• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ב ניסן התשפ"ד (20.04.2024) פרשת מצורע

ההתוועדות המרכזית: פתיחת שנת השבעים

ליל יום י' שבט, בעולם כולו מציינים את כניסתנו ל'שנת השבעים' להסתלקות אדמו"ר הריי"צ ותחילת נשיאותו של הרבי שליט"א מלך המשיח. להתוועדות המרכזית שאורגנה ע"י האגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה, הגיעו מכל קצוות הארץ, כשהמשתתפים יוצאים טעונים בהתקשרות לנשיא ולהוראותיו.
ההתוועדות המרכזית: פתיחת שנת השבעים
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

ליל יום י' שבט, בעולם כולו מציינים את כניסתנו ל'שנת השבעים' להסתלקות אדמו"ר הריי"צ ותחילת נשיאותו של הרבי שליט"א מלך המשיח. להתוועדות המרכזית שאורגנה ע"י האגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה, באולמי בלוודר בראשל"צ, הגיעו מכל קצוות הארץ, כשהמשתתפים יוצאים טעונים בהתקשרות לנשיא ולהוראותיו.

בין הנואמים ניתן היה למצוא את החיבור המיוחד של הדור השביעי, דור בו הנשיא קשור בגלוי לכל יהודי. במהלך הערב נשאו דברים: הרב יוסף אבלסקי - הרב הראשי של מולדובה, הרב שאול רוזנבלט - רב קהילת הספריה החסידית בביתר עילית, הרב גיל אליאס מאנ"ש ברמת גן שריגש את הקהל בסיפור מופת אישי, הרב רפאל חירותי - מח"ס יש נביא בישראל בשורה של חשיפות מיוחדות מאחורי הקלעים של נבואות מלחמת המפרץ, עו"ד מנשה יאדו מעמותת חוננו שסיפר על המאבק לשלימות הארץ בין כותלי בית המשפט, איש הנדל"ן מר אמיר ציפין שחשף את עצמו כחב"דניק, הרב יוסף לידר המציין בימים אלו 40 שנות פעילות ציבורית החל מהקמת בית חב"ד השני בארץ.

לאורך הערב הנעימו הזמר ר' ישראל ג'רופי יחד עם הקלידן ישראליק בש, ובהנחייתו של עו"ד ר' אלון עמר.

דיווח מלא וגלרייות נוספות יעלו אי"ה בקרוב.

צילום: יניב יצחק.

היום: ההתוועדות המרכזית שתפתח את שנת השבעים

כעת בשידור חוזר: סיום הרמב"ם המרכזי בבת ים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...