• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

קמפיין עולמי קידוש לבנה בחודש המלכות

'לחטוף' ולנצל את סגולת חודש שבט - חודש מלכות המשיח - לערוך את מעמדי הקידושי לבנה ברוב עם ובהדרת מלך ובכוונה מיוחדת לקבל פני הרבי מלך המשיח שיפעל את הגאולה השלמה. פרטי הרישום למבצע וכניסה להגרלה על טיסה לרבי שליט"א מלך המשיח בכתבה המלאה
קמפיין עולמי קידוש לבנה בחודש המלכות
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

קמפיין עולמי:

קידוש לבנה בחודש 'המַלְכוּת'    

לקראת י' שבט, יום קבלת הנשיאות, יש תחושה עמוקה של התקשרות בקרב כל חסיד, תמים ובפרט שלוחים. הרבי שליט"א אכן קובע בדבר מלכות כי לחודש שבט יש קשר עמוק למלכות ונשיאות.

(מעובד ע"פ 'דבר מלכות' וארא ה'תשנ"ב:) ידוע ומפורסם כי בשמו של חודש, שבט, יש רמז למלכות בית דוד כנאמר "שִבְטֵי מושלים" ומפרש ה'מצודת דוד': "שבטי" מלשון שבט ושרביט. וכנאמר לגבי מלכות דוד (בראשת מט, י) "לא יסור שֵבֶט מיהודה...". וכן ידוע כי, שבט הוא מלשון ענף אילן, כנאמר "ויצא חוטר מגזע ישי ונצר משורשיו יפרה", יצא שבט מלוכה משורש ישי מזרע דוד הוא מלך המשיח".

 והעיקר: בחודש זה קיבל הרבי שליט"א את הנשיאות של דורנו השביעי והדגיש ש"דורנו הוא דור הגאולה" ו"נשיא הדור הוא המשיח של הדור".

 המסקנה: 'לחטוף' ולנצל את סגולת חודש שבט - חודש מלכות המשיח - לערוך את מעמדי הקידושי לבנה ברוב עם ובהדרת מלך ובכוונה מיוחדת לקבל פני הרבי מלך המשיח שיפעל את הגאולה השלמה.

 

רישום להגרלה על הטיסה:

מכל העולם - הגרלה על טיסה ל770

מניו יורק - הגרלה על טיסה לארץ הקודש

 לאחר ביצוע קידוש הלבנה נרשמים להגרלה דרך הקישור:

או שולחים הודעת וואטס אפ או sms למספר: 054-230-8770 לקבלת קישור להגרלה.

ניתן גם להתקשר אל 054-230-8770 ולהשאיר הודעה ברורה עם שם פרטי, משפחה, שם האם, כתובת וטל. בכל רישום יש להדגיש: "עשיתי קידוש לבנה בכוונה לקבלת פני משיח צדקינו - לזירוז הגאולה".

  שליחי הרבי שליט"א ומארגני מעמד קידוש לבנה נרשמים פעמיים להגרלה. פעם אחת: כמשתתף ופעם שניה: כמארגן

kklf

דמי החנוכה של ינון מגל, ומסקנה לפעילות

הצלחה גדולה לחב"ד בפארק בחג הפורים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...