• ב"ה ימות המשיח!
  • ח' ניסן התשפ"ד (16.04.2024) פרשת מצורע

המוני משתתפים בכינוס חב"ד הארצי כ' חשון

אלפי אנשים נשים וטף הגיעו אמש להשתתף בכינוס חב"ד השנתי "ברוכים הבאים" לקבלת פני משיח צדקנו, לרגל יום הולדתו של מייסד ישיבת תומכי תמימים, הרבי הרש"ב. דיווח וגלריה ראשונה מהכינוס בכתבה המלאה
המוני משתתפים בכינוס חב"ד הארצי כ' חשון המוני משתתפים בכינוס חב"ד הארצי כ' חשון המוני משתתפים בכינוס חב"ד הארצי כ' חשון
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

המוני משתתפים בכינוס חב"ד הארצי כ' חשון

אלפי אנשים נשים וטף הגיעו אמש להשתתף בכינוס חב"ד השנתי "ברוכים הבאים" לקבלת פני משיח צדקנו, לרגל יום הולדתו של מייסד ישיבת תומכי תמימים, הרבי הרש"ב.

אלפי אנשים נשים וטף הגיעו אתמול לאולמי בלוודר בראשל"צ לכינוס חב"ד השנתי "ברוכים הבאים" מחצרות קודשנו 770 כאשר כל המשתתפים חדורים בנקודה העיקרית - קבלת פני הרבי שליט"א מלך המשיח בפועל ממש.

הכינוס נפתח בקריאת פרק התהילים של הרבי שליט"א מלך המשיח ע"י הרב יוסי טאוב, שליח הרבי שליט"א מלך המשיח לנתניה ורב מרכז ממ"ש נתניה.

לאחריו, נעמד הרב חיים ציק משפיע האגודה למען הגאולה האמיתית והשלמה ליד הכיסא המיוחד, והשולחן המיועדים לרבי שליט"א מלך המשיח, קורא לקהל לעמוד על רגליו, ומזמין בהתרגשות גדולה את הרבי שליט"א מלך המשיח לבוא להשתתף בכינוס. בתום ההזמנה, מכריז הרב חיים ג' פעמים "יחי אדוננו" עם כל הקהל שיוצא בריקוד חסידי.

הקהל חוזר ומתיישב במקומות, וזה הזמן לקרוא לי"ב ילדי צ"ה להכריז את הפסוקים ומאמרי חז"ל, "מפי עוללים ויונקים יסדת עז" כו'.

ד"ש מ770

כעת, אחרי הילדים, שוב עולה לדוכן הרב יוסי טאוב מנתניה שמוסד את עיקרי הדברים משיחת הדבר מלכות, בהטעמה מיוחדת למה שפועלת שיחת הרבי שליט"א מלך המשיח בעולם כיום, כ"ח שנים לאחר אמירת השיחה לראשונה.

את חלקו התוכני המיוחד של הכינוס - קבלת פני האורחים ששבו מחצרות קדשנו, מתחיל הרב הת' שימי אזולאי שהביא קבוצה של חברים מראשל"צ לחודש החגים, ומספר את רשמיו האישיים מאחד הארועים שחווה.

ברוב שירה וזמרה

אחת ההוראות הכי חשובות ששמעו כמה פעמים מפי קודשו של הרבי שליט"א מלך המשיח כיצד לקבל להביא את הגאולה, היא "ברוב שירה וזמרה", וזה הזמן לאתנחתא מוזיקלית עם ריקודים חסידיים, עם הזמר החסידי לוי כהן והקלידן סעדיה דרורי

חוזרים למקומות, ואחרי דברי המנחה המוכשר הרב רפאל קורקוס בנוגע לחודש החגים בבית חיינו, מוצג על האקרנים מעין סיכום לחודש החגים שנערך ע"י א' התמימים.

כעת, עולה לדוכן הנואמים הרב מנחם מענדל פרידמן, רב קהילת חב"ד בפתח תקוה, שהיה אף הוא אצל הרבי שליט"א מלך המשיח ומדבר תוכן המוזג "פורקים את החבילות" - איך מורידים למעשה בפועל בעבודת היום יום השגרתית במקום השליחות את כל מה ש"הרוויחו" אצל הרבי שליט"א מלך המשיח בחודש תשרי.

תש"פ - תהא שנת פלאות

אחריו, עולה הרב חיים ציק משפיע האגודה למען הגאולה האמיתית והשלמה, ומנסה להמחיש לקהל הגדול מה המסר המיוחד מהרבי שליט"א מלך המשיח לשנה זו: תש"פ - תהא שנת פלאות או פלא. הפלא הוא, אומר הרב חיים ציק, שהרבי שליט"א מלך המשיח החליט שהתמימים הם אלה שמנהלים בפועל את בית חיינו 770. שמלא מפה לפה בבחורים צעירים וצעירים מאד, מגיל 13 ואילך, רוב רובם מישיבות חב"ד בארץ, כולם מתנהגים למופת בהכנה לתפילות, בתפילות, ובשמחה וריקודים, בהתוועדויות וכו', וזה "צבא" חדש לגמרי וצעיר, שחש ורואה את הרבי שליט"א מלך המשיח ב770 כפשוטו ממש.

