• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ב ניסן התשפ"ד (20.04.2024) פרשת מצורע

'יפוצו' בהפצת 'לעבדך באמת'

בימים אלו עורך ארגון 'יפוצו' גיוס המונים לטובת הדפסת הספר 'לעבדך באמת' זה הזמן להכיר את פועלו של הארגון בקהילות חסידי פולין והיכלי הישיבות. דיווח על פעילות הארגון וכניסה לאתר התמיכה בכתבה המלאה
'יפוצו' בהפצת 'לעבדך באמת'
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

בימים אלו עורך ארגון 'יפוצו' גיוס המונים לטובת הדפסת הספר 'לעבדך באמת' זה הזמן להכיר את פועלו של הארגון בקהילות חסידי פולין והיכלי הישיבות.
להקדשות ולתרומה להדפסת הספר https://drove.com/.VoD

מבצע חברותא בחסידות של 'יפוצו'

בעקבות הביקוש  מבצע חדש של 'יפוצו'

לאחר חמש שנים של פעילות רצופה בחצרות החסידים, הפצת גליונות 'אחרית הימים' לצד ארגון התוועדויות ושיעורים בקהילות - יוצא ארגון 'יפוצו' במבצע ליצירת קשר אישי יותר בין המושפעים של מפעילות הארגון לבין תלמידי התמימים. חברותא בחסידות.

חמש שנים של פעילות חלפו כשסערת הגאולה חדרה עד מקורות המידע של הציבור החרדי השמרני ביותר. ארגון' יפוצו מעיינותיך' מפעיל בעשרות נקודות נציג שפועל ומפיץ את עומק ופנימיות בשורת הגאולה לקהל החסידים והיכלי הישיבות. הפעילות כולה נערכת בעידוד ברור מהרבי באמצעות האגרות קודש. גליון 'אחרית הימים' מוכר לכל בר ביה רב ובקהילות רבות קובעים מזמן לזמן בימי דפגרא התוועדויות.

וכעת לאור הביקוש ללימוד מעמיק, ובכדי לענות על הצורך, יוצא 'יפוצו' לדרך חדשה במבצע 'חברותא לחסידות' מכל מקום בעולם ובכל שעה יוכל כל יהודי מחצרות החסידים והיכלי הישיבות - המעוניין להעמיק ולצלול אל מעיין מים חיים של עומק ופנימיות בשורת הגאולה - לקבוע חברותא עם אחד מתלמידי התמימים.

התמימים בישיבות הסתערו והביאו למצב בו כל מי שיחפוץ בכך יוכל לקבל חברותא איכותית ללימוד פורה, מטעם משרדי 'יפוצו' יו"ל גליונות עם שיעורי עומק שלב אחר שלב אל תוך רבדיה הפנימיים של הסחורה הייחודית לנו - חסידי חב"ד.

ללא ספק מבצע זה הוא חוליה בשרשרת ארכץוכה של פעולות להפצת המעיינות והסברת עניינו של משיח לאלו שהמושגים אינם רחוקים מהם. ארגון יפוצו שכבר קנה לו שם של כבוד בקהילות אמון על המלאכה שתושלם בהתגלות נאו ממש!

הרב בנצי פרישמן התועד בישי"ק נצרת עלית

כעת בשידור חוזר: סיום הרמב"ם המרכזי בבת ים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...