• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח אדר ב' התשפ"ד (28.03.2024) פרשת צו

סיוע להדפסת תורתו של המשיח = זכיה בספרים.

המכון להפצת תורתו של הרבי שליט"א מלך המשיח שזכה להוציא לאור את הסדרת ספרי המאמרים "הירוקים", והחל להוציא לאור את סדרת "דברי משיח". הדפסת הספרים תוך עריכה מחדש מכל המקורות זו עבודה מפרכת ויקרה מאד, והמכון פונה לציבור לסייע - ולקבל את הספרים שיצאו לאור בעז"ה. העבודה הזו חייבת להימשך. כל הפרטים בכתבה
סיוע להדפסת תורתו של המשיח = זכיה בספרים.
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

בקשר ל-ה' טבת שנמצאים בו כעת, כולם יודעים את הוראת הרבי שליט"א מלך המשיח בשיחות מוגהות לרכוש ספרים, ובפרט ספרים "מתורתו של נשיא דורנו".

המכון להפצת תורתו של הרבי שליט"א מלך המשיח שזכה להוציא לאור את הסדרת ספרי המאמרים "הירוקים", והחל להוציא לאור את "דברי משיח".

הדפסת הספרים תוך עריכה מחדש מכל המקורות הקיימים: הקלטות, סרטים, יומנים, ר"דים וכו',  היא עבודה מפרכת, והמכון שנקלע כעת לקשיים, מבקש את עזרת הציבור - עם תמורה הוגנת - קבלת כל הספרים שיצאו לאור בעז"ה.

למעלה מ-20 רבני ומשפיעי חב"ד באה"ק יצאו היום בקריאה דחופה לסייע ל"מכון להפצת תורתו של משיח" ע"י הרשמה למבצע "עת לבנות", ובכך אף לזכות ב-160 כרכים בסדרת "דברי משיח" שי"ל אי"ה (מהשנים תש"י-תשמ"ט).

להרשמה בארץ הקודש:
מסלול א': bit.ly/livnot1 | מסלול ב': bit.ly/livnot24 | מסלול ג': bit.ly/livnot60

 
להרשמה בארצות הברית:
מסלול א': bit.ly/timetobuild1 | מסלול ב': bit.ly/timetobuild24 | מסלול ג': bit.ly/timetobuild60

KK

פרטי מבצע "עת לבנות"

א. אופן ההצטרפות

ניתן להצטרף בא' משלושת המסלולים:

1) תרומה חד-פעמית: תורמים 1900 דולר (או 6800 ש"ח) בבת אחת. במסלול זה (בלבד) ניתן לשלם גם במזומן או בהעברה בנקאית וכיו"ב, וכן ניתן לשלם בכרטיס אשראי או חשבון פייפאל.

2) הוראת קבע לשנתיים: נרשמים באמצעות מספר כרטיס אשראי או חשבון פייפאל, שיחוייב פעם בחודש (לועזי) על סך 83 דולר (או 300 ש"ח) למשך 24 חודשים (סה"כ 1992 דולר, או 7200 ש"ח).

3) הוראת קבע לחמש שנים: נרשמים באמצעות מספר כרטיס אשראי או חשבון פייפאל, שיחוייב פעם בחודש על סך 35 דולר (או 125 ש"ח) למשך 60 חודשים (סה"כ 2100 דולר, או 7560 ש"ח). [ההרשמה כעת היא ל-24 חודשים בלבד, וכעבור זמן זה יש להירשם שוב ל-24 חודשים נוספים, ואח"כ שוב ל-12 חודשים].

תאריך אחרון להצטרפות: יום שישי, ו' טבת ה'תשע"ט.

ב. הקדשות

בעת ההצטרפות, מספקים שם אחד (בלבד) עבור הקדשה, לזכות או לעילוי נשמת (לדוגמא: "לזכות ר' פלוני בן פלונית שי' אלמוני (ומשפחתו)", או "לע"נ ר' פלוני ב"ר פלוני אלמוני ע"ה"). הקדשה מיוחדת עם כל השמות שיסופקו ע"י התורמים תופיע בסיום כל כרך וכרך מהסדרה.

