סממה מראשון לציון איש עסקים המקדיש כל רגע פנוי ללימוד והפצת דבר מלכות, הסביר שכמו בעסק גם הגאולה צריכה להיות עם תוכנית עסקית,  הבנה של המטרות הצרכים והדרכים לקבל פני המלך. הרב סממה הביא איתו מצגת מעניינת שמסבירה בטוב טעם את החובה לחשוב אחרת ואת הדרך המעשית ביישום ההכנה לקבלת פני משיח.

 הרב מנחם ווליקא שליח הרבי שליט"א מלך המשיח בנתניה, סיפר הוראה שקיבל מהרבי שליט"א מלך המשיח באגרות קודש לתרגם את דבר המלך בצרפתית, וכיצד ההפצה למעלה מכוחותיו הביאה לו ברכה גם בענייניו הפרטים.

 הרב רפול יוסף שליח הרבי שליט"א מלך המשיח לנתיבות, פעיל באופן פרטי להצלת בני נוער הסביר איך על ידי כמה מילים ושינוי חשיבה יכולים להרים בחור מהתחתית. סיפר על העוצמה והכח שיש לחב"ד בכל העולם ואיך לנצל את הכוחות של המשיח להציל ולהרים עוד ועוד נערים.

בהגרלות זכו:

מענקים כספיים: הרב שי מנחם  - רמלה, הרב מיכאל קדלבורג  - שליח בפסטיבלים, הרב אביתר עזוז /רפול – השליח לבני נוער. 

 כוס כסף טהור בדמות הכוס של הרבי – הרב אבי בן שמעון - עתלית, הרב אבנר רמתי – עמנואל.

שובר  500 ₪ - לרכישת מכשיר הגברה – הרב מנחם ווליקא- נתניה 

בשוברים לרכישת אמצעי עזר לקידוש לבנה ולעייני משיח וגאולה - הרב ירון צבי, הרב דורון אורן, הרב ישראל שפרינגר, הרב דוד קפלן.

היום בהתוועדות ברוב שירה וזמרה עם הזמר החסידי מענדי שפירו

כעת בשידור חוזר: סיום הרמב"ם המרכזי בבת ים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...