• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

אלפים נודעו לבשורת הגאולה בציון השל"ה

האלפים שפקדו אתמול, ערב ראש חודש סיון את ציון השל"ה הקדוש בטבריה על פי הסגולה הנודעת לחינוך הילדים - זכו להתקשר לרבי שליט"א מלך המשיח ונודעו לבשורתו המיוחדת ע"י הפעילות שערכו תלמידי התמימים "בית חב"ד הילולות" בשטח הציון. דיווח וגלריה בכתבה המלאה
אלפים נודעו לבשורת הגאולה בציון השל"ה
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

אלפים נודעו לבשורת הגאולה בציון השל"ה בטבריה

אלפים נודעו לבשורת הגאולה והגואל אמש בציון השל"ה הקדוש בטבריה אמש, כאשר פקדו את ציונו של השל"ה הק' אשר בעיה"ק טבריה על פי הסגולה הנודעת לחינוך הילדים - להתפלל עליהם על ציונו של השל"ה את תפילתו המיוחדת שכתב לומר אותה במיוחד בערב ראש חודש סיון. האלפים שגדשו את הציון ומבואותיו, זכו להתקשר לרבי שליט"א מלך המשיח ונודעו לבשורתו המיוחדת ע"י הפעילות שערכו תלמידי התמימים בשטח הציון.

פעולותיהם העניפה של "בית חב"ד בהילולות הצדיקים" שע"י תלמידי ישיבת חח"ל צפת, ידועה מכבר בשער בת רבים. במטרה להפיץ את בשורת הגאולה לכל אנשי הדור ולקשרם בחבלי עבותות לנשיא הדור - פועלים התמימים במרוצה ובחיות רבה להקים את 'מאהלי האגרות', המשמשים את פוקדי ההילולא לכתיבה לרבי מלך המשיח שליט"א, ולמראות הקודש הנשאים ברמה בשטח ההתכנסות.  

בעלייתם לציון, פוגשים המבקרים את חפ"ק חב"ד המציג בפניהם שלל הצעות ביהדות וחסידות. דומה לומר, כי אין מבקר אשר לא נפגע באחת מהדרכים אשר הציע החפ"ק ברחבי שטח ההילולא. אם זה בכתיבה ארוכת זמן ויזע, ואם זה בקבלת כרטיס משיח לנסיעה בטוחה ולהצלחה.

אמש, פקדו אלפי יהודים את ציונו של השל"ה הק' אשר בעיה"ק טבריה, עקב הסגולה המיוחדת הנודעת בשער בת רבים לחינוך הילדים עטה"ק - להתפלל על ציונו של השל"ה את תפילתו המיוחדת לכך בער"ח סיוון.

האלפים שגדשו את הציון ומבואותיו, זכו אף הם להתקשר לרבי שליט"א מלך המשיח ונודעו לבשורתו המיוחדת ע"י הפעילות שערכו תלמידי התמימים בשטח הציון.

מתוך ריבוי העשייה המבורכת בשעות הפעילות, נזקפת לעמוד השידרה של ההצלחה והנחת רוח למלכנו - הכתיבה בכמות ובאיכות של עשרות ומאות יהודים לנשיא ישראל באמצעות האגרות קודש - שוודאי גרמה לו רוב נח"ר ותפעל את התגלותו המיידית לעין כל תיכף ומי"ד ממ"ש!

 

בעוד חודש: עצרת גאולה ומשיח

הצלחה גדולה לחב"ד בפארק בחג הפורים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...