• ב"ה ימות המשיח!
  • י' ניסן התשפ"ד (18.04.2024) פרשת מצורע

גלריה שניה ודיווח מהתוועדות י' שבט

דיווח מפורט וגלריה שניה מהתוועדות י' - י"א שבט המרכזית באה"ק, באולמי בלוודר ראשל"צ ביוזמת האגודה למען הגאולה
גלריה שניה ודיווח מהתוועדות י' שבט גלריה שניה ודיווח מהתוועדות י' שבט גלריה שניה ודיווח מהתוועדות י' שבט
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

"ויהי בישורון מלך בהתאסף ראשי עם, יחד שבטי ישראל", פסיפס האנשים שגדשו ביום שלישי השבוע, את מתחם אולמי בלוודר בראשון לציון, ביטא, יותר מכל, את השפעתו האדירה של הרבי שליט"א מלך המשיח, על כל אנשי הדור. היו שם, חסידים ושאינם כאלה, שומרי תורה ומצוות במגוון כיפות לצד כאלו שאינם חובשים אותה באורח תדיר.

גם מגוון הנואמים ביטא זאת, ואין ספק, גכי כאשר מציינים את יום הנשיאות בפתיחת שנת השבעים, אין מתאים מלעמוד על כח השלוחים והשפעתו של המשלח המגיע לכל יהודי בדורנו.

במתחמם המיועד לכך, נפתחו דוכני מכירת מוצרי משיח וגאולה. אחד מהפעולות של 'מעשה בפועל' היוצאות מכל כינוס שכזה, באופן מיידי, כאשר לאורך כל שעות הכינוס המתחם פעיל ללא הפסקה.

לתפילת ערבית, ניגש הרב חיים ציק, שליח הרבי שליט"א מלך המשיח לעיר בת ים, עיר הגאולה והאגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה, כנהוג, מיד לאחר מכן ניצב הקהל לחזרה על אותיות מאמר באתי לגני, של בעל ההילולא, כ"ק אדמו"ר הריי"צ, ומי שעושה זאת בצורה מעוררת, הוא השליח הרב יוסף יצחק אבלסקי, רבה הראשי של מולדובה.

מנחה האירוע, ר' אלון עמר, תופס את מקומו ופותח בדברים אודות מעלת היום וזמן, מעלת שנת השבעים וההוראה הנלמדת בנושא זה, בשיחת ה'דבר מלכות' מש"פ שמות תשנ"ב. לאמירת פרק התהלים של הרבי שליט"א מלך המשיח, עולה הרב שניאור זלמן בן ציון בקרמן, משפיע בירושלים, את נוסח ההזמנה לרבי שליט"א מלך המשיח מקריא, הרב יורם שרעבי. (ראה כתבת וידאו בקישור)

מיד לאחר מכן, פוצח הזמר החסידי ר' ישראל ג'רופי, בשירת יחי אדוננו מלהיבה, יחד עם הקלידן ר' ישראל'יק בש. יחד עם מלווים את האירוע כולו לאורך כל הערב, בניגונים מרגשים לצד קטעי שמחה שמרקידה את הקהל הרב.

בנתיים תופס הקהל הרב את מקומו לצד השולחנות הערוכות בטוב טעם, צוות ההפקה, בראשותו של הרב יצחק רחימי מהאגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה, מעניקים לאירוע מימד התוועדותי מכובד, בשפע גדול המזמין כל אחד ליטול ידיו ולהתיישב לאמירת 'לחיים'.

חיילי צבאות ה', עולים בזה אחר זה להכרזת הפסוקים, בהנחייתו של ר' שניאור זלמן ציק מנתניה, לאחר מכן עולה הרב בן ציון הכהן מכפר חב"ד, המספר על הוראה מפתיעה שקיבל ב'יחידות' לברך בארץ הקודש, ומברך את הקהל בברכת כהנים נרגשת.

פותחין בדבר מלכות, על דוכן הנואמים מוזמן הרב שאול רוזנבלט, מרבני חב"ד בארץ הקודש ורב קהילת הספריה החסידית בביתר עילית הפותח בחזרה וסיכום משיחות הרבי שליט"א מלך המשיח.

זה הזמן לשמיעת סיפור מופת מיוחד, המלמד על הקשר האישי של הרבי שליט"א מלך המשיח, לכל אחד ואחד. ר' גיל אליאס, מאנ"ש ברמת גן, עולה לספר על מופת אישי המלווה את משפחתו בחודשים האחרונים. על המסכים נראת תמונת ביתו הפעוטה, ומפיו נשמע סיפור הנס המלווה כולו לאורך כל הזמן, בתשובות המדוייקות שהתקבלו באמצעות ה'אגרות קודש'.

ומסיפור מופת אישי, לנבואות לכל אנשי הדור, למרות שנדמה כי סיפור נבואת מלחמת המפרץ, כבר ידוע ומפורס, הרב רפאל חירותי, מחבר הספר יש נביא בישראל, מפתיע את הקהל, בשורה של גילויים מאחורי הקלעים, הן סביב אותה תקופה בה נאמרו השיחות, והן באופן פרסומם לאורך השנים.

לאחר עוד הפסקה מוזיקלית, עולה על המסכים נאומו של הרב זמרוני ציק, מכינוס י' שבט תשע"ה (ראה כתבה נפרדת) , ומיד לאחר מכן עובר המנחה למאבקו הבלתי פוסק, של הרבי שליט"א מלך המשיח לשלימות תורה העם והארץ, כחלק ממאבק עיקש בתחום זה, מוזמן עו"ד מנשה יאדו מעמותת חוננו, לספר על דרכי הפעולה בחזית המשפטית בנושא זה. את דבריו הוא פותח במילות התרשמות מאמונת החסידים בעניני משיח וגאולה.

ר' אמיר ציפין, כלכלן בתחום הנדל"ן בישראל, העומד לימין מוסדות חב"ד בעיר ראשון לציון, מוזמן לשאת דברים. את אותו ההתרגשות שלו, הוא מבטא במילים חמות המלמדות על הקשר לרבי שליט"א מלך המשיח. הרב יוסף לידר, שבמימים אלו מציין ארבעים שנות פעילות ציבורית, מספר על ראשית הקמת בית חב"ד בחולון, באותם שנים, בית חב"ד השני בארץ הקודש.

תוך כדי ריקודי הקהל בסיום, נערכה הגרלה בין תורמי ההתוועדות, על סט ספרי דברי משיח, בו זכה הת' גרשון כהן.

"כי בשמחה תצאו..." הקהל יוצא לדרכו מלא וגדוש בהחלטות טובות, ובצידה להמשך הפעולות הנעשות לקבלת פני הרבי שליט"א מלך המשיח.

ההתוועדות המרכזית: פתיחת שנת השבעים

היום: סיום הרמב"ם המרכזי בבת ים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...