המשתתף במסלול הראשון יוכל לספק גם נוסח ע"מ להדפיס על עמוד שלם בא' הכרכים, והמשתתף במסלול השני יוכל להגיש גם נוסח ע"מ להדפיס על חצי עמוד בא' הכרכים (הנוסח יצטרך לקבל את אישור הנהלת המכון). הקדשות אלו יופיעו לפי סדר הנרשמים, בחלוקה שוה לאורך הסדרה (לדוגמא: באם 160 אנשים יצטרפו במסלול הראשון או השני, תופיע הקדשה אחת בכל כרך. באם יהיו 240 אנשים, תופיע הקדשה אחת או שתים בכל כרך לסירוגין. באם יהיו 320 אנשים, יופיעו שתי הקדשות בכל כרך. וכן הלאה).

ג. קבלת הספרים

כל א' מהנרשמים מקבל 160 כרכים בסדרת "דברי משיח", מתש"י עד תשמ"ט.

[כאשר נזכה לשמוע תורה חדשה מכ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א, ויופיעו אי"ה כרכים משיחות שנה זו (תשע"ט) ואילך, לא יוכללו ספרים אלו במבצע הנוכחי. כמו"כ לא נכללים 13 הכרכים של השנים תש"נ-תשנ"ב, אותם יש לקנות בנפרד].

את הספרים ניתן לקבל ברגע הופעתם באה"ק אצל הנציגים בקהילות ובישיבות חב"ד (כאו"א יקבל הודעה לאימייל אודות הופעת כרך חדש). במקרה של העברת דירה (או ישיבה) לעיר אחרת, יש לעדכן בהקדם הכי אפשרי את הכתובת החדשה במשרדי המכון (באם לא תעודכן הכתובת, לא תהי' אפשרות לקבל את הכרכים הבאים בעיר החדשה).

בארה"ב ניתן לקבל את ספרים ברגע הגעתם (לערך חודש אחרי הופעתם באה"ק) בבית משיח 770 [ניתן גם לשלם על משלוח מחוץ לשכונת קראון הייטס באתר torasmoshiach.com (אך לצערנו עלות המשלוח יקרה לפי ערך, ומומלץ להשתדל לאספם בקראון הייטס)].

הערה חשובה: מי שנרשם בארה"ב, ורוצה להמשיך לקבל את הספרים באה"ק – יכול לעשות כן (אחרי עדכון הכתובת, כנ"ל). אבל מי שנרשם באה"ק, אינו יכול להמשיך לקבל את הספרים בארה"ב.

ד. ביטול ההשתתפות

כל המצטרף למבצע מקבל על עצמו לתרום את כל הסכום בא' המסלולים הנ"ל, בלי הפסקה. באם תהיינה תקלות עם הכרטיס, על התורם החובה לסדר את המשך התרומה בהקדם, ולא ימשיך לקבל כרכים חדשים עד שהבעי' תסודר.

בתכנית המכון אי"ה להו"ל לכל הפחות ארבעה כרכים בשנה (ובע"ה מקוים בזכות מבצע זה להגביר את הקצב עד לשמונה כרכים בשנה או יותר). באם מאיזו סיבה שתהי' יואט קצב הופעת הספרים לפחות מהנ"ל (היינו שיעברו 12 חודשים מבלי הופעת ארבעה כרכים לכל הפחות), תינתן האפשרות למי שרוצה לבטל את השתתפותו, ולקבל בחזרה את עודף הכסף מעבר לסכום הספרים שקיבל כבר (למשתתפי מסלול 1 – 11.87 דולר או 42.50 ש"ח לספר, למשתתפי מסלול 2 – 12.45 דולר או 45 ש"ח לספר, ולמשתתפי מסלול 3 – 13.12 דולר או 47.25 ש"ח לספר).

[כמו כן יש להדגיש כי המספר 160 כרכים הוא משוער, ויתכן שינוי קל במספר הכרכים. אם בסופו של דבר יופיעו פחות מ-160 כרכים בסדרה, יוכל כ"א לקבל החזר (בסכומים הנ"ל) על מספר הכרכים החסרים. אבל באם יופיעו יותר מהנ"ל – יקבל כאו"א את הכרכים הנוספים ללא תשלום!].

ויהי רצון שנזכה לשמוע "דברי משיח" מפיו של משיח תיכף ומיד ממש.

* * *

להרשמה

באה"ק: 058-5358770 | בארה"ב: 718-5603770

(באם אין מענה, השאירו הודעה ויחזרו אליכם, או צרו קשר באימייל: torasmoshiach@gmail.com)

פעילות חנוכה לאורך כביש 95

הצלחה גדולה לחב"ד בפארק בחג הפורים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...