כעת מוקרן על המסכים סרט מ"לראות את מלכנו", יחידות הרבי שליט"א מלך המשיח עם הרב מסדיגורא בנוגע לשלימות הארץ, ואחריו קטע מיוחד מדבריו של יום טוב סמיה, לשעבר אלוף פיקוד דרום, שמספר שבזמן הסכם אוסלו, כאשר הוא היה מפקד אוגדת עזה, "נערי אוסלו" כלומר שרים בממשלה הסתירו מרבין מידע חיוני בנוגע לכוונות יאסר עפאת ימח שמו, שהעידו שאינו מתכוון לקיים את הסכמי השלום. 

וכך גם בהחלטה החפוזה על הבריחה מדרום לבנון, שהביאה ארבעה חודשים אחרי זה את האינטיפדה החמושה של שנת 2000, גם אז, ראש הממשלה (ברק) הרמטכ"ל והשרים שהחליטו על אופן הבריחה המבישה מלבנון, התעלמו וזילזלו בדעה המקצועית שהביעו כמה וכמה קצינים גבוהים במטכ"ל שלא זומנו לדיונים בענין, ושמעו על ההתנתקות ברדיו.

לסיכום, אלוף יום טוב סמיה מביע את הערכתו שיש לה כמה שותפים בקצינים הגבוהים באותם ימים, שאם רבין היה נשאר ראש ממשלה לעוד שנה אחת, הוא היה מבטל את הסכמי אוסלו*.

עד כאן, דיברו בעיקר על מעלת הבחורים שמגיעים וגודשים את בית חיינו מקצה לקצה. ואולי כדי לאזן את הדברים, עולה לדוכן כעת הרב שמעון וויצהנדלר ראש ישיבת חב"ד ראשל"צ, שמדבר על החשיבות העליונה של אברכים נשואים ובעלי משפחות להגיע ל770, למרות הקושי האמיתי על פי תורה, צריכים למלא את החובה  החסידית כפי שנהגו חסידים מאז הבעש"ט לנסוע לרבי. ובפרט בדור שלנו, ובפרט בעת הזו, שמשם יוצאה אורה לכל העולם וזה מקומו של המקדש גופי' לעתיד, היות ששם נמצא נשיא הדור - הוא הרבי שליט"א מלך המשיח בגופו הגשמי.אחרון הדוברים היה 

הדובר האחרון היה הרב צביקה סגל, משפיע ישיבת חב"ד בבאר שבע, ואחריו הקריא המנחה את החלטות באי הכנס שנחתם ברוב שירה זמרה וריקודים עם אנ"ש והתמימים שחוזרים לעבודת השליחות היחידה שנותרה, קבלת פני הרבי שליט"א מלך המשיח בגאולה האמיתית והשלמה.

  

= = = 

* כאן גם המקום להעיר, שנתניהו נבחר לראש ממשלה על מנדט הקהל לביטול הסכמי אוסלו, כפי נציגיו אמרו בפירוש בעצרות פומביות ובהפגנות נגד רבין. אחרי הבחירות נתניהו הפך את עורו, תחילה החזיר למחבלים 95% מחברון, ובהמשך במסגרת "הסכם וואי" מסר גם להם גם את השליטה בערי הגדה. בסיכום, נתניהו החזיר לערבים הרבה יותר שטחים, והרבה יותר מחבלים "עם דם על הידיים" מכל ראש ממשלה שקדם לו. בנוסף, נתניהו כראש ממשלה, דיבר בכל פורום בינלאומי על הסכמת מדינת ישראל ל"שתי מדינות לשני עמים" רח"ל היל"ת. יתרה מכך. מדבריו של יום טוב סמיה עולה, שבזמן "צוק איתן" היתה לצה"ל תוכנית למיטוט החמאס, ושעות אחדות לפני שהתוכנית עמדה להתבצע, דווקא אז נתניהו קיבל את הפסקת האש שהמחבלים ביקשו, והוציא את צה"ל מהשטח. עד מתי.

השולחנות ערוכים לקבלת הקהל
השולחנות ערוכים לקבלת הקהל
דוכני משיח וגאולה נפרשים באזור החופות
דוכני משיח וגאולה נפרשים באזור החופות
המקומות המיוחדים לנשים בעיצוב מיוחד
המקומות המיוחדים לנשים בעיצוב מיוחד
הרב קורקוס מנחה הכינוס
הרב קורקוס מנחה הכינוס
הרב יוסי טאוב בפרק התהילים של הרבי שליט"א מלך המשיח
הרב יוסי טאוב בפרק התהילים של הרבי שליט"א מלך המשיח
הרב חיים ציק מזמין את הרבי שליט"א מלך המשיח לכינוס
הרב חיים ציק מזמין את הרבי שליט"א מלך המשיח לכינוס
הרב בא גד נשיא ישיבת נחלים (לשעבר ח"כ במולדת) משתתף קבוע בכינוסים
הרב בא גד נשיא ישיבת נחלים (לשעבר ח"כ במולדת) משתתף קבוע בכינוסים
הרב יוסי טאוב במשא על הדבר מלכות
הרב יוסי טאוב במשא על הדבר מלכות
הרה"ת שימי אזולאי - מה ראיתי ב770
הרה"ת שימי אזולאי - מה ראיתי ב770
הרב מ.מ. זלמנוב - אחראי על ההקלטות בנחייג ונשמע 08-9493770
הרב מ.מ. זלמנוב - אחראי על ההקלטות בנחייג ונשמע 08-9493770
מוצרי משיח וגאולה בדוכנים
מוצרי משיח וגאולה בדוכנים

היום: כינוס ״ברוכים הבאים״ הארצי

רמת ישי: חברת המועצה מקבלת את בשורת הגאולה לעוורים בפתיחת הקדנציה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...