• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

אלפים צעדו בתהלוכה המרכזית בקרית גת

מרגש היה לראות איך כל סוגי הילדים צועדים זה לצד זה באהבה ובאחווה, דתיים לצד שאינם כאלו, מסורתיים לצד חרדים תחת הסיסמא "יחד כל ילדי ישראל" התהלוכה אורגנה ע"י בית חב"ד המרכזי קרית גת בראשות השליח הרב שלמה בוטבול ובניהולו של השליח הרב אהרון בוטבול. דיווח ותמונות בכתבה המלאה
אלפים צעדו בתהלוכה המרכזית בקרית גת
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

אלפי ילדים והורים בתהלוכה המרכזית בקרית גת

מרגש היה לראות איך כל סוגי הילדים צועדים זה לצד זה באהבה ובאחווה, דתיים לצד שאינם כאלו, מסורתיים לצד חרדים תחת הסיסמא "יחד כל ילדי ישראל" התהלוכה אורגנה ע"י בית חב"ד המרכזי קרית גת בראשות השליח הרב שלמה בוטבול ובניהולו של השליח הרב אהרון בוטבול.

נקודת היציאה 12 חנויות בשעה 16:30 רכב ספר תורה עם מוזיקה מוגברת בראש התהלוכה עם בובת ענק מתנפחת ורכב ספר תורה נוסף באמצע התהלוכה, משם צעדו אלפי הילדים בליווי ההורים דרך הרחוב הראשי בקידוש השם ובליווי סיסמאות קודש לעבר האמפי תאטרון לכינוס ענק בהנחיית הרב אהרון בוטבול, שליח הרבי ומנכ"ל בית חב"ד המרכזי, הכינוס התחיל בברכת ברוכים הבאים ויישר כח גדול לכל הצועדים למרות החום הכבד, 12 הפסוקים וסיסמאות צ"ה הוכרזו בשמחה גדולה, כיבד בהשתתפותו וכן בדברי תורה וברכות לקהל הרב משה הבלין שליט"א רב העיר קרית גת, מכתב לאלוקים מרגש תוך הפרחת בלונים ע"י הרב שלמה בוטבול שליח הרבי ויו"ר בית חב"ד המרכזי.

בחלק האומנותי הופיעו ההצגה המרתקת המעיל שהציל הצגת ענק בשילוב שישה שחקנים מבית תיאטרון של מנחם שרון.

תודה מיוחדת: לרב מאיר וזאנה יו"ר מעלה, עירית קרית גת, רשת המתנסים, משרד החינוך, משטרת ישראל, ארטיקים לכל המשתתפים לע"נ הת' מנחם מענדל דוד אברהמי ז"ל. עזרה כללית: השליח הרב מענדי בוטבול, ר' אליעזר בוטבול, הת' יוסף יצחק בוטבול, הת' שלום בוטבול, הת' שמואל בוטבול, ישראל בוטבול. אברכי כולל חב"ד שערי גאולה, אנ"ש קרית גת, הגב' הני אלישביץ על הכנת המוצגים עם ילדי בית הספר חב"ד.

אגרות קודש בעשר שפות, ונשים שעוזרות בפיענוח

הצלחה גדולה לחב"ד בפארק בחג הפורים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...